2.5 тди афб труден старт студен+бял дим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dingila
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

2.5 тди афб труден старт студен+бял дим

Мнениеот dingila » Съб 08 мар 2014 2:06


От скоро ми се появи следния проблем при моята кола при всеки студен старт или първия за деня колата иска повече въртене преди да запали когато запали следва доста бял дим и форсиране до към 3к оборота.След няколко форсирания колата спира да пуши и всичко си идва на мястото,свещите са проверени една по една всичко е ок.Забелязах и още нещо което преди или не съм забелязал или не е съществувало при набиране на 5 там е най силно изразено от 1к оборота като смачкам и някъде около 1200-1300 се чува изтракване и започва да набира доста по добре след 1800 същата работа.На ваг-кома записва грешка 00550,горивния филтър е нов и въздух не съм забелязвал да минава по маркуча на горивото.Очаквам вашите мнения,разполагам с ваг-ком така че не е проблем да замеря и други стойности и да ги кача.




Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 2.5 тди афб труден старт студен+бял дим

Мнениеот _Technics » Пон 10 мар 2014 0:51


Кофти центровка, или кофти авансаторно буталце в ГНП или приключила умна дюза. С ВАГ-КОМ: 01.Engine -> Meas. Blocks-08 -> , дай на 4-ти канал (на загрял мотор). Пусни си ГСМ-а на клипче или пък си записвай следното: Интересува ме в 3-тото поле "Actual Start" колко е ? После: натискаш "Switch to Basic Settings" БЕЗ ДА ДАВАШ ГАС, тя самаще мени леко оборотите и ще ръмжи особено... и следиш пак 3-тото поле от колко BTDC до колко ATDC ти се променят стойностите и то при какви проценти в 4-тото поле. Като мине 2-3 пъти теста, за да излезеш от него "Switch to Meas. Blocks". -> Done! Go Back.
Очакваме резултатите... ако се отплесна пиши и на лични.


Потребителски аватар
dingila
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 2.5 тди афб труден старт студен+бял дим

Мнениеот dingila » Вто 11 мар 2014 8:42


http://vbox7.com/play:b68b8adbd6 това е едното а това е другото http://vbox7.com/play:a8a2aec871 дано се установи какво и е.Буталото което мести аванса в помпата трудно ли е за смяна и изисква ли някакви настройки.


Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: 2.5 тди афб труден старт студен+бял дим

Мнениеот hayabusa_gsxr » Вто 11 мар 2014 9:16


Колега има вариант да ти е тръгнала гарнитурата на главата ( не твоята,а на буса :D).


Потребителски аватар
dingila
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 24 ное 2009 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 2.5 тди афб труден старт студен+бял дим

Мнениеот dingila » Вто 11 мар 2014 13:05


каква гарнитура на главата нали щеше да смеси вода с масло или компресията да падне а той си работи ритмично двигателя.Да не говорим че главите са две отхвърля се като вариянт.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта