Какво се случва при смесване на газ и бензин?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Какво се случва при смесване на газ и бензин?
Вечер ако съм загасил на газ и съответно сутрин по инерция започна да паля на газ, но след първото завъртане обърна на бензин и колата пали и почва да се дави и да бачка на 2-3-4 цилиндъра.....Идея? Дави ли се? Сместа ли се омазва? Понякога и ако загася на газ вечер, но сутрин цъкна копчето преди да запаля го прави пак тоа проблем но по бързо се оправя>? Логика има ли или плямпам небивалици?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Miki написа:Не си ги омешал както трябва колега.Дави се и още как - питай ме мене. Със старата ми кола са ме дърпали с въже и запали чак след километър
Другия вариант е отвиваш свещите и чакаш да се изпари или продухваш на стартер.
Обясни за продухване на стартер? Обяснете също как да избегна това омесване? Не би ли трябвало това да е предвидено от газовата уредба?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
със стартер става, като се свалят и четерите свещи и се върти колата на стартер - така ако е задавена се оправя - но това е при инцидентни случай
не може при всяко задавяне да се вадят свещи.
Нормално е да се дави, тъй като влиза незатоплена газ /в по-голямо количество/ и после като пусне бензин и се скапва системата.
По-добре ако си я врътнал на газ, запали си я на газ - а почти винаги на газ я паля, така, че от един два пъти нищо им няма на мембраните
и също се дави ако си я обърнал на газ, покарал си 100-200 метра и я загасиш - после е удавена с газ

не може при всяко задавяне да се вадят свещи.
Нормално е да се дави, тъй като влиза незатоплена газ /в по-голямо количество/ и после като пусне бензин и се скапва системата.
По-добре ако си я врътнал на газ, запали си я на газ - а почти винаги на газ я паля, така, че от един два пъти нищо им няма на мембраните

и също се дави ако си я обърнал на газ, покарал си 100-200 метра и я загасиш - после е удавена с газ

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблема е че изпарителя явно продължава да пуска за известно време газ и след като си минал на бензин, а на студен двигател това се усеща много.
Ако си с вакуумен изпарител е нормално - там няма ел. клапан, и изпарителя пуска газ докато не свърши всичко което е след газовия клапан. Т.е. газта не може да спре моментално. До колко изявен е ефекта зависи от това колко далеч е газовия клапан от изпарителя.
Ако си с електрически изпарител обаче, не е нормално и вероятно изпуска ел-клапан на изпарителя. При изправен, и правилно свързан ел. изпарител минаването от газ на бенз дори на студен двигател трябва да е безпроблемно и да изисква единствено по-високи обороти в момента на превключване.
Ако си с вакуумен изпарител, трябва да внимаваш да не става така, или ако стане да я оставиш да работи малко на газ (та да загреят свещите хубаво) и после да минеш на бензин, повъзможност когато колата се движи по инерция и няма да спираш скоро, или ако е на място - при високи обороти, та да не успее да угасне и да се продуха бързо. Или да си сложиш ключ газ-бензин с междинно положение при което и двете горива са спрени - слагаш първо на междинно, и като усетиш че почва да гасне заради липса на гориво тогава пускаш бензина.
Ако си с вакуумен изпарител е нормално - там няма ел. клапан, и изпарителя пуска газ докато не свърши всичко което е след газовия клапан. Т.е. газта не може да спре моментално. До колко изявен е ефекта зависи от това колко далеч е газовия клапан от изпарителя.
Ако си с електрически изпарител обаче, не е нормално и вероятно изпуска ел-клапан на изпарителя. При изправен, и правилно свързан ел. изпарител минаването от газ на бенз дори на студен двигател трябва да е безпроблемно и да изисква единствено по-високи обороти в момента на превключване.
Ако си с вакуумен изпарител, трябва да внимаваш да не става така, или ако стане да я оставиш да работи малко на газ (та да загреят свещите хубаво) и после да минеш на бензин, повъзможност когато колата се движи по инерция и няма да спираш скоро, или ако е на място - при високи обороти, та да не успее да угасне и да се продуха бързо. Или да си сложиш ключ газ-бензин с междинно положение при което и двете горива са спрени - слагаш първо на междинно, и като усетиш че почва да гасне заради липса на гориво тогава пускаш бензина.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Red_Jetta написа:за проветряване на задавени цилиндри:![]()
изключвам и двете горива, давам газ до 2/3 на педала, въртя стартера няколко секунди и щом чуя първите пропуквания (запалвания) в цилиндрите подавам желаното гориво...
По точно обръщам на бензин, изключвам захранването на дюзата, газ до дъно...и т.н.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако е вакуумен вероятно нямаш проблем защото или газовия клапан ти е близо до изпарителя и газта след него е малко (то така и трябва да се монтира), или клапанчето на изпарителя което се затваря от вакуумната мембрана не затваря идеално и през нощта газта след газовия клапан постепенно изтича през двигателя. А най-вероятно и двете неща. 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта