
Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Днес пак я закачихме на VAG-COM-а,на 10 канал при изключен двигател стойностите през повечето време са равни,иначе има и моменти кога пада за секунди с много малко.А на празен ход на 11 канал исканото е 938,4,а актуалното е 989,4 при 91,6% на актуатора.Знам,4е при 91,6% Н75 разтоварва и бях чел че не трябва да минава 75%,но като гласихме актуатора на 4 скорост свободно си минаваше тия 75% и пренадуването беше в рамките на 60мбар,докато не стигне 4200 оборота когато изведнъж ска4а на разлика 300мбар и забива.Иначе колата е стрела и едва ли някога ще карам с 4200 оборота на 5 скорост,ама като виждам че нещо не е наред и се дразня.Разкачихме малко пластмасите през които минават кабелите за да отидат до компютъра на колата и на едно място видях кабелите увити с изолирбанд,но нямаше време за повече ровичкане,да видя тия преди мен какво са правили.Все повече си мисля,че има някъде вързани кабели не както трябва 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Май не си разбрал нищо, от Това, което ти казах.!!!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Не се заяждам,но кое не съм разбрал?На изключен двигател,но на контакт 10 канал показва почти равни стойности,а 11 канал на празен ход дава тия стойности които съм написал.И незнам дали е пипан софта на колата,поне аз не съм пипал нищо.И знам,че при 91,6 клапана разтоварва,но това показва vag-com,на празен ход.И затова търся връзка с управлението на n75
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
щом си го пише 91,6 значи така ти е направен софтуера.не е нужно да търсиш проблем по кабелите.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
N75 НЯМА ОБРАТНА ВРЪЗКА към ЕЦУ-то. Тоест тези 91,6%, които виждаш, не са реалното положение на клапана ( което положение ЕЦУ-то дори няма как да знае) ,а всъщност е положението, на което ЕЦУ-то иска да се намира клапана.
В случаят , ЕЦУ-то подава сигнал на N75 да разтовари актуатора напълно, и той го изпълнява !!! Какви кабели търсиш ?
Вече друг е въпроса защо ЕЦУ-то подава тази стойност към клапана ?!!!
Възможни причини са :
1. голяма разлика между реалното и исканото налягане в този режим (празен ход)
2. Такива са стойностите, които са зададени в МАП-таблицата на Н75 за този режим (прзен ход)
3. Проблем в МАП сензора , което води до т.1
може да има и друго, но сега не се сещам
Надявам се , че настройките не ги правиш, когато колата е забила ( преди да си рестартирал)
В случаят , ЕЦУ-то подава сигнал на N75 да разтовари актуатора напълно, и той го изпълнява !!! Какви кабели търсиш ?
Вече друг е въпроса защо ЕЦУ-то подава тази стойност към клапана ?!!!
Възможни причини са :
1. голяма разлика между реалното и исканото налягане в този режим (празен ход)
2. Такива са стойностите, които са зададени в МАП-таблицата на Н75 за този режим (прзен ход)
3. Проблем в МАП сензора , което води до т.1
може да има и друго, но сега не се сещам

pravdiviq написа:......когато изведнъж ска4а на разлика 300мбар и забива..
Надявам се , че настройките не ги правиш, когато колата е забила ( преди да си рестартирал)

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Естествено,че не ги правя когато колата е забила.Гася и даже изчиствам грешките преди да направя друг лог.Това за обратната връзка не го знаех,мислех че някъде се губи ток,а нали Н75 е електро-магнит щом няма достатъчно ток не изтегля мембраната достатъчно.А къде мога да видя тези таблици за Н75?И толкова лесно ли се преправят,че някой да го е направил преди мен?Сега се сещам и за друг въпрос,а може ли заводски да ми настроен така Н75 и аз да търся под вола теле? 

- simon
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
- Автомобил: Hyundai Tucson
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
И аз присъствам като гледаме и пробваме.Как можем да проверим МАП сензора дали е наред(евентуално от моя АФН да извадим за проба ако става)и дали някъде с Ваг Ком се виждат стойностите в таблицата на Н75(или само при препрограмиране се четат от чипа).Ако качим някои данни и кои дали ще се види да не е чипосвана колата,както Ифидик казва?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Добромирски го е написал,ама кой да чете?!
На 10-ти и 11-ти. канал.
На 10-ти и 11-ти. канал.
- simon
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
- Автомобил: Hyundai Tucson
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Поосмислих го това за четенето:).Значи доколкото разбирам излиза,че колата е с пипан софтуер.Лично мен ме притеснява този изолирбанд по кабелите до Н75,ще го погледнем за всеки случай защото по колата имаше някои неща от предишния собственик правени тук там.Благодаря на всички,които пишат в темата и помагат 

- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Здравейте колеги,извинявам се предварително,че ползвам темата на колегата.Искам да ви попитам,колата е пасат б 5.5 с АVB мотор автомат без типтроник.Турбото ми надува до 2.5 бара,това на 1ва и 2ра скорост,но колата не пренадува,върви си нормално даже мисля че е чипосана нещо.A мап-таблицата на N75 стойностте са 99,6%,при нормално искани от 25-75 %.Как да разбера дали е чипосана?Трябва ли да се регулира акутатора?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Дай я тази таблица да я видим и ние!
и направи логове,а ако нямаш проблеми с колата,не я пипай


- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
Благодаря за отговора колега,таблица нямам така ми каза един майстор,който я закача на ваг-ком.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
И аз това питам,къде мога да видя тия таблици за N75,че да разбера дали са пипани.И също така ме интересува дали могат по някакъв начин да се разменят таблиците за ръчна и за автоматична скоростна кутия.В смисъл да пише,че е ръчна а таблицата да е за автоматик
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf4 1.9TDI 1998 ALH.Проблем с регулиране на актуатора
От няколко дена вече изникна ново нещо,на празен ход клапан Н75 цъка и то доста силно,като погледна актуатора мръдва за малко и пак се връща.До колкото разбирам какво става Н75 пуска вакуума и го спира и това постояно.Някой ако е имал такъв проблем да пише.Иначе предишния проблем още не е решен,накрая май ще пробвам да сменя компа
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта