ГИ-паленето директно на газ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
nasko_ruse
Мнения: 132
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот nasko_ruse » Пон 17 мар 2014 16:29


Здравейте!От близо 3 години карам с газов инжекцйон колата е голф 4 1.6 ср та съвсем наскоро понеже ми паказаха разбрах че като натиснеш и задържиш копчето от което се обръща на бензин или на газ и запалиш колата пали направо на газ не както обикновенно на бензин и после автоматично да си обърне на газ.Първо се зарадвах ама след няколко паления по този начин се зачудих и притесних да не си прецакам инжекциона.Ако някои е по запознат нека се изкаже дали има опасност да се повреди нещо и ако да какво.Дали е безопасно да се пали по тоя начин когато си е достигнала температура и примерно имам няколко спирания и угасвания особено лятото двигателя не може да изстина с часове пък тя все пали на бензин да си натискам копчето.Ако е безопасно до каква температура можеш да го правиш този номер




Потребителски аватар
Tsapo
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот Tsapo » Пон 17 мар 2014 16:43


Това е аварийно запалване на газ. Ако не греша мисля, че имаш право на 10 опита и след това няма да може да пали на газ и ще трябва, чрез лаптоп да се нулира брояча на аварийните запалвания. Не е хубаво за мембраните на изпарителя и за буталцата на инжекторите. За мен най добрата температура при която трябва да се премине от бензин на газ е 30 градуса.

Има писано във форума по същия въпрос, потърси чрез търсачката.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот zografski » Пон 17 мар 2014 16:46


Tsapo написа:Това е аварийно запалване на газ. Ако не греша мисля, че имаш право на 10 опита и след това няма да може да пали на газ и ще трябва, чрез лаптоп да се нулира брояча на аварийните запалвания. Не е хубаво за мембраните на изпарителя и за буталцата на инжекторите. За мен най добрата температура при която трябва да се премине от бензин на газ е 30 градуса.

Има писано във форума по същия въпрос, потърси чрез търсачката.

При мен (ГИ РОмано) е точно така, но не знам дали всеки ГИ е на този принцип с 10те паления на газ. По принцип при мен има 1 опция, като е топъл мотора да пали директно на газ, без пипане на копчето, но това е само при загрял двигател. Не мисля че е много полезно да я палиш студена на газ всеки път.


Потребителски аватар
bambo80
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 29 окт 2009 11:50
Автомобил: vw golf
Двигател: 1.6 akl 1999
Местоположение: sofia

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот bambo80 » Пон 17 мар 2014 16:53


Колега би ли споделил тази опция :question


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот mrpetrov » Пон 17 мар 2014 17:00


По принцинп при ГИ има две стратегии за обръщане на газ - от студен мотор и от топъл мотор. Лятно време поне моята едва ли не пали директно на газ при загрят двигател.
Така или иначе - става въпрос за настройка.
А това с принудителното палене на газ - мисля че е само за аварии, колкото да "докуцукаш" до вкъщи/сервиз/бензиностанция. Аз лично не бих го ползвал, освен ако наистина не ми се налага...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот Bai Sando » Пон 17 мар 2014 17:04


10 пъти аварийно го имат и ловато,останалите тамона,фобос,бсм и разни там от по-масовите инжекциони,можеш да си палиш колкото искаш пъти.Не е много препоръчително да се пали по този начин,в студено време.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот jijane » Вто 18 мар 2014 9:26


За Ланди и БРЦ съм сигурен, че имат настройка във софта да палят директно на газ при топъл двигател. Това е различно от аварийното палене на газ. Много полезна настройка за коли със старт/стоп система и като цяло при често палене и гасене, когато колата няма време да изстине.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот zografski » Вто 18 мар 2014 9:54


Аз съм с висок клас Романо и също я имам тази опция, но не съм я активирал, честно казано се чудя дали е добре да се ползва или е по добре да си пали на бенз и да си обръща.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот Bai Sando » Вто 18 мар 2014 10:12


Ако е на загрял мотор,не е никак лоша екстра :th_up
Аз ако бях с подобна уредба,бих се възползвал от нея.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот zografski » Вто 18 мар 2014 10:51


Ами довечера ще я активирам и ще покарам няколко дена, пък ще видим как е :biggrin


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот kris11 » Вто 18 мар 2014 12:28


jijane написа:За Ланди.. съм сигурен, че имат настройка във софта да палят директно на газ при топъл двигател.


Потвърждавам горното.Дори и зимата при топъл двигател и краткотрайно спиране /не е изстинал антифриза под 35гр/ пали директно на газ.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот zografski » Вто 18 мар 2014 13:53


А дали е по-добре за двигателя?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот kris11 » Вто 18 мар 2014 20:48


zografski написа:А дали е по-добре за двигателя?

Карал съм с конвенционална газова с палене на газ , поливане на изпарителя с гореща вода сутрин.над 390 000км на 125Р/ преточвал съм газ -де с гореща вода, къде с помпа.Ръцете ми гяха се удължили като на маймуняк до под коленете от мъкнене на сини бутилки и пършинги. С ръчна помпа 1 50 л пършинг се преточва за под 5 мин.Връщам се в предните векове.
Ти закъде се стягаш ? Сегашните двигатели са еднодневки. Или караш
стар вечен двигател или си с консуматив като АКЛ и подобните 1,4л. Офф мернах тема за смяна на двигател -по скоро внос, че на Б 5,5 2001/2 г двиагтеля бил на 280 000 км и да си купува двигател от е-бе. на 80 000км , че неговия бил вече напредела :screwy


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот plameney » Вто 18 мар 2014 21:11


Фобоса и той пали директно,ако му се укаже в настройките.По мое мнение не е лошо да си пали на бензин,заради бензиновите дюзи.При загрял мотор,работи около 30 секунди на бензин,така че разхода е пренебрежимо малък.Другото е че за самите дюзи е полезно.В хладно време както казаха колеги платната на изпарителя страдат.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: ГИ-паленето директно на газ

Мнениеот turbogti » Сря 19 мар 2014 9:00


Това с тези 30 секунди е прекалено. При мен съм го направил (Фобоса) на 7 сек. май. Идеята е да стабилизаира работата на бензин след запалването на топъл мотор и да си мине на газчица.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта