Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот Juiced » Чет 27 фев 2014 11:25


По-добре се насочи към 2052 за хибрид или по-добре 1852 . 56 е доста голяма компресорна перка за тази турбина и във високи обороти може да тапи мотора.
В тубата има доста клипове за хибриди или рециклиране на втулкови турбини - начина е един и същ както за внт,така и за гейт турбините. Аз съм с хибрид 1752 като основата ми е внт 15(1749в) и компресора е от 1852(от мерцедес 220цди) - тръгва прилично рано и се кара на холд 1,6 доволно.
edit :Така изглежда 1752в , представи си каква смехория ще е 1756в : Изображение




Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Чет 27 фев 2014 12:22


Значи няма как да събера компресорната част :banghead наистина мястото е много ограничено. Предполагам по голямата перка на студената част ще е от турбина с по дебела ос, този проблем със втулка ли се решава или по друг начин?
П.П какъв е този щуцер (ако е щуцер)на колектора, аз го нямам.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот Juiced » Чет 27 фев 2014 17:23


Ще се събере компресорна 56 и 60 ще се събере(ако турбото стои долу,не като моето) там показвам ти нагледно топлата и студената част ,за да си направиш сметка в разликата между двете перки. За такъв компресор ти трябва доволно гориво, помпа 11-ка, разпръсквачи от 0,240 нагоре, преработени турбопътища и челен кулер (в сеатския форум има тема за точно същата като твоята ибиза)и така нататък. Съединител да споменавам ли? Ревизия на главата и гарнитурите ?
Щуцера го нямаш защото не си си сложил манометър.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Чет 27 фев 2014 20:22


Визуално не ме интересува как ще изглежда, интересува ме дали ще стане хибрид м-у турбините с които разполагам. Дюзите и ремапа а и турбо пътищата с кулера са ясни относно съединителя съм изчел почти всичко. Твойта турбина защо е по високо, а за щуцера на снимката не личи, че е слаган изглежда част от отливката.


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот Juiced » Пет 28 фев 2014 0:03


Турбото ми си седи в нормалната за този двигател позиция, само студения охлюв е завъртян 90 градуса напред. От твоите турбини ще стане хибрид, но не и ефективен,ще имаш или сърдж или ще тапи във високите или и двете и ще тръгва много късно. За щуцера не съм сигурен кое визираш, щом казваш че е отливка значи виждаш шпилката за захващането на кората на двигателят.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пет 28 фев 2014 10:36


Juiced написа: За щуцера не съм сигурен кое визираш, щом казваш че е отливка значи виждаш шпилката за захващането на кората на двигателят.

Определено :redface


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пон 17 мар 2014 12:51


Колеги въпроса може да е много глупав, но искам да питам при зацапана геометрия когато турбото пренадуе и колата влезе в авариен режим какво се случва, или по какъв начин се свалят оборотите на турбото???
П.П. Сега във форума намерих една тема и ще пробвам по начина описан там дано да стане, изобщо не ми се сваля турбината :banghead Начина описан там е да се кара колата с откачен вакум за управлението на лопатките известно време, ще пробвам и това.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот krisaliks » Пон 17 мар 2014 15:16


Самата геометрия се затваря(спира притока на газове) и по този начин намалява оборотите на перката.
https://www.youtube.com/watch?v=Gc2awh0O0Bc


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пон 17 мар 2014 18:33


Съгласен съм, но нали е запекла уж :biggrin това ме тормози уреда показва нормален надув и в момента в който забие вече не надува но как падат оборотите като геометрията е запекла?
И по скоро се отваря за да намали оборотите :smile

Последна промяна от rufkata на Вто 18 мар 2014 16:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пон 17 мар 2014 20:51


Днес откачих гърнето от турбото и пръсках със спрей за болтове след това палих колата и после пак няколко пъти. Ефекта е нулев и сега се чудя ако утре откача гърнето и напълня охлюва с кореселин докато протече и после запаля колата за да го разпръска перката дали няма да се раздвижи тъпата геометрия?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот samo_pechka » Пон 17 мар 2014 21:57


Ако стане без отваряне (почистването), ще те призная за майстор...Аз наскоро играх едно такова хоро , но при мен е надлъжен мотор и достъпа до вентилатора е в пъти по-добър . Механично го раздвижих и.. една разходка 700км го "оправиха"...засега.
rufkata написа:... Ефекта е нулев и сега се чудя ако утре откача гърнето и напълня охлюва с кореселин докато протече и после запаля колата за да го разпръска перката дали няма да се раздвижи тъпата геометрия?

Ще се подпалиш бе човек :eek


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Пон 17 мар 2014 22:17


Поне спрея не се пали, преди да запаля след кореселина ще закача гърнето все пак ми хрумва, че това са запалими течности. Утре ще пробвам и ще пиша какъв е резултата.

но при мен е надлъжен мотор и достъпа до вентилатора е в пъти по-добър

Тук си напълно прав, след 30 минути разкачане успях да видя турбото, и едвам да го достигна :mhihi

И друго да питам, как турбината си бута оборотите след като пренадуе и мотора влезе в авариен режим като е запекла геометрията, факт е защото го виждам на уреда.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 13:26


Сега колеги искам да поразсъждавам малко на глас, след двудневни премеждия и борба с турбината и след като съм 99% сигурен, че геометрията дори и да е била зацапана вече не е се наложи да седна и да помисля.След като турбото пренадува значи лопатките стигат крайно затворено положение, след като преместя вакума за управление на геометрията от Н75 на Н18 (мисля беше) турбината става много мудна в ниските обороти което означава, че геометрията е в крайно отворено положение.Това според мен следва да покаже, че геометрията не е запекла и си стига от единия краен диапазон до другия.От всичко това ще излезе, че проблема ми е в клапана за управление.След като закачих уреда към него в движение се държи по следния начин: вакумът и при работа на място и в движение е един и същ единствено при смяна на скоростите намалява за секунда дори и при по високи обороти на двигателя не се прояви никаква промяна.
Всякакви идеи ще са ми от полза и да попитам има ли вариант да проверя дали въпросният клапан работи без да го сменям, защото няма от къде да намеря за проба.
Новото е, че свалих Н75 и замерих бобината показа 17.3 ома, до клапана при подаване на контакт ходят 5. и нещо си волта. Н18 дава същите стойности при замерване на бобината. Четох, че трябва да дава 25 ома та или уреда ми не е читав или и двата клапана не работят :eek ????????? Клапана е Pierburg нормални ли са тези стойности??????

П.П. Да допълня, че всеки който иска да си провери геометрията може да го направи минавайки през аптеката и купувайки си спринцовка поне 60 кубика и закачайки я към маркуча след Н75. При изтегляне и връщане на буталото вилката трябва да прави ход близо 1-1.5 см. при мен се движи безпроблемно дори при връщането се чува чукване на метал.


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот rufkata » Вто 18 мар 2014 21:59


Измислих как да премеря Н75 за да разбера дали работи, но предвид слабия интерес към темата не мисля да го споделям явно няма смисъл.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 N/m проектче поне до 365 N/m

Мнениеот samo_pechka » Вто 18 мар 2014 22:03


:icon_lol Давай колега . Аз имам интерес .



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: slavi tsvetkov и 12 госта