


Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Здравейте приятели, имам следния проблем; Скоро си купих тази кола и се оказа, че при палене на студен двигател тече нафта (не много ама все пак има течове) и след около минута течовете спират; в работата на двигателя няма проблем, колата върви отлично, компресията в двигателя е много добра (не знам колко, но така каза майстора), в разхода му няма проблем. Някой попаднал ли е на подобен проблем, какво му е решението, благодаря ви предварително.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 12:29
- Автомобил: vag
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
ремонт на помпата.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Първо притягане на болтовете,ако не се опрви смяна на уплутнителите и си ти!
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Благодаря ви за отговорите; да проверихме болтовете и там нямаше проблеми. Значи ще трябва да се ходи на майстор, доколкото знам помпата е електронна и за това е било малко скъпичко, горе долу на колко ще ми излезе може ли да ми каже някой.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Да бе, за всички уплътнения максимум 150лв.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
mshbul написа:Да бе, за всички уплътнения максимум 150лв.
Дори и тия са много, ако си ми близо мога да съдействам.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
mshbul написа:Да бе, за всички уплътнения максимум 150лв.
Напиши къде е максимум 150 лв. защото аз дадох 230 лв.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Пълния комплект на БОШ са около 27-30 лв.
На тези помпи в повечето случаи излиза някое от уплътненията на капаците, което се прави без да се сваля помпата.
На тези помпи в повечето случаи излиза някое от уплътненията на капаците, което се прави без да се сваля помпата.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
Ходих при Дани в монтана. В софия ми искаха 150лв и да им оставя колата и като имали време щели да ги сменят. Покрай тях и кой знае още какво.
Намери му тук телефона, ако не ти е далече.
Намери му тук телефона, ако не ти е далече.
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
mshbul написа:Дори и тия са много, ако си ми близо мога да съдействам.
Благодаря ти много колега




-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 tdi 1.9 (AHF) 110 к.с. проблем в горивната помпа
като се сваля електронната част ще трябва да се нагласи с компютър после.
Ако е само капака няма нужда. Зависи откъде ти тече.
В краен случай се драска с нещо остро къде е било и после се наглася по същия начин.
Ако е само капака няма нужда. Зависи откъде ти тече.
В краен случай се драска с нещо остро къде е било и после се наглася по същия начин.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта