Здравейте и от мен фенове. Ще се възползвам от вече създадената тема, защото и при мен се получи нещо подобно, до не казвам същото. Абе преди около седмица ми направи впечатление, че прекъсва мотора - едно такова неритмично прекъсване, долу горе по едно през 10-15 секунди. Прекъсването е едвам доловимо - не се чува ясно, но купето леко притриса за части от секундата. Първоначално не му обърнах особено внимание, но днес, в покой на празен ход отново усетих прекъсване. Няма пушеци от ауспуха. В движение не се усеща. Ще гледам при първа възможност днес или утре да я закача на диагностика да видим дали ще покаже грешка. Понеже решението на проблема при колегата е било датчик на колянов вал, бихте ли ме ориентирали на кой канал да гледам центровка и в какви норми трябва да е?
Такааааааа, ей сега се връщам от сервиза. Дано не напиша някоя глупост, но разчитам колеги - по-вещи в тия работи да ме поправят, ако бъркам някъде. Значи времето на впръскване на дюзите от първи, трети и четвърти цилиндър, клони около нулата. Времето на втора дюза е 1,56 (предполагам милисекунди). ъгъл на синхронизация клони около нулата, а ъгъла на впръскване е -1 и леко играе около тази стойност. Е ли нормално това?



Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕНО
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
може да се каже че е в норма
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
Абе буквално, все едно дърпа въздух отнякъде. Ако стойностите са нормални остава да е въздух. Някъде из форума срещнах тема, в която колегата описваше, че поради запечени "О" пръстени на дюзите, вкарвало въздух в системата. Нищо чудно и това да е. Между другото никога не съм сменял горивен филтър. Възможно и от него да е. В края на месеца мисля да сменя маслото и горивния филтър. Тогава ще си покаже. Дано обаче до тогава проблема не ескалира и да останя някъде по пътя
.
Ъгъла на впръскване не трябва ли да е по-голям. Нещо ми се върти в главата около -4 градуса.

Ъгъла на впръскване не трябва ли да е по-голям. Нещо ми се върти в главата около -4 градуса.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
Проблемa ескaлирa. Придвижвaм се нa 3 цилиндърa. Пушеци нямa. Светнa ESP.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
Да сте преглеждали окабеляването на дюзите?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
На прав път си
. Едвам се дотътрих до сервиза. Резултата е следния:
error code 18074 ( Р 1666) valve for pump= Cylinder 1 /N240/ electrical malfunction
error code 16685 /Р 0301/ misfire detected
Проблема го прави в температурен диапазон от 50 до 70 градуса работна температура на мотора. Преди 50 градуса го няма, като загрее добре пак го няма проблема. В понеделник сваляме капака на клапаните и
.

error code 18074 ( Р 1666) valve for pump= Cylinder 1 /N240/ electrical malfunction
error code 16685 /Р 0301/ misfire detected
Проблема го прави в температурен диапазон от 50 до 70 градуса работна температура на мотора. Преди 50 градуса го няма, като загрее добре пак го няма проблема. В понеделник сваляме капака на клапаните и

- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
Това с температурата го игнорирайте. Днес си ходих до село. На отиване никакви грижи. На връщане, малко преди да се прибера започна да прекъсва малко и след това единия цилиндър тотално изчезна. Угасих мотора и като го запалих първо прекъсваше малко и след това точно до къщи се оправи изцяло. Явно някъде си прекъсва електриката. ЕСП отново светна докато го нямаше единия цилиндър. След ремонта ще пиша какъв е бил проблема. Между другото пушиляци никакви. Дори слизах да гледам от ауспуха - нищо не излиза, мирише си на изгоряла нафта. Очевидно едната дюза прекъсва и не вкарва гориво в цилиндъра.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 1.9 TDI ATJ (115) - Прекъсване на мотора- РЕШЕ
Мисля, че сагата приключи. Сменихме с нова дюза. В старата проблема се оказа в електромагнитния клапан.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта