


Голф 2 1.9 тди 90 к.с. Проблем с оборотите
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 07 мар 2014 16:48
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 2 1.9 тди 90 к.с. Проблем с оборотите
Здравейте приятели , имам следният проблем бих се радвал ако можете да помогнете :) . Имам голф2 със сменян двигател 1.9тди 90 к.с. понеже му гръмна турбото го изолирах и така си го карам от половин година(понеже няма пари за ново турбо :) ) наскоро , започна да прави това : паля колата и като натисна педала на газта оборотите си стоят на 900 и не мърдат , гася колата после паля я пак, натискам педала и всичко е нормално. После тръгвам пак и пак ми прави така , обаче като позагрее няма проблем , оправя се . Днес пък запалих колата карах я нямаше проблем докато беше студена , с една дума май го прави когато си иска идея си нямам какво може да е , мислих си 4е мойе дае от жилото на газта, но каква е логиката като запаля пак и се оправя веднага. Много бих се адвал ако успеете да ми помогнете за разрешаването на този казус :) . Благодарности предварително :) .
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоев град
Re: Голф 2 1.9 тди 90 к.с. Проблем с оборотите
Колега,този двигател няма жило.Помпата е с ел. управление.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 2 1.9 тди 90 к.с. Проблем с оборотите
Диагностиката ще покаже 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 2 1.9 тди 90 к.с. Проблем с оборотите
При условие, че си "изолирал" турбото, е много възможно да влиза в авариен режим. Гасенето е вариант за излизане от този режим, но при следващото засичане на стойности извън нормата, аварийният режим отново се активира. Както са писали колегите, диагностика му е майката. Намери някой с VAG Com и прочетете какво пише.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 19 госта