Ползата от файдата

То ми влезна една краста и докато не я пробвам няма отърване
Ами до тука свалих една шепа ситни крушки с обща мощност почти 80W купе, багажник, задни габарити и номер. Сложих светодиоди с обща мощност по малко от 8W а ми е 2 пъти по светло от преди в купето, а в багажника е 10 пъти по светло.

То тъмницата в багажника и не работещия плафон на жабката ме накараха да се захвана с осветлението. В жабката 20см лед лента, а в багажника 60см лед лента и слънцето изгря

. По плафончетата наредих едни много интересни софитни с вграден грец и светещи и в двете посоки без значение поляритета.
Упоритата лампа в дясната страна я оправих като я направих error free

запоих и паралелно едно съпротивление 1кОм и готово вече работи нормално. Същия номер приложих и при предния плафон и мъждукането спря. Съпротивлението е достатъчно голямо за да увеличи консумацията минимално. Без съпротивление крушката консумира 25мА, а с него 35мА. Идеята ми дойде след като разгледах няколко оригинални "Error free" крушки просто паралелно на изводите им има запоено SMD съпротивление 120 до 330 ома на различните модели.