Barboukov написа:Джузепе Палачи (Sky Sports Italia): Ред Бул ще имат коренно различен болид от всички останали през новия сезон. Нюи използва съвсем различен подход от конкурентите си при изграждане на колата. Закрепването на двигателя към шасито е мястото, от където Ейдриън е тръгнал. Подходил е много различно от другите тимове. От там се променя изцяло структурата на задната част на болида. Окачването отпред и отзад ще е тип пул-род. Това може би ще е единствения отбор, който няма да има пуш-род. До това решение се е стигнало след провеждането на теста с Пирели. Данните, събрани от плануваните смеси за 2014 са такива, че пуш-род би унищожил гумите с 30% повече при тази структура на окачването. Геният на съвременната Ф1 има решение за отвеждане на по-голям поток въздух към дифузьора, което ще бъде оспорвано много след представянето на колата. Копирането му ще изисква цялостна промяна на пода на автомобила. Времето няма да е малко, ресурсите също. Който се хване да го прави веднага след като RB10 види бял свят няма да успее да го тества дори и в последните изпитания в Бахрейн. Този болид ще е най-бърз от всички, използващи двигатели Рено. Ако французите са си свършили работата по-добре от всички останали се пригответе за най-скучния сезон в цялата история на Формула 1 - Фетел и Рикиардо далече пред всички. Много, много, много далече. Да не казвам, че третия ще бъде затварян редовно с една обиколка в първите 5-6 състезания.
1. Това доведе до големите проблеми.
2. Така е. Горещия въздух от радиаторните кутии е насочен към дифузьора. Дупката в носа служи за охлаждане на батериите (ако не се лъжа) и вероятно и той отива чрез пода към дифузьора.
3. Тук не са се справили... Ще е супер сезон.