Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозавиване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот zfa159 » Пон 17 мар 2014 12:34


Тампоните ти явно са за смяна, щом имаш и такива проблеми, ама другите нямат общо с тампоните.
Завиването няма как да е от тампоните на мотора, защото има карета между мотора и колелата и няма как усукването на мотора да пречи на завиването, освен ако мотора се усуква на повече от 70 градуса в коша (което естествено няма как да стане поради технически причини :mhihi ). Също така рейката е твърдо хваната към купето посредством магарето и тя не се измества от усукването на мотора ни най-малко.
Жилата, както вече написах и по-горе, са монтирани изцяло на скоростната кутия и при усукване на мотора, се усукват заедно с него...те точно затова са там. Колкото и да се суче (в рамките на възможното усукване в коша), жилото няма как да застане толкова усукано, че да не работи добре. Също така ако проблема е в тампоните и заради усукването на мотора, не включва добре, по каква логика ще запъва и на място, когато мотора няма да е усукан и ще си лежи в покой? :mhihi
Вземи откачи жилата и виж дали самите жила не запъват. Ако запъват - ясно къде е проблема. Ако не запъват - виж дали селектора на кутията превключва отчетливо с откачени жила. Така ще се ориентираш къде ти е проблема еднозначно за под 10 минути време.
:beer




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот silent » Пон 17 мар 2014 14:07


Понеже другата тема е твоя за тампоните да те попитам .....имаш ли идея какво означава цветната маркировка на тампона на скоростите..в случая намирам два тампона хидравлични единия със синя маркировка дават го за АБС и АДЗ а другия със зелна за РП...та какво означават цветовете....
Инак за другото ще видим.... все от някъде трябва да се почне....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот zfa159 » Пон 17 мар 2014 14:44


Темата е моя, ама от 2007-ма :mhihi .Тогава бях зелен още и се чудех и аз какво да правя и какво да слагам. Както и да е - маркировката явно определя твърдост или не знам и аз. Какъвто дават за твоя двигател, такъв взимаш, защото иначе 100% ще имаш ядове - вибрации и т.н. Аз за тампони се спрях на Lemfoerder и Swag и досега (от тогава смених 3 Пасат-а) все си ползвам на тези марки и нямам ядове.
:beer


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот silent » Пон 17 мар 2014 14:47


Там където имам право на отстъпка продават само феби ...едва ли са първа хубост ма са евтини ...ще видя...какво ще е ....


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот zfa159 » Пон 17 мар 2014 15:00


Febi = Swag . От над година вече фирмата производител е една и съща и марките са с еднакво качество, само с различна кутия и не рядко,с различна цена. Ако там, където имаш отстъпка това не го знаят, значи толкова и продават авточасти :mhihi .
:beer


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот silent » Пон 17 мар 2014 15:46


Не знам дали знаят. Гледам онлайн . Значи са стават.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот zfa159 » Пон 17 мар 2014 22:45


Общо взето стават. Lemfoerder е доста по-добре, ама и цената им е "по-добра" (общо взето за два от тампоните е двойна).
:beer


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот silent » Нед 23 мар 2014 19:51


така ситуацията е следната ...смених трите тампона...заден десен (пасажерския) като нов без видими следи от работа деформации закъсване или загуба на елстичност. Работоспособност 90% само защото е работил почти 10години. Който е сменял знае как съм се прецакал. Заден ляв на скоростите-значително омекнал. Плюс това мисля че може би не е съвсем който трябва различава се от новия по петата. Оценка да кажем работоспособен на 50%. Преден тампон скъсана шпилка в основата но не самата шпилка са едиин квадрат около нея . Не знам как точно работи тампона но факт че при тръгване имаше едно скърцане което мислех че е от лещата. Бил е за смяна вероятно доста отдавна поне от миналото лято. Засега не мога да кажа дали това е бил проблема за трудното превключване. Към момента съм я карал около 20км. Скоростите се включват лесно не са се втвърдявали. По втория проблем прегледах обстойно предницата. Втулки на носачите без някакви сериозни видими луфтове.(карал (виждал съм много по-зле) Шарнири на долни носачи ок. Макферсони-ок. Брутално разбит ляв външен шарнир на кормилна щанга. Имам обаче и едно пукане пак отляво когато напъвам колелото посока назад, но засега първо ще сменя шарнира и после ще го търся ако все още го има. Не зная доколко този проблем шарнир може да бъде причина за завиването на дясно -втория описан проблем.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3-След дълго каране трудна смяна на скорости и самозави

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 23 мар 2014 21:05


Това пукане при натискане на колелото назад съм почти сигурен че идва от чукането на носача в леглото на моста т.е разбит най вероятно голям заден тампон на носача, което също води и до дръпване лашкане на колата в ляво и дясно при движение направо



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта