


Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се усили.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Става и по двата начина. С омметър трябва да е 4 или 8 ома , колкото е съпротивлението на говорителя.(Трябва да откриеш точните изводи при извадена букса).
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Мерси много колега, днес на село ще си играя да го меря.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Не е от плеъра, днес го издърпах и включих друга нова букса за колоните от нея от всяка една от 4те колони пипам кабелите на кабелите на буксата, която си е на инсталацията, на колоната която не свири и всеки път тръгва само пищялката. Като го направя същото на предна дясна или на задните веднага свирват. След това махнах кората на вратата но отдолу си е оригиналния дунапрен и найлон и не ми се късаше. Но явно ще се наложи, щом не е от колоната и не е от радиото, май остава само кабела. А сетих се да питам пищялката на таблото от къде взима сигнал, до нея винаги стига, като се замисля то от това също може да се каже, че не е от радиото. Значи проблема е след пищялката.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Вече си локализирал проблема. За пищялката и вратата кабелите се разклоняват някъде.
Най-лесния и сигурен начин : Изолираш стария кабел (за всеки случай).Теглиш нов кабел от радиото до колоната и приключваш въпроса.Спазваш и + и - на говориреля.
Най-лесния и сигурен начин : Изолираш стария кабел (за всеки случай).Теглиш нов кабел от радиото до колоната и приключваш въпроса.Спазваш и + и - на говориреля.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Май не е директно разклонено, а има нещо от което се разклоняват май кросоувъри се наричат. Тук http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2672054-tweeters-in-the-B3 във вортекса пише, че имало във вратите amps, което не знам какво значи, сигурно идва от amplifier, сиреч усилвател, но какви ще са тия усилватели във вратите не знам? А сигурно има нещо защото кабела на колоната не се движи свободно, а е закачен някъде във вратата.
Последна промяна от krum_krumov_911 на Пет 21 мар 2014 20:15, променено общо 1 път.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Силно се съмнявам в толкова проста кола да има толкова сложни работи. И аз имам B3 , и кабелите към колоните са си директни.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Ами не знам, нека някой ако е правил да сподели. Иначе колата тая седмица е на село, баща ми я остави и взе Б5ицата (Да се похваля даде ми аз да я карам на връщане, понеже миналата седмица си взех книжката.
Сравнение с Б3 90кс. ми е все едно карам самолет.) 


-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Никой ли не е разглабял.
Интересува ме от къде се разклоняват колоните и пищялките. И дунапрена и найлона на вратата под кората за какво служат, ще стане ли ако опитам да ги отлепя само в долния край около колоната и после да ги залепя?

Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Не съм сигурен, как се свалят с оригиналните колони.
Аз поизрязах моите, за да монтирам говорители там, и ми се наложи да сваля всичко.
Вече мога да ги свалям и без, де, ама...
Първо се свалят капачетата на дръжките - подпъхваш леко широка отвертка (да не надереш пластмасата) и излизат.
(9-20.II)
Има два болта - сваляш дръжката.
(9-20.II)
Ако си с ел.стъкла - издърпваш бутоните и ги откачаш от буксите. Първо се измъква от горната част, след това целият бутон. Ако си с ръчни сваляш пластмасата на дръжката и отдолу има болт.
(9-20.III)
Не е нужно да сваляш пластмасите на огледалата и пинчето за заключване (9-20.I и V).
Кората е от 2 части - първо излиза горната (9-21) - излизат още три винта за сваляне на долната (9-22).
Дунапренът и найлонът направи всичко възможно да ги запазиш. Можеш да ги поразлепиш - не е проблем. Но не ги махай.
А къде се разклоняваха кабелите - не помня.
Филтър/кросоувър има. Вариант 1 - на мидбаса (във вратата). Вариант 2 - на самата пищялка. Вариант 3 - някъде между тях.
Доколкото знам, при по-новите, филтърът е при мидбаса - до него идват "звук" от радиото (две кабелчета) и от него продължават други две към пищялката. Т.е. ако на буксата имаш 4 кабела - ясна работа.
Ако е някъде между тях - т.е. до вратата имаш само два кабела - тогава ще трябва да го търсиш. Като цяло се разглобяват лесно нещата.
Аз поизрязах моите, за да монтирам говорители там, и ми се наложи да сваля всичко.
Вече мога да ги свалям и без, де, ама...
Първо се свалят капачетата на дръжките - подпъхваш леко широка отвертка (да не надереш пластмасата) и излизат.
(9-20.II)
Има два болта - сваляш дръжката.
(9-20.II)
Ако си с ел.стъкла - издърпваш бутоните и ги откачаш от буксите. Първо се измъква от горната част, след това целият бутон. Ако си с ръчни сваляш пластмасата на дръжката и отдолу има болт.
(9-20.III)
Не е нужно да сваляш пластмасите на огледалата и пинчето за заключване (9-20.I и V).
Кората е от 2 части - първо излиза горната (9-21) - излизат още три винта за сваляне на долната (9-22).
Дунапренът и найлонът направи всичко възможно да ги запазиш. Можеш да ги поразлепиш - не е проблем. Но не ги махай.
А къде се разклоняваха кабелите - не помня.
Филтър/кросоувър има. Вариант 1 - на мидбаса (във вратата). Вариант 2 - на самата пищялка. Вариант 3 - някъде между тях.
Доколкото знам, при по-новите, филтърът е при мидбаса - до него идват "звук" от радиото (две кабелчета) и от него продължават други две към пищялката. Т.е. ако на буксата имаш 4 кабела - ясна работа.
Ако е някъде между тях - т.е. до вратата имаш само два кабела - тогава ще трябва да го търсиш. Като цяло се разглобяват лесно нещата.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Мерси много колега
. В Събота ще го разглобя. Аз корите съм ги свалил, но ми беше жал да разлепвам найлона и дунапрена, все пак не е разлепван никога. Затова питах ако филтъра е извън вратата, и дали въобще има. След като има, възможно ли е от самия кросоувър да не стига сигнал до колоната, а само до пищялката? Ще отлепя полека по края само около колоната и ще видя до къде стига кабела и къде е филтъра. После мисля да залепя ако не се скъса дунапрена по ръба на вратата. За дунапрена питах защото преди време съм виждал някакъв където се пише уж "майстор", да набутва яко смачкания и накъсан дунапрен под кората на Мерцедес ес-класа в140, без въобще да го лепи или да се старае.
Значи толко е бил и майстор.


Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Ами, до говорителя на вратата колко кабела има? 2? 4?
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
- Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
- Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
- Местоположение: Sofia
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Почвам да си мисля, че този кросоувър е проблема.Целта му е да разделя високите от ниските за пищялката и говорителя. Значи вътре има кондензатори, които все имат някакъв живот и при положение че при мен са на 14 годинки...
Овен това ако прекъсваше кабел щеше да прекъсва и след като усиля, а при мен няма такъв проблем.
Остава да се разчасти вратата при мен и да се смени кросоувъра.
Овен това ако прекъсваше кабел щеше да прекъсва и след като усиля, а при мен няма такъв проблем.
Остава да се разчасти вратата при мен и да се смени кросоувъра.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
ifch0 написа:Ами, до говорителя на вратата колко кабела има? 2? 4?
До самата колона има една букса с 2 кабела, с цветове като тези на съответната колона отзад на радиото.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Абе сега си мисля, май филтъра е във вратата, защото като извадих маншона на вратата и подръпнах кабела на колоната да видя кой е се оказа, че е закачен за нещо във вратата зад найлона, а не е просто прекаран през маншона към колоната. Но ми се стори нелогично да го сложат във вратата и след това да връщат сигнала с кабел по същия път към таблото до пищялката. Но там трябва да е, щом и в линка който сложих преди няколко поста от вортекса пишеше, че във вратите имало "amps", което според мен идва от усилвател, но може и така да им казват.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:29
- Автомобил: Toledo2 Leon3 VW Golf 4
- Двигател: 101HP 115HP TSI 115HP FSI
- Местоположение: Sofia
Re: Предна лява колона на Пасат Б3 тръгва само когато се уси
Някой отвори ли корите да види тоя кросоувър?
Какво има в него, кондензатор , бобина ?
Какво има в него, кондензатор , бобина ?
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта