Също така искам и да питам как се влиза с VagCom в сервизен режим за да може да се направи центовка от делкото за де не пипа ECU-то центровката автоматично?
Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режим на ECU
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режим на ECU
Колеги, колко трябва да е инжекторното време на мотор АЕЕ монтиран на Поло 6N 1996? 
Също така искам и да питам как се влиза с VagCom в сервизен режим за да може да се направи центовка от делкото за де не пипа ECU-то центровката автоматично?
Също така искам и да питам как се влиза с VagCom в сервизен режим за да може да се направи центовка от делкото за де не пипа ECU-то центровката автоматично?
Последна промяна от Prodriver на Чет 06 мар 2014 23:24, променено общо 3 пъти.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Инжекторно време AEE
Зависи...
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инжекторно време AEE
Знам, че е от - до, но колко милисекунди трябва да е горе - долу нормалното инжекторно време? От какво зависи?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
От това дали е топъл мотора.Дали работи на празен ход,дали ламбдата му работи коректно,дали не е влезнал по някакъв начин в авариен режим 
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
На празен ход ме интересува времето и на загрял в работна температура мотор.Ламбдата си чертае както трябва синусуидата с малки изключения от време на време.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
За съжаление не си спомням на моето АЕЕ колко беше,но е можело да има разлика с твоето,понеже при теб празния ход е на 800 оборота а при мен беше на 650 
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
Prodriver написа:Ламбдата си чертае както трябва синусуидата с малки изключения от време на време.
Значи отдавна ти е време за нова!
Сигнала на ламбда-сондата не е синус!!!
Сигнала трябва да е правоъгълен сигнал, като фронтовете на нарастване и спадане на импулса практически не трябва да ги виждаш.
Почне ли да мяса на синусода - отдавна е влезнала в графата "ленива Ламбда-сонда"
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
Може ли с картинки, че одеве се мъчихме с едно ГИ. Сигналът от нея изглеждаше като заострени шипове. 
Нещо такова:

Нещо такова:

- radotom
- Модератор

- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
Още като писах - търсех някаква по-читава снимка, ама само на тази ми се вижда нещо:
Съжалявам - с телефон, в движение - толкова си мога
И имай предвид, че това е моята, на неясно колко над 400 000км и на (тогава) 21г.
Т.е. - не е перфектна!
Малко повече - с колегата сме се пробвали в преводите от руски тук
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0
Ама не помня пишеше ли за фронтовете на сигнала или го четох другаде
По спомени - допустимо е предния фронт (от 0 в 1) да е до 1% от периода на сигнала, а задния (от 1 в 0) - 4%
Съжалявам - с телефон, в движение - толкова си мога
И имай предвид, че това е моята, на неясно колко над 400 000км и на (тогава) 21г.
Т.е. - не е перфектна!
Малко повече - с колегата сме се пробвали в преводите от руски тук
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0
Ама не помня пишеше ли за фронтовете на сигнала или го четох другаде
По спомени - допустимо е предния фронт (от 0 в 1) да е до 1% от периода на сигнала, а задния (от 1 в 0) - 4%
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
При мен графиката е като тази която е показал stefan4o обаче върховете не са толкова остри.Това от показания на газовата електроника. С VagCom като се закача мисля че стигаше до 0.72 като като миним,като минимум трябва пак да погледна че не помня.Инжекторното време ми е в порядъка на 3,5 - 4 мс,което ни се строри височко.Обаче според VagCom-a трябва да е в гарниците между 2,56 мc и 5,12 мс.Демек съм в норма, но по- близо до горната граница.
Последна промяна от Prodriver на Нед 02 мар 2014 14:02, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
Снощи на колегата с 1.4 инжекция, времето му на бензин се въртеше около 5мС на загряла кола. Така че твоето смятам, че е нормално. Неговата сонда работи изрядно според инфото, което имам. 

- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU
Ясно, значи трябва да е наред инж време. Сега остава да засичам разход на газ.Мерси на всички за отговорите 

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта