колеги, на някой да му се намира тази пружина за десния апарат
Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- chiki-riki
- Мнения: 748
- Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: 1.8
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 10 сеп 2012 19:42
- Автомобил: pasat b3 sinxro
- Двигател: 2000
- Местоположение: pernik
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
pri men imam golqm problem zaden desen aparad rachnata mi raboti na obratno (aktivira se pri svalen lost pri dignat osvobojdava) molq pomognete
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
на който му трябва профилактика на задни дискови апарати и не може да се справи сам нека свирка , ще му ги оправя.... а ако някой търси готови реновирани имам един комплект girling задни на който му трябват нека се обади
- marto890424
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 18 май 2010 7:47
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: KR Pl 89
- Местоположение: София
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
колеги днес взех и аз дискове и апарати за двоиката поради окаяното състояние на брарабаните, обаче и апаратите не са много таферни на тях се вижда само ено по голямо число 38 друго има някви размазан надпис сигурно е Girling като виждам само първата буква човека от когото ги купих обясни че са били изолирани и тъй са карани когато ги монтирах и закачих на тръбичките на моя голф резултата беше никакав не се движат обезваздуших всичко както трябва направих ръчната също пълен абсурд да се дръпне накладка едната външната кажи речи нова вътрешна само желязото да ползвам първите разглобени апарати в темата за пример ли или предполагам щом не са работили всичко е запекло
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
колеги искам да попитам нещо относно апарати лукас 38. О-пръстена който е на оста ( обозначен на схемата с Г1)от комплекта на Топран е леко хлабав в леглото си и ме притеснява да не протече апарата, някой колега ако знае да каже дали става този или да се търси друг и с какви размери?
- bakalovag
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
- Автомобил: Skoda Oktavia
- Двигател: 1.9 TDI AHL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Колеги мога ли да сваля само лостчето на ръчната спирачка без да разглобявам целия спирачен апарат, че ми протече семерингата на ръчната и то само при опъната ръчна.
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
chiki-riki написа:
Колеги да попитам на апарати Lucas 38 трябва ли да има такава пружина?
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Хайде колеги, никой ли не знае? ????
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
тая пужина и при Гирлинг и при Лукас даже при лукас може и да я няма не се сещам вече не играе особено важна роля за работата на апарата . Тя не ти връща механизъма в начална позиция а само му помага малко > Ако апарата е изправен вътрешно и хубаво почистен и сменени гумички и без тази пружина ще си работи перфекно, вътре има друга много по яка пружина която връща механизма.
Изтупвам малко темата щото гледам че някой питат.
Да ви реновират спирачен апарат в някой сервиз говорим за заден без значение Лукас Гирлинг взимат 50 лв на брой . Реновирането представлява , разглобяване на всичко почистване и смяна на гумички семеринги всичко де що е гумено вътре , смазване и обратно зглобяване. Тук има някои тънкости не се смазва с какво и да е каквото имате под ръка или спирачна течност , ако е обикновена грез с времето и контакта със спирачната течност тя се разрушава и става на ръждиви грохали под формата на утайка и боклуци които в последствие задръстват цялата система и апарата блокира Ако пък смазвате просто със спирачна течност има голяма вероятност да прецакате вече новите гумички които сте взели щото тя пък разяжда и раздува гумата. Продават се специализирани смазки за това които би трябвало да ги имат по сервизите но не е гаранция това е силиконова смазка за апарати на АТЕ , тубичка паста за зъби струва 22лв. купувал съм знам тя е предназначена за работа във спирачна течност. друга смазка която ви трябва и тя е различна от тази която вече споменах е смазка за водачите на супортите , там грезта която се използва трябва да има голяма плътност при висока температура тази която аз ползвам и само за това е на Textar специализирана само за това и пак струва някъде толкова , незнам дали има нещо специално в нея нищо не пише по флакончето явно фирмена тайна на Немците но на цвят е тъмночервена като литиева грез подобно .
Всеки от вас който хване да си прави апаратите може да се справи и сам , въпроса е заслужава ли си да загубиш 2-3 дни да си правиш инструментите с риск да прецакаш нещо щото го правиш за пръв път примерно. На тоя въпрос си отговорете вие .
Сега ако на някой му трябва такава процедура и няма особено доверие в сервизите пък и иска да спести нещо нека се обади тел : 0879423059 Иван аз ще му ги направя на половин цена 25лв за брой щото не съм сервиз но разполагам със всичко нужно както би трябвало да е в един сервиз. От тук насетне цените варират различно комплект гумички реновационен на Topran струваше по спомени около 20 лв и вече не помня за един или за двата апарата бяха. Те на са особено качествени общо взето всичко на Topran е така но на пазара в момента май само това може да се намери, в Порше не съм ходил незнам какви са цените там но дори и да ги има ще надхвърлят много пъти сумата от 20лв. Всеки сам си решава
Изтупвам малко темата щото гледам че някой питат.
Да ви реновират спирачен апарат в някой сервиз говорим за заден без значение Лукас Гирлинг взимат 50 лв на брой . Реновирането представлява , разглобяване на всичко почистване и смяна на гумички семеринги всичко де що е гумено вътре , смазване и обратно зглобяване. Тук има някои тънкости не се смазва с какво и да е каквото имате под ръка или спирачна течност , ако е обикновена грез с времето и контакта със спирачната течност тя се разрушава и става на ръждиви грохали под формата на утайка и боклуци които в последствие задръстват цялата система и апарата блокира Ако пък смазвате просто със спирачна течност има голяма вероятност да прецакате вече новите гумички които сте взели щото тя пък разяжда и раздува гумата. Продават се специализирани смазки за това които би трябвало да ги имат по сервизите но не е гаранция това е силиконова смазка за апарати на АТЕ , тубичка паста за зъби струва 22лв. купувал съм знам тя е предназначена за работа във спирачна течност. друга смазка която ви трябва и тя е различна от тази която вече споменах е смазка за водачите на супортите , там грезта която се използва трябва да има голяма плътност при висока температура тази която аз ползвам и само за това е на Textar специализирана само за това и пак струва някъде толкова , незнам дали има нещо специално в нея нищо не пише по флакончето явно фирмена тайна на Немците но на цвят е тъмночервена като литиева грез подобно .
Всеки от вас който хване да си прави апаратите може да се справи и сам , въпроса е заслужава ли си да загубиш 2-3 дни да си правиш инструментите с риск да прецакаш нещо щото го правиш за пръв път примерно. На тоя въпрос си отговорете вие .
Сега ако на някой му трябва такава процедура и няма особено доверие в сервизите пък и иска да спести нещо нека се обади тел : 0879423059 Иван аз ще му ги направя на половин цена 25лв за брой щото не съм сервиз но разполагам със всичко нужно както би трябвало да е в един сервиз. От тук насетне цените варират различно комплект гумички реновационен на Topran струваше по спомени около 20 лв и вече не помня за един или за двата апарата бяха. Те на са особено качествени общо взето всичко на Topran е така но на пазара в момента май само това може да се намери, в Порше не съм ходил незнам какви са цените там но дори и да ги има ще надхвърлят много пъти сумата от 20лв. Всеки сам си решава
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Мерси за изчерпателния отговор : )
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
За Girling 36 може ли да ми намериш ремонтен комплект?
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Не се вкарвайте в никакви филми със скъпи греси. Маншоните на съпорта се пълнят с обикновена грес литол. Нито се разтича при загряване, нито се втвърдява зимата. Друго не се смазва. Маншона на буталото се оставя така както си е или леко се маже на тънко с каквото има под ръка. Като се напълни апарата с течност нищо му няма и да не е смазан пак движи. Всичко навътре е пълно с течност после след обезвъздушаване. Едва ли при тая агресивна спирачна течност ще остане нещо от каквато и да е смазка. Най-много да се затлачат тръбите. Вече карам така няколко години по калища, вода, пясък и няма проблем с апаратите. Важно е да не влиза мизерия с въздух и гумичките да са им здрави.
Re: Почистване на задни дискови спирачни апарати Golf 2
Аз лично под маншончетата на съпорт скобите и на самите им шпилки слагам най-обикновен вазелин от аптеката-направен от петрол. Издържа до следващата смяна на накладките и не е агресивен към маншончетата. Греста е агресивна към тези гумички, понеже спирачната течност е водоразтворима и съответно гумените изделия там не са предвидени да издържат на маслоразтворимите съединения.
На цилиндърчетата слагам със спринцовка под маншона спирачна течност и го раздвижвам с педала. После пак махам остатъчната излишна течност под маншона с тъпа отверка.
На цилиндърчетата слагам със спринцовка под маншона спирачна течност и го раздвижвам с педала. После пак махам остатъчната излишна течност под маншона с тъпа отверка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта