ГИ-паленето директно на газ
- nasko_ruse
- Мнения: 132
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
ГИ-паленето директно на газ
Здравейте!От близо 3 години карам с газов инжекцйон колата е голф 4 1.6 ср та съвсем наскоро понеже ми паказаха разбрах че като натиснеш и задържиш копчето от което се обръща на бензин или на газ и запалиш колата пали направо на газ не както обикновенно на бензин и после автоматично да си обърне на газ.Първо се зарадвах ама след няколко паления по този начин се зачудих и притесних да не си прецакам инжекциона.Ако някои е по запознат нека се изкаже дали има опасност да се повреди нещо и ако да какво.Дали е безопасно да се пали по тоя начин когато си е достигнала температура и примерно имам няколко спирания и угасвания особено лятото двигателя не може да изстина с часове пък тя все пали на бензин да си натискам копчето.Ако е безопасно до каква температура можеш да го правиш този номер
Re: ГИ-паленето директно на газ
Това е аварийно запалване на газ. Ако не греша мисля, че имаш право на 10 опита и след това няма да може да пали на газ и ще трябва, чрез лаптоп да се нулира брояча на аварийните запалвания. Не е хубаво за мембраните на изпарителя и за буталцата на инжекторите. За мен най добрата температура при която трябва да се премине от бензин на газ е 30 градуса.
Има писано във форума по същия въпрос, потърси чрез търсачката.
Има писано във форума по същия въпрос, потърси чрез търсачката.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: ГИ-паленето директно на газ
Tsapo написа:Това е аварийно запалване на газ. Ако не греша мисля, че имаш право на 10 опита и след това няма да може да пали на газ и ще трябва, чрез лаптоп да се нулира брояча на аварийните запалвания. Не е хубаво за мембраните на изпарителя и за буталцата на инжекторите. За мен най добрата температура при която трябва да се премине от бензин на газ е 30 градуса.
Има писано във форума по същия въпрос, потърси чрез търсачката.
При мен (ГИ РОмано) е точно така, но не знам дали всеки ГИ е на този принцип с 10те паления на газ. По принцип при мен има 1 опция, като е топъл мотора да пали директно на газ, без пипане на копчето, но това е само при загрял двигател. Не мисля че е много полезно да я палиш студена на газ всеки път.
- bambo80
- Мнения: 23
- Регистриран на: Чет 29 окт 2009 11:50
- Автомобил: vw golf
- Двигател: 1.6 akl 1999
- Местоположение: sofia
Re: ГИ-паленето директно на газ
Колега би ли споделил тази опция 

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: ГИ-паленето директно на газ
По принцинп при ГИ има две стратегии за обръщане на газ - от студен мотор и от топъл мотор. Лятно време поне моята едва ли не пали директно на газ при загрят двигател.
Така или иначе - става въпрос за настройка.
А това с принудителното палене на газ - мисля че е само за аварии, колкото да "докуцукаш" до вкъщи/сервиз/бензиностанция. Аз лично не бих го ползвал, освен ако наистина не ми се налага...
Така или иначе - става въпрос за настройка.
А това с принудителното палене на газ - мисля че е само за аварии, колкото да "докуцукаш" до вкъщи/сервиз/бензиностанция. Аз лично не бих го ползвал, освен ако наистина не ми се налага...
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ГИ-паленето директно на газ
10 пъти аварийно го имат и ловато,останалите тамона,фобос,бсм и разни там от по-масовите инжекциони,можеш да си палиш колкото искаш пъти.Не е много препоръчително да се пали по този начин,в студено време.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: ГИ-паленето директно на газ
За Ланди и БРЦ съм сигурен, че имат настройка във софта да палят директно на газ при топъл двигател. Това е различно от аварийното палене на газ. Много полезна настройка за коли със старт/стоп система и като цяло при често палене и гасене, когато колата няма време да изстине.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: ГИ-паленето директно на газ
Аз съм с висок клас Романо и също я имам тази опция, но не съм я активирал, честно казано се чудя дали е добре да се ползва или е по добре да си пали на бенз и да си обръща.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: ГИ-паленето директно на газ
Ако е на загрял мотор,не е никак лоша екстра
Аз ако бях с подобна уредба,бих се възползвал от нея.

Аз ако бях с подобна уредба,бих се възползвал от нея.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: ГИ-паленето директно на газ
Ами довечера ще я активирам и ще покарам няколко дена, пък ще видим как е 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: ГИ-паленето директно на газ
jijane написа:За Ланди.. съм сигурен, че имат настройка във софта да палят директно на газ при топъл двигател.
Потвърждавам горното.Дори и зимата при топъл двигател и краткотрайно спиране /не е изстинал антифриза под 35гр/ пали директно на газ.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: ГИ-паленето директно на газ
А дали е по-добре за двигателя?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: ГИ-паленето директно на газ
zografski написа:А дали е по-добре за двигателя?
Карал съм с конвенционална газова с палене на газ , поливане на изпарителя с гореща вода сутрин.над 390 000км на 125Р/ преточвал съм газ -де с гореща вода, къде с помпа.Ръцете ми гяха се удължили като на маймуняк до под коленете от мъкнене на сини бутилки и пършинги. С ръчна помпа 1 50 л пършинг се преточва за под 5 мин.Връщам се в предните векове.
Ти закъде се стягаш ? Сегашните двигатели са еднодневки. Или караш
стар вечен двигател или си с консуматив като АКЛ и подобните 1,4л. Офф мернах тема за смяна на двигател -по скоро внос, че на Б 5,5 2001/2 г двиагтеля бил на 280 000 км и да си купува двигател от е-бе. на 80 000км , че неговия бил вече напредела

- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: ГИ-паленето директно на газ
Фобоса и той пали директно,ако му се укаже в настройките.По мое мнение не е лошо да си пали на бензин,заради бензиновите дюзи.При загрял мотор,работи около 30 секунди на бензин,така че разхода е пренебрежимо малък.Другото е че за самите дюзи е полезно.В хладно време както казаха колеги платната на изпарителя страдат.
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ГИ-паленето директно на газ
Това с тези 30 секунди е прекалено. При мен съм го направил (Фобоса) на 7 сек. май. Идеята е да стабилизаира работата на бензин след запалването на топъл мотор и да си мине на газчица.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта