Здравейте,
Знам, че проблема е разискван, но аз вече смених маслена помпа(верига на помпата, помпата е чисто нова), масло(10W40), филтър, датчик + почистване на двигателя.
Колата e Polo 1.4 AEX 1996.
Започнахме с мигане и за няколко дни премина от 1 на минута в почти постоянно, моя майстор смени гореизброеното и около 2 седмици всичко беше наред. Снощи ми се наложи да карам по продължително и пак започна на няколко секунди да мига....т.е. като загрее колата :(
Маслото е на максимума.
Някакви идеи и колко датчика за маслото има Polo-то, защото уж бяха два, а после се оказа един... :) Ще съм благодарен на всякакви съвети :)
Благодаря.
Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Здравей колега,можеш ли да ми кажеш къде се намира въпросния датчик,че и на мене като се покара към 200 км. и лампата на маслото светва.Благодаря ти предварително.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Тия датчици са няколко модела. Моя май е зелен, провери какъв цвят е, май имаше черен и бял/сив. Те дават различно съпротивление при едно и също налягане на маслото, т.е. лампата може да свети без причина или да не светне и да е затегнал двигателя . Закачи си механичен манометър на мястото на сензора, при 3000 оборота на загряла кола (90 градуса от поне 10-15 мин) си на около 4,5-4,7 бара налягане (по спомен малко тука пиша ...). Ако манометъра е ОК, търси си верния датчик.
Аз в такава посока си мисля...
А "майсторите" читави ли са?
Аз в такава посока си мисля...
А "майсторите" читави ли са?
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
AEX има само един датчик за масло, горе на главата е 0,15-0,35 бара. ЦвЕт светлосин.
Номера му е: 028919081D
Да не те плаша, но ако не се оправи от датчика трябва да отваряш мотора докато не е превъртял някой лагер.
Номера му е: 028919081D
Да не те плаша, но ако не се оправи от датчика трябва да отваряш мотора докато не е превъртял някой лагер.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
1.0 AER 50 к.с. - колко датчика има и какви цветове са ? Мерси
- koko93
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 10:49
- Автомобил: VW Polo
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Оставете тези редки масла 10w40, 5w40. Те са по каталог за нов двигател. Сложете 15w40 и няма да свети. Тези коли като ги внасят на 20 години им слагат гъста добавка в маслото и след смяна свети. Имах кола така светеше, като загрее и на светофар давах газ за да загасне. Сложих 20w50 и така я карах 15 години и зимата докато я продадох. Двигателя стана по-безшумен.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
15 години си карал 20 годишна кола?Или си я купил чисто нова и си сложил 20W50?
До автора на темата-колега,може и от лагер да е,както те е насочил jijane.Преди да правиш каквото и да е било по мотора,посети някой от форумните маистори.Дано е нещо по инсталацията,датчика или таблото.Успех!
До автора на темата-колега,може и от лагер да е,както те е насочил jijane.Преди да правиш каквото и да е било по мотора,посети някой от форумните маистори.Дано е нещо по инсталацията,датчика или таблото.Успех!
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
На б3 какво ли не сменях докато не свалих лагерите и се уплаших. Основните бяха на червено, а биелните ги бяха сменили и нарочно обърнати, че да не вкарват масло към буталните болтове. Смених всички лагери без шлайфане и нещата си дойдоха на мястото напрасках му още 300к.и сега е в заслужена почивка ( чака жената да изкара книжка, и следваща спирка скрапа) .
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Боклук в маслената магистрала. На АЕЕ то беше така-промивки, цедка, помпа. Накрая главата долу и продухване на блока и главата / маслената магистрала с въздух. От главата изпада 1 парче около 3х4 мм .Не беше твърдо , сякаш беше силикон. След това няма светена на лампа и пищене дори на 90гр охл. течност.
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Здравейте колеги, проблема с мигащата лампа го има и при мен. Колата е 97 г. 1,0 50 к.с. Преди няколко дни в ръцете на жена ми колата както работи на място, стрелката на оборотомера се вдига до 6000 оборота и пада до 0 без да се усеща промяна в работата на двигателя. От тогава оборотомера не работи и мига лампата за маслото. Четох из форума, че при неработещ оборотомер е нормално лампата да мига, и предполагам че ако го накарам да заработи ще спре да мига и лампата за маслото, моля дайте съвет от къде да започна. Четох, че такъв случай се е оправил след разкачане буксата на ЕКУ-то и контактен спрей. Кажете как да я разкача тая букса без да счупя нещо. Благодаря предварително.
Re: Polo 6n 1996г. АЕX - Масло/Помпа/Лампичка
Нищо не казвате, добре че се справих сам. Разкачих буксата на ECU-то, напръсках със контактен спрей и я закачих обратно, при първото палене проблема все още беше налице. Половин час по-късно като я запалих отново, оборотомера работеше и лампата за масло вече не мига. Разбира се манипулацията се прави на свален акумулатор. Успех
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта