СЕАТ ИБИЗА от 1.8 на 2.0 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

СЕАТ ИБИЗА от 1.8 на 2.0 16V

Мнениеот pechatara » Нед 24 дек 2006 20:37


имам сеат ибиза 1.8 моно инжекциа 94 година.Което си е голф и сега си купих двигател 2.0 16V от ауди 80 които пак си е на VW ама какви скорости трябват за да го монтирам на Сеата.И каде да отида за да ми навуржат инсталациата.




Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: СЕАТ ИБИЗА от 1.8 на 2.0 16V

Мнениеот pechatara » Пон 25 дек 2006 1:24


pechatara написа:имам сеат ибиза 1.8 моно инжекциа 94 година.Което си е голф и сега си купих двигател 2.0 16V от ауди 80 които пак си е на VW ама какви скорости трябват за да го монтирам на Сеата.И каде да отида за да ми навуржат инсталациата.
В смисал,нали аудито е с надлажно разположен двигател СЕАТА не е


Потребителски аватар
GT_power
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
Автомобил:
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Мнениеот GT_power » Сря 03 яну 2007 22:16


И аз мислех да пусна подобна тема ама като видях тази и реших да не разводнявам а направо да питам тук:
Има ли някой представа полуоските за Сеат Ибиза с кои са идентични - с тези от Голф или от Поло :?:
Някъде бях чел, че Ибизата отпред като окачване и всичко друго е на Голф, а отзад - мост спирачки и тн. е на Поло?! Дали е така?! :roll:
Идеята ми е да направя трансплантация на едно ABF моторче - Монтират ги на Ибизи GTI Купра `96-99г., така че с окачване по мотора на тампони и др. не би трябвало да има проблем. Ама дали ще станат полуоските от Голф :?: Дали няма да дойдат дългички :?: :idea:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 03 яну 2007 22:20


ФВ Поло и Сеат Ибиза използват една и съща платформа и са един и същи автомобил на 70-80%.
Дори ламарините на старото поло се правят в завода на Сеат до Барселона.

Лошото при теб, е че 1.8двигатели не се монтират в Поло.


Потребителски аватар
GT_power
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
Автомобил:
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Мнениеот GT_power » Сря 03 яну 2007 22:40


Да, на Поло не се монтират, ама на Ибиза се монтира както 1.8 16v, така и ABF-а 2.0 16v. Въпроса е дали за тези все пак по-специални модели, си правят специфични полуоски или взаимстват от друг VAG модел?!
Като поразгледах, май и сам си отговарям, че наистина са взаимнозаменяеми с Голфовите но нека и някой по-запознат се изкаже...
Ето, вижте:
За Сеат:
http://www.detali.ru/cat/au/au.dll?SelP ... tva3MTW94=

за Голф:
http://www.detali.ru/cat/au/au.dll?SelP ... dZbFu2dA==

Значи за по-слабичките мотори и на Сеат и на Голф размера на полуоските е 90ММ (предполагам че това е означението за дължината?!)
За ABF-а и при двата модела е 100ММ

Затова си мисля че са взаимнозаменяеми :roll: :idea: Дали е така?


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: СЕАТ ИБИЗА от 1.8 на 2.0 16V

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 04 яну 2007 14:21


pechatara написа:имам сеат ибиза 1.8 моно инжекциа 94 година.Което си е голф и сега си купих двигател 2.0 16V от ауди 80 които пак си е на VW ама какви скорости трябват за да го монтирам на Сеата.И каде да отида за да ми навуржат инсталациата.



а защо не си купи и мотор от голф за да му сложиш и едни скорости от голф и да си навържеш инсталацията от голф??? :arrow:


Потребителски аватар
GT_power
Мнения: 159
Регистриран на: Пет 21 яну 2005 12:35
Автомобил:
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Мнениеот GT_power » Чет 04 яну 2007 14:47


А за полуоските какво ще кажете? ... :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 04 яну 2007 14:50


пич виш това дали ще ти е от някаква полза:

http://www.vwclubberlin.de/pages/umbaut ... /umbau.htm

имам спомен че обясняваха как снаждат полоски от кво и кво

в поло не се монтира 1.8 ,ама 1.9 дизела не е ли с същия 827 дълъг блок??
ти 6А ли си взел??-по добре вземи една голф3 16в,,,,даже ще си на сметка кат продадеш ибизата и двигателя...


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 04 яну 2007 16:36


проблем да се върже 6А на скоростната кутия от моноинжекцията няма да има, което решава проблема с полуоските автоматично.
ще трябват нови - входящ и изходящ колектор и куп други неща ( всички водни съединения няма да съвпаднат, бензинови маркучи, картер и т.н. ) . а по принцип това е най-лошия мотор на ауди правен някога! дали ще влезе в двиг отсек на Ибиза не мога да ти кажа

Последна промяна от Cordoba16vt на Чет 04 яну 2007 17:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: СЕАТ ИБИЗА от 1.8 на 2.0 16V

Мнениеот paco » Чет 04 яну 2007 16:58


pechatara написа:...купих двигател 2.0 16V от ауди 80...


Cordoba16vt написа:...а по принцип това е най-лошия мотор на ауди правен някога!


Я кажи сега защо е най-лошия :gruebel
Какво не му е наред на железата...това ме интересувЪ :idea:

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Чет 04 яну 2007 17:10


инжекциона му е отвратен, и винаги има проблеми там . карантиите са му ок


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 04 яну 2007 17:57


6N и ACE са 2.0 16б на ауди и са аналог на 9А!


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Чет 04 яну 2007 23:06


Двигателят пасна на скоростите и вече е монтитан на купето.Но сега идва трудното.Немога да направя хидравликата да работи с тоя двигател не пасват ролките и ремаците.Дано утре измисля нешто.След това идва ИНСТАЛАЦИЯТА, съответно проблеми !!!!


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Чет 04 яну 2007 23:17


НЕЗНАМ КВО ДА ПРАВЯ С ИНТАЛАЦИАТА, КОИ ШТЕ Я ВРУЗВА НЕЗНАМ???


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 05 яну 2007 9:22


KILLER GTI написа:6N и ACE са 2.0 16б на ауди и са аналог на 9А!


знам че е така - това не ги прави добри мотори

твърдя че карантиите са ок но откъм управление е години назад( сравнение с АБФ, например)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта