Колеги, предполагам има тема или изказване някъде, но искам да си питам директно, поради несполучливата търсачка според мен. Както се разбира от заглавието двигателя на моят пасат е 1,8 моно RP. Искам да го съживя малко. Вала от 2е ми се подмята в гаража, но на този етап нямам време. Сега и въпроите: Глава от 2е, може ли да се сложи като си оставя тези смукателни и изпускателни колектори, следователно остане и моно и ще има ли смисъл тази процедура. Дроселовата клапа на 2е как може да се монтира на този мотор без кардинални пролеми, защото ако не греша тя стои след въздушният филтър, а не върху колекторите?
Отново се извинявам ако има тема за това, но поради "малкото" теми не е лесно да се търси



B3 RP мотор - въпроси и подобрения
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпроси за B3 RP мотор, и подобрения
Здрасти колега :)
Едно по едно - главата от 2Е не става на този блок (имат разлики), не можеш и на нея да сложиш колекторите на 1.8 моно, защото се захващат по съвсем различен начин и защото през колектора на моното минава и антифриз, което не е така при 2Е-то.
Дросела на 2Е нямаш никакъв шанс да го сложиш на колектора на моното и не, не седи при въздушния филтър - там е дебитомера. Дросела си седи на колекторa, хванат с 4 болта.
Подобрения по RP има как да се правят, ама не с частите от 2Е. Мисля, че ставаха неща от PB или PF като обаче става пълен инжекцион след това и вече не е моно, но за повече и по-достоверна информация, можеш да се обърнеш към този колега, който го е правил вече това - http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=100192
Едно по едно - главата от 2Е не става на този блок (имат разлики), не можеш и на нея да сложиш колекторите на 1.8 моно, защото се захващат по съвсем различен начин и защото през колектора на моното минава и антифриз, което не е така при 2Е-то.
Дросела на 2Е нямаш никакъв шанс да го сложиш на колектора на моното и не, не седи при въздушния филтър - там е дебитомера. Дросела си седи на колекторa, хванат с 4 болта.
Подобрения по RP има как да се правят, ама не с частите от 2Е. Мисля, че ставаха неща от PB или PF като обаче става пълен инжекцион след това и вече не е моно, но за повече и по-достоверна информация, можеш да се обърнеш към този колега, който го е правил вече това - http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=100192
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпроси за B3 RP мотор, и подобрения
Благодаря много. А отностно масово известното твърдение че разпределителен вал от 2Е върши някаква работа на RP мит или истина
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпроси за B3 RP мотор, и подобрения
Благодаря много колега :)
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпроси за B3 RP мотор, и подобрения
FiresTarteR_666 написа:Благодаря много. А отностно масово известното твърдение че разпределителен вал от 2Е върши някаква работа на RP мит или истина
При RP не мога да ти кажа. Аз сложих на следващото 1.8 моно - ABS, вал от 2Е - ефект смятам,че има,но не кой знае какъв. Просто една идея по-добро развъртане на мотора в по-високи обороти (над 3000-3500). Общо взето не очаквай чудеса. Има хора,които казват,че е същото,има хора,които казват,че е по-зле и такива като мен,които намираме някакво подобрение. Ако искаш да стане по-жив, вала няма да ти е от полза,а ще ти трябва някакво по-радикално решение, за което можеш да се консултираш с Люси как да стане.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпроси за B3 RP мотор, и подобрения
zfa159 написа:... но за повече и по-достоверна информация, можеш да се обърнеш към този колега, който го е правил вече това - http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=100192
Или този:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=54&t=194975
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпроси за B3 RP мотор, и подобрения
И аз се сетих за последния колега,но последо е писал на 24 май 2011 г.
Някой има ли представа защо?

Някой има ли представа защо?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта