Golf 4 1.6 AKL 1998-ма s ГИ - Трудно пали сутрин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот plamski3 » Сря 12 мар 2014 21:51


Скоро ще разбера няколко неща:
1. Дали е от дюзите и заради това, че карам на газ
2. Колко ми харчи на 100км на бензин.

Понеже "хубавата" ми АГУ за 5 или 6-ти път си прецаква датчика за налягането и температурата на газта (този на рейката), ще се прибирам до Бургас по спешност на бензин. :banghead Този път освен датчика, ще ми сменят и компютъра на газовото и се надявам проблемите с газта да спрат.

За засичането на разхода на бензин - до горе и след 100 км пак, нали?
Че един път ще ми се отдаде възможност да го засека. :Mr Green Fun




javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот javor_bg » Чет 13 мар 2014 11:07


Колега, искам да ти обърна внимание понеже караме сходни двигатели (1.6 SR 101 к.с.). Значи наскоро сменях свещите с такива на Денсо и голяма излъгация.... На едната свещ й беше счупена керамиката и електрода заедно с керамиката се въртеше. Карам на газ с газов инжекцион Фобос и разхода ми съвсем леко спадна последните дни след като сложих NGK триполюсни. Специално говорих с газаджията ми, който е известен в няколко автомобилни форума и той каза да НЕ слагам едноелектродни свещи, а такива предписани от производителя. Та от NGK-то съм доволен.

Още едно нещо: значи за да не събира колата конденз в края на най-задното гърне в най-ниската му точка се пробива една много малка дупчица и проблема с конденза се решава в много голяма степен. Това трябва да са го направили.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот the_red_camel » Чет 13 мар 2014 17:06


Колегата над мен добре е казал, но аз по каталог съм сложил както казваш ти 'едноелектродна' иридиева свещ на NGK, даже пишеше, че издържала на по-висока температура, а относно крайното гърне за конденза си много прав, но как да се прежаля и да надупча оригинален Remus :biggrin


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот plamski3 » Чет 13 мар 2014 22:36


пффф... не мога да я разбера тази кола... :banghead
Вчера и днес я карам само на бензин и пак почна да прави проблем с паленето. Отново от третия път, но много по-измъчено .. тр тр трррр тррр трррррррррррр и запалва :Mr Green Fun Сякаш много трудно завърта.
Ще взема да и сменя и свещите и газаджията да оправи и газовото и се надявам проблема да се отстрани.


Потребителски аватар
vanky
Мнения: 43
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 13:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот vanky » Пет 14 мар 2014 22:36


Газаджиите откачали ли са входящият колелектор? Ако да,задължително смяна на о- пръстени. От патило го казвам. Не го хваща никакава диагностика , смуче въздух .


Sent from my iPhone using Tapatalk


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот plamski3 » Съб 15 мар 2014 14:50


Да, сменяни са о пръстените. Написал съм го в първия коментар.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот rudoni » Съб 15 мар 2014 20:14


Я пробвай следното - вечер като я гасиш, мини на бензин и така я загаси.И напиши какво е паленето на сутринта!Пак на бензин(знам че е с ГИ)!Айде чакам!


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот javor_bg » Съб 15 мар 2014 20:18


Колега, имаш предвид да не изпуска по малко от клапана на изпарителя в колекторите ли ? Има голяма логика в това.

Последна промяна от javor_bg на Съб 15 мар 2014 20:18, променено общо 1 път.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот rudoni » Съб 15 мар 2014 20:18


Я пробвай следното - вечер като я гасиш, мини на бензин и така я загаси.И напиши какво е паленето на сутринта!Пак на бензин(знам че е с ГИ)!Айде чакам!


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот rudoni » Съб 15 мар 2014 20:19


Извинявайте ! Да!


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот plamski3 » Съб 15 мар 2014 20:44


Колеги, от няколко дена карам само на бензин, понеже газовата ми се развали. Написал съм го малко по-горе.
Иначе е възможно да е от останала газ, но при положение, че сега се кара само на бензин, явно има някакъв друг проблем - по двг и запалителната му система.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот javor_bg » Съб 15 мар 2014 20:49


Все пак въпреки това те съветвам да спреш газта от кранчето от бутилката за всеки случай.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот rudoni » Съб 15 мар 2014 21:47


plamski3 написа:Колеги, от няколко дена карам само на бензин, понеже газовата ми се развали. Написал съм го малко по-горе.
Иначе е възможно да е от останала газ, но при положение, че сега се кара само на бензин, явно има някакъв друг проблем - по двг и запалителната му система.

Иди на осци или на мотор- тестер да ти тестват запалителната система! В квартала с Ваг ком няма как да стане!Гледам си от СФ ,защо не идеш при Мишо от Герман?Нищо не ти струва, от тук само глупави съвети!Пробвай! :smile


Aleksiev777
Мнения: 393
Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
Автомобил: VW BORA
Двигател: 1.6 SR

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот Aleksiev777 » Нед 24 яну 2016 19:49


Ако може да използвам темата на колегата .
Аз карам Бора 1.6 АКЛ също с ГИ - 2 3 сутрини подред пали от третия път. Паля по следния начин: Давам два пъти на контакт и връщам и завъртам на третия път. Днес по обяд времето леко се беше размекнало (снощи в София показваше -16) , влизам въртя първия път - стартера върти яко, но не запали. Втория път по същия начин . От третия запали с по - малко усилие дори оборотите си стоят на 1000 , без да тресе или нещо друго. Работи си равномерно.
Акумулатора ми е нов - на 10 дена Бош.
Свещите не съм ги гледал скоро - около 20к км...дали е от тях ?
Трябва да кажа , че бендикса ми прехърква яко при първо палене.
Маслото е 10/40 Кастрол.
Трябва ли да се притеснявам или е нормално за такива температури (-11 до -16) ?


Потребителски аватар
plamski3
Мнения: 870
Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.6 АКЛ 1998-ма Трудно пали сутрин

Мнениеот plamski3 » Сря 27 яну 2016 20:00


За съжаление бях забравил темата и не помня какво беше решението.

Преди година имах проблем с паленето сутрин и проблема беше в мембраната на изпарителя на газовото. Пропускаше газ, застояваше се в колекторите и докато се изчисти не палеше. т.е. върти и на втори - трети път палеше. След смяна на мембрана всичко си дойде на мястото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7, snap и 83 госта