


vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
Колегата hq говори за О-пръстените на самите помпа-дюзи. За тях ме съмнява да си сигурен че са "ОК"...
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
Когато запали държи ли равномерни обороти? когато ускорява има ли забиване на около 2500 оборота?
- edmunddo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
Интересно е,че във форума има много такива теми с трудно палене на помпа-дюзи,независимо какви коне,но никой не споделя решение.Аз ще следя темата,защото от две години съм по абсолютно същия начин и след смяна на опръстени,гарнитури на тандем помпи,филтри и т.н. няма никакъв ефект.Единствено един съсед работещ в Мото пфое каза,че вероятно имам ръбове в главата,дължащи се на едностранното захващане на дюзата и ако е така ще я карам докато ми откаже да пали и тогава ще я мисля.А иначе на диагностика всичко ми е в добри норми
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
Е как да няма,има сума ти и теми в който ясно пише от тандем помпа или о-пръстени най често!А и нали знаеш зависи много от майстора който ти е сменял о-пръстените може и по зле да е станало 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
Единствено един съсед работещ в Мото пфое каза,че вероятно имам ръбове в главата,дължащи се на едностранното захващане на дюзата

Аз споделям решение-смяна на о-пръстените,като трябва да ги смени майстор,иначе се нарязват на ръбовете в главата още при поставянето.
Гледам,че колегата фантом е писал ,когато и аз съм писал,но ще си оставя мнението и да повторя,начина на сменянето на о-пръстените е ключов,иначе боли глава.
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
утре започвам от свещите,тандем помпаа ще огледам за теч,.иначе като запали си работи нормално,уискорява си нормално,даржи оборотите си,няма ядове
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
А бе пич, всички от темата ти пишат да си видиш дюзите в какво състояние са ти, ама ти си си навирил шия и ще пробваш това, ще провериш онова, като си знаеш какво да правиш, що пускаш темата и търсиш помощ?
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: vw bora 1.9 tdi ajm 116к.с...затруднено палене
Като свалиш дюзите за смяна на О пръстените ги занеси да ги проверят за да си сигурен и после ги монтирай. Тураш новите О пръстени клепаш ги с грес и ги поставяш внимателно, ако там където лежат има остър ръб леко го заглаждаш със шабър, хубаво е да пуснеш един райбер на леглата в главата там където опират дифтунгите и е желателно да сложиш нови, след което регулираш с реглажното болтче. Добре е да ползваш динамометричен ключ при затягане на болта на петата която държи дюзата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта