Поло 1.4 AEX - мени обороти и не е добре......вече е добре
- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Поло 1.4 AEX - мени обороти и не е добре......вече е добре
здравейте колеги.....моля споделете си мнението относно проблема на колата ми.....
както си стои на обороти и започва сама да се форсира....до 1500 об. пада до 1000 об. и така 3,4 пъти
след което се нормализира....при тръгване иска повечко газ за да не огасне и сякаш прекъсва...
а като огасне пали трудно с газ
когато спусам наклон по инерция и не подавам газ се осеща едно придърпване сякаш и се подава рязко газ без значение на колко оборота е....
на високи обороти няма проблеми.......
ще отбележа че дросела е чист.....кара се на бензин.....термостата е за смяна(не загрява до 90...стои по към 70)......разхода е 9...9,5 градско.....1.4 aex 8 клапана
както си стои на обороти и започва сама да се форсира....до 1500 об. пада до 1000 об. и така 3,4 пъти
след което се нормализира....при тръгване иска повечко газ за да не огасне и сякаш прекъсва...
а като огасне пали трудно с газ
когато спусам наклон по инерция и не подавам газ се осеща едно придърпване сякаш и се подава рязко газ без значение на колко оборота е....
на високи обороти няма проблеми.......
ще отбележа че дросела е чист.....кара се на бензин.....термостата е за смяна(не загрява до 90...стои по към 70)......разхода е 9...9,5 градско.....1.4 aex 8 клапана
Последна промяна от stoyancho666 на Нед 23 мар 2014 14:17, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
На диагностика закачал ли си я?Възможно е да е температурен датчик,но трябва да се закачи за да се пробва 

- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
не колега... не съм ходил все още на диагностика.....да видим какво ще кажат и други колеги ама май на там отива работата.......



- mladen0101
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 14 апр 2009 12:31
- Автомобил: polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: HELLAS
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
Колега пиши след диагностиката да видим къде е бил проблема,при мен се появява много рядко особено ако има влага.
- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
добре....ще пиша но първо ще прегледам пак дросела,свещите....ще пробвам и с добавка за отпушване на бенз. система
и тогава ще ходя на диагностика
.....ще добавя че най-често зареждам от shell
и тогава ще ходя на диагностика

- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
днес сутринта запали много трудно ??????
никога не е правела така....

никога не е правела така....
Последна промяна от stoyancho666 на Пет 21 мар 2014 15:16, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
Здрасти братле!
Аз слагах 2 пъти добавка на Лики Моли, тъй като ми гаснеше сама, след 15-20 секунди само при студен старт, след което се пооправи, но след втората добавка започна да ми пали трудно от пърия път, втория път палеше, след време се изчисти явно и сега си пали нормално.
Ако слагаш добавки си смени бензиновия филтър!
Инжекторите ги чисти на ултразвук за по сигурно!
За да ти мени оборотите, предполагам се сещаш, кой е виновника. Моторчето на дросела или ТПС датчика на клапата, това се вижда на диагностика, ако дава грешки.
Друг вариант е въздух да влиза през някой скъсан маркуч за вакуум, огледай ги, трудно се виждат, особено онзи за картерните газове, който тръгва от сепаратора, отзад на двигателя, моят, като изпускаше оставяше следи по ламарината, едни такива пръски. Може да ползваш една каучукова лента, използва се за ел. инсталации и после каучука сам се залепя. Аз ползвах такава, щото маркучите са доста скъпи, но се намират втора ръка, ако се поразтърсиш.
Първо си огледай маркучите, онзи на капака на клапаните също!
Измери си налягането на горивото при студен двигател.
Сега забелязах, че си добавил и трудно палене....
Щом пали трудно е възможно да са инжекторите.
На студен двигател пробвай следното : пусни всички консуматори, вентилатора на 4, подгрева на стъклото и гледай, запали и гледай, като пуснеш фаровете дали ще изгасне.
Лекичко си поиграй с педала на газта или подай по рязко газ и спри след 20-30 метра и виж дали ще изгасне.
Придърпва ли ти студена? Като дадеш, газ да тръгнеш веднага след стартиране и направо спира?
Правилно си се насочил - чистене на клапата, въздух(скъсани маркучи), може да почистиш МАП сензора със спрей за сензори, инжекторите имат връзка с трудното палене.
Идеята при спекли инжектори е, че работи на бедна смес и като и нахакаш консуматори, клапата отваря и вкарва още въздух и обеднява още.
Кажи как е на студено, колко оборота ти вдига? Плавно ли ги сваля, какво става, като включваш консуматори?
Ако дава беднее сместа причините са - бензинова помпа, спекли/запушени инжектори или прецакана ламбда сонда.
Виж си нивото на маслото? Ако се е вдигнало значи ти пикаят инжекторите и я дави, погледни го.
Този номер с форсирането го прави и при прецакано управление от екуто, но това е краен вариант!
Пробвай и пиши.
Аз слагах 2 пъти добавка на Лики Моли, тъй като ми гаснеше сама, след 15-20 секунди само при студен старт, след което се пооправи, но след втората добавка започна да ми пали трудно от пърия път, втория път палеше, след време се изчисти явно и сега си пали нормално.
Ако слагаш добавки си смени бензиновия филтър!
Инжекторите ги чисти на ултразвук за по сигурно!
За да ти мени оборотите, предполагам се сещаш, кой е виновника. Моторчето на дросела или ТПС датчика на клапата, това се вижда на диагностика, ако дава грешки.
Друг вариант е въздух да влиза през някой скъсан маркуч за вакуум, огледай ги, трудно се виждат, особено онзи за картерните газове, който тръгва от сепаратора, отзад на двигателя, моят, като изпускаше оставяше следи по ламарината, едни такива пръски. Може да ползваш една каучукова лента, използва се за ел. инсталации и после каучука сам се залепя. Аз ползвах такава, щото маркучите са доста скъпи, но се намират втора ръка, ако се поразтърсиш.
Първо си огледай маркучите, онзи на капака на клапаните също!
Измери си налягането на горивото при студен двигател.
Сега забелязах, че си добавил и трудно палене....

Щом пали трудно е възможно да са инжекторите.
На студен двигател пробвай следното : пусни всички консуматори, вентилатора на 4, подгрева на стъклото и гледай, запали и гледай, като пуснеш фаровете дали ще изгасне.
Лекичко си поиграй с педала на газта или подай по рязко газ и спри след 20-30 метра и виж дали ще изгасне.
Придърпва ли ти студена? Като дадеш, газ да тръгнеш веднага след стартиране и направо спира?
Правилно си се насочил - чистене на клапата, въздух(скъсани маркучи), може да почистиш МАП сензора със спрей за сензори, инжекторите имат връзка с трудното палене.
Идеята при спекли инжектори е, че работи на бедна смес и като и нахакаш консуматори, клапата отваря и вкарва още въздух и обеднява още.
Кажи как е на студено, колко оборота ти вдига? Плавно ли ги сваля, какво става, като включваш консуматори?
Ако дава беднее сместа причините са - бензинова помпа, спекли/запушени инжектори или прецакана ламбда сонда.
Виж си нивото на маслото? Ако се е вдигнало значи ти пикаят инжекторите и я дави, погледни го.
Този номер с форсирането го прави и при прецакано управление от екуто, но това е краен вариант!
Пробвай и пиши.

- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
маркуча за картерни газове който отива в кутията на филтъра при мен е изкаран и пуснат на долу да си виси,
а отвора на кутията е добре запушен така е от както я имам тая кола и не мисля да е в него вината....
вакумите ми изглеждат ОК....защото като махна някой от тях веднага мотора си променя поведението...вдига обороти....преди 20 минути запали без проблем вдигна до 1500 об. плавно паднаха до 1000 об. постоя малко така
и пак започна да мени обороти 900 ... 1000...1100....дросела е много чист....с консуматори и без тях едно и също не гасне.....???????? благодарности на колегата freelancer за изчерпателното мнение

а отвора на кутията е добре запушен така е от както я имам тая кола и не мисля да е в него вината....
вакумите ми изглеждат ОК....защото като махна някой от тях веднага мотора си променя поведението...вдига обороти....преди 20 минути запали без проблем вдигна до 1500 об. плавно паднаха до 1000 об. постоя малко така
и пак започна да мени обороти 900 ... 1000...1100....дросела е много чист....с консуматори и без тях едно и също не гасне.....???????? благодарности на колегата freelancer за изчерпателното мнение


Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
Датчик за температура -Трудно пали , Адаптация дросел обороти.Диагностика.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
Всичко казано до сега + може да си смениш горивния филтър, а ако не си сменял скоро и въздушния няма да е лошо и него да смениш! Високо октанов бензин + каране малко в червени обороти да отпушиш (след смяна на горивния филтър). И ако имаш приятел с VCDS може да направите 1 адаптация на дросела (няма да навреди).
- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
горивния филтар е на 13000...въздушния на 3000....последно като почиствах дросела махнах клемите за 30 мин.
и след това още 30 мин. колата работи на празен ход за да обучи дросела.....
определено ще налея по-мощен бензин и ряз
ако някой се сеща за друго моля да пише
и след това още 30 мин. колата работи на празен ход за да обучи дросела.....

определено ще налея по-мощен бензин и ряз
ако някой се сеща за друго моля да пише

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
Ами щом е на 13000км горивния е време да го смениш! Отделно си е друго да го адаптираш дросела с VCDS! С твоята адаптация дросела се самоадаптира още 100тина км, да не кажа и повече, така че ако имаш VCDS най-добре с него адаптирай, а ако нямаш и си от София, може да дойдеш до надежда и ще ти направя адаптация 

- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
благодаря ти за предложението но съм от Варна.....иначе веднага щях да дойда при теб
колега само ще те помоля да ми обясниш какво е VCDS ?????
благодаря предварително



колега само ще те помоля да ми обясниш какво е VCDS ?????
благодаря предварително

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
Новото име на Vag-com т.е. програмката за четене на грешки, триене, адаптиране и т.н. 

- stoyancho666
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 15 ное 2013 10:44
- Автомобил: vw polo 6n1
- Двигател: 1.4 aex 1996
- Местоположение: Варна
Re: 1.4 aex мени обороти и не е добре
ахаааааа
много добре

много добре

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта