Тошара, нека следното не прозвучи като опит за утеха или ирония, тъй като го казвам от опит - за съжаление горчив. Тия стари коли са доста склонни към посукване на купето при удар, поради простата причина, че с годините металът си има т.нар. умора и реално става по-податлив. Моята Джета старата от един нищо и никакъв удар отзад вдясно я тотализирах. Това при положение, че откъм ламарини претендирам да е в да не кажа перфектно, но близко до него състояние - яд ме е като куче, че ще я хвърля на сплав комерс, чисто здрава без ръжди, ама какво да се прави, животът продължава.
Старата кола е малко неблагодарна работа. Киприш, пудриш, гледаш си я като бебе и в един момент - бам, някой ти спре отзад и те връща в първи клас

Иначе е гот да караш 25-годишен лъскач, но... май дотам свършват предимствата. Както се вижда от профила се спрях пак на същата марка и модел, но само защото намерих тази конкретно (може би е късмет или не знам и аз, пък някои му викат съдба). Иначе вече сигурно щях да карам я някое Рено, я някой Фиат с моя бюджет
