Polo 6n 1996 проблем с таблото
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 6n 1996 проблем с таблото
И така колеги,свалих веднъж на полото акумолатора и след това като го закачих установих,че когато запаля колата и после я загася оборотомера си остава на 1000 оборота и също така дневния километраж постоянно се занулява.Някой има ли идея от какво може да се е получило това?
Последна промяна от Ludarabota на Пон 24 фев 2014 8:44, променено общо 1 път.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
отгоре на акумулатора има бошуниера около нея си провери връзките.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Няма я тази бушониера колега,изглежда всичко или е прибрано вътре в купето или аз съм сляп и немога да я видя 

Последна промяна от Ludarabota на Пет 28 фев 2014 18:43, променено общо 1 път.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
бушон
бушониера
бушониера

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
всички бушони които са в бушониерата под таблото са здрави
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Зачисти си клемите на акумулатора, виж какво си свалял и го прегледай отново.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Само клемите съм свалял колега,те верно са се окислили в момента но проблема си го имаше и преди това,открих една кутия зад левия фар,там има някви 2 бушона единия от които липсва,не знам за какво е но едва ли е от него проблема при положение че никой не я е пипал а преди това си работеше
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Това е за перката и климатика, не го пипай.Вземи 1 контактен спрей и почни да ръсиш куплунгите където те съмнява.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
А имаш ли идея кои е бушона от който може да се получи нещо такова,защото проверих всички връзки отпред,изчисих клемите притегнах връзките на плюсовата клема,огледах за скусани кабели или прекъснати и нищо
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
biglo написа:КОЛЕГА СМЕНИ ПЪРВИЯ 15АМПЕРОВ бушон от дясно на ляво
Бушони:
F1 (10А) – Лява къса светлина
F2 (10A) – Дясна къса светлина
F3 (10A) – Осветление на регистрационния номер
F4 (15A) – Задна чистачка, панорамен люк
F5 (15A) – Предна чистачка, помпа за вода на предната чистачка
F6 (20A) – Вентилатор на парното (въздушен кондиционер - AC - климатик)
F7 (10A) – Ляв габарит и задна лява светлина
F8 (10A) – Десен габарит и задна дясна светлина
F9 (20A) – Нагревател на задно стъкло
F10 (15A) – Заден фар за мъгла
F11 (10A) – Лява дълга светлина
F12 (10A) – Дясна дълга светлина
F13 (10A) – Клаксон
F14 (15A) – Задни светлини за движение на заден ход, пръскачка за задна чистачка,
F15 (10A) – Електромотор за запалване на двигателя
F16 (15A) – Приборен панел, осветление на жабката, предупредителни индикатори
F17 (10А) – Мигачи (пътепоказатели)
F18 (20А) – Ламбда-датчик, горивна помпа
F19 (30A) – Вентилатор за охлаждане на двигателя, охладителна система
F20 (10A) – Стоп-светлини (при натискане на спирачки), круз-контрол
F21 (15A) – Осветление на купето и багажника, самодиагностика, централно заключване, мулти-функционален дисплей
F22 (10A) – Радиокасетофон, запалка
Колега, първия от дясно наляво е за радиото и запалката и е 10А
В другия смисъл да брои първият 15А бушон отдясно наляво се пада позиция F21, което е за осветлението в купето, самодиагностиката и ц.заключване (и понякога за мултифункц. дисплей, което може би донякъде обяснява проблема със зануляването на дневния километраж), но това примерно какво общо може да има с оборотомера?
Може би имаш предвид F16, но тогава няма да му светят и индикаторните лампички като например масло, акумулатор и ръчна спирачка.
edit: бушоните са написани както следва в посока отляво на дясно
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
колега имах същия проблем без да искам бях дал плафона в купето на късо изгорял f21 от там твоя проблем ако при теб не е изгорял значи имаш проблем някаде по инсталацията
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Най-забавното в цялата работа е че всички бушони са си здрави и никаде уж няма проблем а в крайна сметка таблото се разпада
Тази суттрин спря и да свети вече незнам дали има общо просто ми е странно какво се случва с колата 


- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Мене ми зануляваше временния километраж преди да сменя реле-регулатора /вж. и четките - не помня дали ги сменях и тях или бяха едно цяло с регулатора/Нямаш добро зареждане вероятно /макар че като го замериш ще е добро, ама при 1000об/мин./ Гледам, че един колега пише, че нямаш и бушонерата в/у акумулатора. Не знам дали и тя няма някакво значение за реле-регулатора /взе едно си дал байпас нейде и той го отчита/ Сложи от някоя морга, или колега, продаващ Поло на части за проба. Аз май имах нейде стара, ама къде.../смених, я че нямаше капаче/.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Съб 22 фев 2014 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1996 проблем с таблото
Ами то това нещо ми се получи като свалих акумолатора и после като го сложих стана,незнам дали няма нещо общо с факта че колата има газов инжекцион и дали не го отчита като грешка,но от друга страна от тогава насам плюсовата му клема се окислява непрекъснато
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта