Колата е от аватара. Проблемът се състои в това, че е постоянно (от скоро) в т.н Limp mode или софтуерно самоограничаваща се до 0.25 бара налягане на турбината. Това добре, купих нов блоу оф (от Порше Изток) защото си мислех че мембраната на моя е здала багажа, въпреки че беше сравнително нов и подсиления вариант - 710N.
Докато го сменях поглеждайки към N75 клапана ми се стори че не е както трябва кабелът му и какво да видя - кабела скъсан. Викам си екстра - ето го проблема. Оправих кабела, даже смених цялата букса, но никакъв ефект. Вследствие реших да откача акумулатора за 15 мин. и о чудо - колата стана изтребител, вече си правеше 1.0 бара налягане (заради чипса). На другия ден паля тръгвам - пак 0.25 бара

Слизам гледам пак същия клапан да не се е скъсал - не е. Откачам акумулатора - пак изтребител, на другия ден се повтаря ситуацията от по-предния :(
И сега най-интересното - карам си и се чудя - брей защо така, подавайки газ виждам че налягането отново е както трябва без да съм откачал акумулатор скоро, в следващия момент пак не иска. Стигам до извода че има нещо, което ту работи, ту не работи, но незнам какво.
Чета из нета за евентуална проблемна бобина, но няма ли да пали трудно ако е това.
Колата пали перфектно, работи гладко, набира гладко. Нищо не издава да има проблем, но...