за генерацията
за генерацията
Честита нова година на всички колеги!След преминаване малко по-бързо по една "европеиска"улица ми се скъса тръбата която влиза в задното гърне.Арабите на Стамболииски веднага заявиха ,че трябва да се смени средното и задното гърне.Били запушени ,с изгорала вата и т.н.Дори било по-добре вместо средно гърне да се сложи просто тръба,защото колата се кара основно на газ.Има нещо вярно в това?Ако може съвет за по-добри гърнета,да не са "еднодневки'.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
за генерацията
Здравейте и за много години.
teodor го е писал хубаво.
В допълнение ти предлагам, в случай че решиш да сменяш въпросните шумозаглушители(които ме съмнява да са се запушили, дори и да са на доста километри, аз лично още не съм сменял последното, а колата я имам от над 6 г. и е на над 220 хил. км) да провериш тук http: //www.aspo-bg.com/price.htm.
Успех mitni.
teodor го е писал хубаво.
В допълнение ти предлагам, в случай че решиш да сменяш въпросните шумозаглушители(които ме съмнява да са се запушили, дори и да са на доста километри, аз лично още не съм сменял последното, а колата я имам от над 6 г. и е на над 220 хил. км) да провериш тук http: //www.aspo-bg.com/price.htm.
Успех mitni.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
за генерацията
Газта е по-агресивна от бензина и генерацията като цяло се амортизира по-бързо(ръждясва и гори). Но при добро качество на изработката и материала не може да се съсипят много бързо, ще си минат години. Моят пасат е с АГУ от 6 години.
Нормално е за "гърнетата" които първи посрещат изгорелите газове да си "заминат" по-бързо, но пък последното се пръска с вода, кал и т.н. от задното ляво колело, така че може да му се пробият по-бързо външните обшивки.
На мен първо ми се запуши катализаторното "гърне" и сега съм с резонаторно на негово място.
Смених средното "гърне" преди ок. 6 месеца, а беше станало по-шумно и бумтеше при спускане по-наклон на скорост още преди 1.5 г. Външно си изглеждаше доста добре, но му бяха поизгорели вътрешностите, което може да се разбере при удар с юмрук(чува се кънтене, а новото издава плътен тъп звук).
Не ти препоръчвам да слагаш тръба на мястото на средния шумозаглушител, освен ако не се кефиш на шума и искаш да създадеш впечатление, че имаш по-мощен агрегат под капака.

Нормално е за "гърнетата" които първи посрещат изгорелите газове да си "заминат" по-бързо, но пък последното се пръска с вода, кал и т.н. от задното ляво колело, така че може да му се пробият по-бързо външните обшивки.
На мен първо ми се запуши катализаторното "гърне" и сега съм с резонаторно на негово място.
Смених средното "гърне" преди ок. 6 месеца, а беше станало по-шумно и бумтеше при спускане по-наклон на скорост още преди 1.5 г. Външно си изглеждаше доста добре, но му бяха поизгорели вътрешностите, което може да се разбере при удар с юмрук(чува се кънтене, а новото издава плътен тъп звук).
Не ти препоръчвам да слагаш тръба на мястото на средния шумозаглушител, освен ако не се кефиш на шума и искаш да създадеш впечатление, че имаш по-мощен агрегат под капака.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта