Здравейте колеги!Вчера си купих Пасат Б5 и всичко беше ок... докато го купувах естествено. Та купих я и тръгнах към вкъщи (около 60км) и преди да си пристигна чух странен шум от предницата когато навивам волана.. и ми стана.Отвих капачката за хидравликата и гледам то масло почти няма, отидох до близкия сервиз купих 1 литър масло за да проверя дали не е имало или просто има проблем.Еми оказа се, че проблем има.Отново изчезна маслото.И по този случай бих искал вашето мнение по въпроса преди да отида до някой сервиз.
И междудругото да спомена, че имам скъсан ляв маншон на карето ако има значение(четох за някакви маншони но не знам дали става въпрос за този точно.
Б5 липса на хидравлично масло
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 01 май 2011 7:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- vlad1.8mi
- Мнения: 201
- Регистриран на: Чет 18 ное 2004 12:39
- Автомобил: VW Passat Variant
- Двигател: 1.8T+ AEB 1999
- Местоположение: ,Плевен,София
Re: Липса на хидравлично масло Б5
Първо честито за колата!Загубата на хидравлично масло вероятно е от теч на кормилната рейка или повреден маркуч(тръба)
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5 липса на хидравлично масло
Под колата теч на масло има ли? Ако няма - маншоните на рейката са пълни с онова масло, дето вече не е в казанчето за хидравлично масло. Имаш 2 възможности - "нова" втора ръка и рециклиране - и двете са си със съответните рискове за прецакване. Успех!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 01 май 2011 7:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Б5 липса на хидравлично масло
Не, няма течове.Явно трябва да я правя.А бихте ли ми препоръчали някой сервиз, където работят качествено, че съм се нагледал на "кадърни" майстори.И евентуална цена ако дадете ще съм Ви много благодарен. :)
Re: Б5 липса на хидравлично масло
явно в маншоните на хидравличната рейка е цялото масло
ходи в някои сервиз да проверят маншоните




- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б5 липса на хидравлично масло
Б5 обикновено текат от следните места :
1. най-неприятното и най-честото - рейка. Там вариант е да се рециклира, за което има 3 варианта - сервиза за хидравлика в Люлин (аз с тях работя и съм доволен от тях), сервиз за хидравлика при ТУ-София (аз от тях съм недоволен, повечето колеги са доволни), сервиза на Окръжна Болница - Жан (там не стъпвай по мое лично мнение :) ).
2. хидравлична помпа - пак същите сервизи. Тя тече сравнително по-рядко.
3. скобите или маркучите по системата - често срещан проблем и най-често текат тези към охладителя за хидравличната течност, които минават точно под съда за течността и или тези,който излизат от самия съд. Петно от масло на земята трудно ще видиш, ако колата има кора или ако събира маслото в маншоните на рейката. Трябва доста да налееш, за да омаже толкова, че да изтече навън от кората (поне 0.5Л, защото маслото лепне по прахоляка). А може и да тече през главата на рейката - вътре в купето (ама под тапицериите и няма да го видиш в скоро време
.
Вариант е първо да отидеш в сервиз, да се огледа колата от къде и идва проблема със загубата на маслото и вече да се прецени какво да се прави. Ако са скобите и маркучите - може направо да се сменят и да се реши проблема без сериозна сума. Ако е рейка или помпа, вариантите са или директно да отидеш в сервиз за хидравлика и те да правят демонтаж/монтаж + ремонт на детайла или да се свалят в сервиза, в който си и да се занесат за ремонт (аз разбира се практикувам втория вариант :) ).
Цени - ремонт на рейка (свалена) - 160/180 лв според сервиза, в който се занесе. Наскоро мой клиент каза и за 240лв за такава услуга
. Тези от Люлин ми дават 6 месеца гаранция и досега за 2 години нямам рекламация от нито една рейка, която съм носил (поне 50 рейки съм носил там, не са 2-3). Ремонт на помпа (свалена) - 80лв пак с 6 месеца гаранция. Рекламация също нямам. Цените в ТУ са подобни, от ТУ нямам директна рекламация, ама носих една рейка един път и не пожелаха да и обърнат достатъчно внимание още при огледа и 5 човека се събраха да ми обясняват как кривия и прът, всъщност не бил крив и нямало запъване (което всъщност имаше и заради което ми докараха колата). В Люлин хванаха запъването на 1-то завъртане от край до край и я ремонтираха. За сваляне и качване на рейка, помпа и т.н., цените са според сервиза, в който ще отидеш.
4. маркуч за високо налягане между рейка и помпа - той сравнително рядко тече, но ако тече, е най-добре да се смени с друг втора употреба, независимо, че принципно има хора, които се опитват да ги правят. Вътре има едни серпентини, които ги няма в новия и волана от време на време затяга или помпата свири и т.н. Затова - друг маркуч 2-ра ръка.Такъв маркуч е според както го намериш - има ги и за 15лв, има ги и за 80лв.
Ето тук има списък със сервизи и колеги, които можем да ти свършим работа за преглед и евентуален ремонт - избираш си и отиваш да се прегледа колата :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
1. най-неприятното и най-честото - рейка. Там вариант е да се рециклира, за което има 3 варианта - сервиза за хидравлика в Люлин (аз с тях работя и съм доволен от тях), сервиз за хидравлика при ТУ-София (аз от тях съм недоволен, повечето колеги са доволни), сервиза на Окръжна Болница - Жан (там не стъпвай по мое лично мнение :) ).
2. хидравлична помпа - пак същите сервизи. Тя тече сравнително по-рядко.
3. скобите или маркучите по системата - често срещан проблем и най-често текат тези към охладителя за хидравличната течност, които минават точно под съда за течността и или тези,който излизат от самия съд. Петно от масло на земята трудно ще видиш, ако колата има кора или ако събира маслото в маншоните на рейката. Трябва доста да налееш, за да омаже толкова, че да изтече навън от кората (поне 0.5Л, защото маслото лепне по прахоляка). А може и да тече през главата на рейката - вътре в купето (ама под тапицериите и няма да го видиш в скоро време

Вариант е първо да отидеш в сервиз, да се огледа колата от къде и идва проблема със загубата на маслото и вече да се прецени какво да се прави. Ако са скобите и маркучите - може направо да се сменят и да се реши проблема без сериозна сума. Ако е рейка или помпа, вариантите са или директно да отидеш в сервиз за хидравлика и те да правят демонтаж/монтаж + ремонт на детайла или да се свалят в сервиза, в който си и да се занесат за ремонт (аз разбира се практикувам втория вариант :) ).
Цени - ремонт на рейка (свалена) - 160/180 лв според сервиза, в който се занесе. Наскоро мой клиент каза и за 240лв за такава услуга

4. маркуч за високо налягане между рейка и помпа - той сравнително рядко тече, но ако тече, е най-добре да се смени с друг втора употреба, независимо, че принципно има хора, които се опитват да ги правят. Вътре има едни серпентини, които ги няма в новия и волана от време на време затяга или помпата свири и т.н. Затова - друг маркуч 2-ра ръка.Такъв маркуч е според както го намериш - има ги и за 15лв, има ги и за 80лв.
Ето тук има списък със сервизи и колеги, които можем да ти свършим работа за преглед и евентуален ремонт - избираш си и отиваш да се прегледа колата :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта