


Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 06 мар 2014 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Здравейте колеги! Карам VW Passat 1.9 TDI 110к. AFN. Тази сутрин отказа да запали.. Върти но не иска да запали.. Винаги е палила от 1-вия път 3-та година я карам сменям само консумативи, общо взето си я гледам като писано яйце и до сега проблеми не е правила. Причината да се обърна към вас е че съм в друг град и трудно мога да се доверя на "майстор". Та бих желал да споделите предложения/съвети от какво може да е и какво бихте ме посъветвали да направя. Предварително Благодаря!
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Има едно реле, което прави такива мизерии - май 109 беше.
Има вариант да ти е избягала нафтата. Провери дали пръска от тръбичките на дюзите.
Може и от клеморед да е, но е по-малко вероятно.
Освен това може и още 100 неща да са. Трябва да види с компютър дали има грешки и ако има ще се разбере какъв е проблема.
Има вариант да ти е избягала нафтата. Провери дали пръска от тръбичките на дюзите.
Може и от клеморед да е, но е по-малко вероятно.
Освен това може и още 100 неща да са. Трябва да види с компютър дали има грешки и ако има ще се разбере какъв е проблема.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
mshbul написа:Има едно реле, което прави такива мизерии - май 109 беше.
219 е при Пасатеца и е в кутията на компа.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 06 мар 2014 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
След преглед на всички релета се видя че не е от това.. Колата запали като се пусна ток от акумулатора към нафтовата клапа. Сега въпроса ми е клапата ли е за смяна или
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Ти като пусна ток до клапана , автоматично по този начин стига и ток до компа . А реле 219 това прави, дава ток на комп-а , а той на клапана . Щом е запалила , значи е добре клапана , което авт. ме навежда ,че или релето е проблема , или кабела до клапана нещо е прекъснат, т.е. релето работи , но не идва ток от компа за клапана ( прекъснат/повреден кабел)
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Той може да е откачил кабела, за да не връща по инсталацията.
Поне аз така щях да направя.
Но не разбирам защо смяташ, че при неоткачен кабел ще стигне захранване до компютъра - ще отиде до пина, който е за това, но не и до захранващия пин или ако е през реле още по-малко пък ще има влияние.
Поне аз така щях да направя.
Но не разбирам защо смяташ, че при неоткачен кабел ще стигне захранване до компютъра - ще отиде до пина, който е за това, но не и до захранващия пин или ако е през реле още по-малко пък ще има влияние.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Ти колега запознат ли си с ел.схемата за да го коментираш колегата какво е написал ???
Просто питам,а не се заяждам
Просто питам,а не се заяждам

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Не съм конкретно, но имам представа как се правят тези неща и знам, че захранването на една платка няма нищо общо с управляваните изходи, какъвто представлява този, на който подава 12в+ на клапана. И даже и да подадеш + на някой изход няма как да заработи нормално висчко, по-скоро няма да се случи каквото и да е, а другият вариант е да изгори нещо.
Освен това, явно не си забелязал не съм използвал изрази от типа "абе ти луд ли си да твърдиш такива неща", а съм попитал, допускайки, че може да има вариант, който не си представям и бих искал да науча за него.
Такъв вариант би могъл да бъде, че не компютърът а директно реле 219 пуска 12в на този клапан от същия пин, от който пуска 12в на компютъра да го информира, че си някое задкормилно е завъртяло ключа.
Освен това, явно не си забелязал не съм използвал изрази от типа "абе ти луд ли си да твърдиш такива неща", а съм попитал, допускайки, че може да има вариант, който не си представям и бих искал да науча за него.
Такъв вариант би могъл да бъде, че не компютърът а директно реле 219 пуска 12в на този клапан от същия пин, от който пуска 12в на компютъра да го информира, че си някое задкормилно е завъртяло ключа.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
Кабела от компа до клапана е директен.Затова колегата samo_pechka е написал с точност къде трябва да се погледне.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 06 мар 2014 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b5 1.9 TDI 110к. AFN отказа да запали
След разглобяване на релета, компютри, кабели какво ли не.. се оказа някакъв замърсен кабел към компютъра който след почистването му колата запали..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 25 госта