Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
По-скоро антената на дистанционното, но нищо не ти пречи да смениш батерията и да разбереш.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Единият ми ключ хваща от 20 - ина метра, а другият трябва да е залепен за вратата за да работи. И двата са със нови батерии.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
имах такъв пробелем на ауди-а3 06" дистанционното ловече от няколко метра като е ноива батерията и от няколко сантиметра като се изхаби, изхабяваше се за месец до такава степен, че изобщо не отваряше вече вратите...
Заминава си , но не пречи да пробаш да почистих дистанционното с контактен спрей за окиси и корозия вътре по контактите.
Заминава си , но не пречи да пробаш да почистих дистанционното с контактен спрей за окиси и корозия вътре по контактите.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Какво представлява тази антена на дистанционното,смених батерията но като застана отзад за да отворя само багажника трябва да насоча ключа към вратата и тогава отваря.Преди това ръка зад кръста или в джоба пак отваряше,сега без да сочи към вратата не ще!!
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като гледам ключа е тип топ проблема е в антената ама да се достигне до нея голям зор,била някъде под кората на предното стъкло.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой справил ли се е с проблема с имовилайзера? От вчера като запаля и гасне веднага, държи ниски обороти и мига лампата. Като изключих акумулатора за 10 мин. колата се оправи
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:Е окото и е на решетката за парното обдухваща предното стъкло. Значи проблема най-лесно ще се реши с изключване на старата аларма и монтиране на нова по-читава.
Това "око" е сензор за интензитет на слънчевата светлина и климатроника се съобразява с него,за да работи правилно.
А дистанционното не хваща от далече от съображения за сигурност.И при мен е така.
Не търсете проблеми и не си чупете зорлем колите от неинформираност (мога го кажа и по друг начин-от неграмотност)
-
gancho
- Мнения: 1064
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И с двата оригинални ключа отключва-заключва от 8-10-12м мах.Дистанционнтото на допълнителната аларма действа от 50-60м.В началото и аз си зададох този въпрос и прочетох тук-там и се оказа ,че при всички от този модел е така.Обяснението е точно сигурност.
п.п.Съвет:като заключвате колата с дистанционно-правете го отблизо и следете дали ще се заключи.Има крадци,които действат със заглушител и като се отдалечите тарашат купето.Преди време писаха за тях,отделно един приятел пострада.
п.п.Съвет:като заключвате колата с дистанционно-правете го отблизо и следете дали ще се заключи.Има крадци,които действат със заглушител и като се отдалечите тарашат купето.Преди време писаха за тях,отделно един приятел пострада.
-
NPS
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:16
- Автомобил: VW Passat B5.5 1.9TDI
- Двигател: AVF - 2002
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги . При мен фабричната антената на радиото слабо хваща станциите та ако купя друга антена дали ще се подобри качеството на сигнала или то зависи и от радиото (CD-то)
. На предишната ми кола радиото хващаше много повече и по чисти станции.
. На предишната ми кола радиото хващаше много повече и по чисти станции.Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз съм с тройна защита освен фабричната, та се надявам да не е проблем че ми хваща от далече 
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Значи ако предните са ти под капака, от типа дето разпръскват водата по целият джам, те не мисла че могат да се настройват. Поне аз не съм открил способ. Дюзите им са фиксирани с точно определен ъгъл от завода към стъклото.
Виж ако са задръстени с боклуци и варовик, можеш да ги почистиш с игла или нещо тънко, като бръкнеш внимателно в отворите. И после промиеш с течността от казанчето чрез собствената система на колата.
Погледни ги също да не са се разместили самите конзоли от леглата си -цялото модулче под капака.
Задната си я регулираш нормално с игла и - проба - грешка. Тя е обикновена ябълковидна дюза Евентуално може да ти пречи декоративният предпазител отгоре. Но той се маха лесно чрез внимателно издърпване навън.
И също -погледни да не са се извадили маркучетата на предните пръскалки- като се отвори предният капак- в дъното му до джама има едни гумени елиптични тапи. Под тях са тези маркучета и от едната страна е тройник, а от другата снадка. Те се изваждат. Аз ги мотах с тефлон и ги намушках обратно.
И задният има склонност да се вади - снадката е над задният десен джоб за инструменти. Там ти напълва задният калник с вода и става интересно.
Виж ако са задръстени с боклуци и варовик, можеш да ги почистиш с игла или нещо тънко, като бръкнеш внимателно в отворите. И после промиеш с течността от казанчето чрез собствената система на колата.
Погледни ги също да не са се разместили самите конзоли от леглата си -цялото модулче под капака.
Задната си я регулираш нормално с игла и - проба - грешка. Тя е обикновена ябълковидна дюза Евентуално може да ти пречи декоративният предпазител отгоре. Но той се маха лесно чрез внимателно издърпване навън.
И също -погледни да не са се извадили маркучетата на предните пръскалки- като се отвори предният капак- в дъното му до джама има едни гумени елиптични тапи. Под тях са тези маркучета и от едната страна е тройник, а от другата снадка. Те се изваждат. Аз ги мотах с тефлон и ги намушках обратно.
И задният има склонност да се вади - снадката е над задният десен джоб за инструменти. Там ти напълва задният калник с вода и става интересно.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Задната ако е разкачена - ще се пълни задният калник.
Отваряш задният десен джоб и бъркаш под пластмасовият държач за инструментите- ако имаш вода е ясно.
После си завираш главата в джоба нагоре и търсиш снадката-моташ тефлон и я съединяваш. Това е.
Иначе може и дюата да е запушена или помпата да не работи правилно.
Един колега ми подсказа че предните можели да се местят само на горе и на долу. Аз не съм го забелязал. Не ми се е налагало.
Пробвай колега !
Отваряш задният десен джоб и бъркаш под пластмасовият държач за инструментите- ако имаш вода е ясно.
После си завираш главата в джоба нагоре и търсиш снадката-моташ тефлон и я съединяваш. Това е.
Иначе може и дюата да е запушена или помпата да не работи правилно.
Един колега ми подсказа че предните можели да се местят само на горе и на долу. Аз не съм го забелязал. Не ми се е налагало.
Пробвай колега !
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
предните се регулират само нагоре и надолу. Без никакви инструменти. Поглеждаш към нея и веднага става ясно, крайно горно и долно положение са поне с 30градуса разлика и обхвата на регулиране е доста широк.
- VANK01
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб 23 юни 2012 17:21
- Автомобил: Passat 3bg 4MOTION
- Двигател: 2002 V6 AMX
- Местоположение: Ely, Cambridgeshire
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
.....
Последна промяна от VANK01 на Пет 04 апр 2014 20:33, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта