Дизел + Газ.
- brazy
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
 - Автомобил: Passat B3
 - Двигател: 1.9TD AAZ 1993
 - Местоположение: София /Горубляне
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
колега а с какъв изпарител си вакуумен или  няма голямо значение какъв ще се сложи
			
									
									- mupk0
 - Мнения: 3822
 - Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
 - Автомобил: Mercedes Benz S202
 - Двигател: C200 Kompressor
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
Ако си турбо дизел с вакуумен изпарител ще имаш проблеми.Там няма да има вакуум а надналягане ! Тоест електрически ти върши работа само
			
									
										
						- 
				phantom_
 - Мнения: 2205
 - Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
 - Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
 - Двигател: avf+m47
 - Местоположение: shabla
 
Re: Дизел + Газ.
Гaстa влизa през смукaтелния колектор преди турбото,тaкa че нямa дa имa проблем 
			
									
										
						
- mupk0
 - Мнения: 3822
 - Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
 - Автомобил: Mercedes Benz S202
 - Двигател: C200 Kompressor
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
Да бе,но как ще контролираш газта да не влиза при ППХ ? При ускорение вакуум трябва да взимаш от вакуум помпата,а там е постоянно,докато в колектора ти има и моменти с надув.Идеята на електрическият е ,да може да спираш и пускаш газта според това как караш,а не 5 за 4. Вакуумният като го свържеш към помпата и винаги ще лее газ.
			
									
										
						- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
Не говорите ли за вакуума между първо и второ стъпало? Ако е така, то не виждам проблем. Тоя вакуум чисто и просто отваря пътя на газта между първо и второ стъпало.
			
									
										
						- 
				phantom_
 - Мнения: 2205
 - Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
 - Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
 - Двигател: avf+m47
 - Местоположение: shabla
 
Re: Дизел + Газ.
Aми именно,когaто зaпaли и отвaря гaстa към колекторa нямa дa имa проблем!Но нaйстинa по добрия вaриянт е електрически.
			
									
										
						- 
				phantom_
 - Мнения: 2205
 - Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
 - Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
 - Двигател: avf+m47
 - Местоположение: shabla
 
Re: Дизел + Газ.
Рaзбирa се 
			
									
										
						
- brazy
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
 - Автомобил: Passat B3
 - Двигател: 1.9TD AAZ 1993
 - Местоположение: София /Горубляне
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
Колеги да изтупаме малко прахте за ААЗ. Та газта я свързах и сме свързали едно ключе към устройството преди изпарителя дето пуска газта ( забравих му името  
  ) но взех вакуума който беше свързан към ЕГР клапата  но се оказа слаб пуснах тема и ми отговори колегата доста бързо и сега ще пробвам към вакуум помпата директно иначе работи като натиснеме принудителната клапа. До края на седмицата се надявам да свържа всичко и да кажа резултатите  
			
									
										
						
- brazy
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
 - Автомобил: Passat B3
 - Двигател: 1.9TD AAZ 1993
 - Местоположение: София /Горубляне
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
Здравейте свързах газта като карам се усеща НО (както винаги) като вдигна обороти към 2500-3000 и нарисна съединителя колата не връща оборотите на 1000 веднага ами първо ги качва малко и след това спадат ...нормално ли е или има някъде проблем .не ми пречи толкова ама да не стане белата
			
									
										
						- lokva
 - Мнения: 839
 - Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
 - Автомобил: Passat 3c
 - Двигател: CBAB 2008
 - Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
 
Re: Дизел + Газ.
това е нещо нормално но до момента не сте го забелязали. след като натистнете съединителя пада натоварването на двигателя и от там лекото повишение на оборотите
			
									
										
						- brazy
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
 - Автомобил: Passat B3
 - Двигател: 1.9TD AAZ 1993
 - Местоположение: София /Горубляне
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
е аз газта я карам от снощи ама ми направи това впечатление явно вкарва газ и неможе да я изгори веднага ....здраве да е и така ще я карам мерси за отговора
			
									
										
						- lokva
 - Мнения: 839
 - Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
 - Автомобил: Passat 3c
 - Двигател: CBAB 2008
 - Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
 
Re: Дизел + Газ.
това не е само при гаста. при всички видове двигатели го има. друг е въпроса колко видимо се проявява
			
									
										
						- brazy
 - Мнения: 227
 - Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
 - Автомобил: Passat B3
 - Двигател: 1.9TD AAZ 1993
 - Местоположение: София /Горубляне
 - Контакти:
 
Re: Дизел + Газ.
е тука си е доста видимо сега вече с по 250-300 оборота се форсира сам след като му натисна съединителя
			
									
										
						- 
				bojilov11
 - Мнения: 69
 - Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 17:27
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Дизел + Газ.
Колеги, да поизтупаме малко прахта от темата. Има ли някой, който вече продължително време използва система дизел + газ, какви проблеми е имал, каква икономия реално постига :) Питам, защото сериозно съм се замислил по темата дизел+ газ, благодаря предварително на отзовалите се.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта
			   