Колеги, ето че и аз опрях до помощ за ибей. След близо 10 години и над 300 транзакции в ибей ми се налага и на мен да връщам нещо на продавач. Бях връщал един път преди години, но човека беше разбран и не сме минавали през пейпал. Купих един клапан за Пежо ХДИ който работи точно 1 ден и дефектира, оказа се някакъв рециклиран на Бош, продавача ми го прати и в друга кутия от оригиналната. Пълна трагедия. Сега каква е процедурата да му го върна, писах му съобщение, ако се навие доброволно мога ли да му го пратя и да се надявам на парите или да си отвора кейс в пейпал и да действам по каналния ред ? А какъв е каналния ред ?

Може ли да стане така че да отворя кейс, да му пратя клапана и повече да не видя ни клапан ни пари ?
Като отворя кейс и пусна тракинг номер, автоматично ли пейпал ми връща парите или продавача трябва да потвърди че е получил нещото ?
Благодаря за вниманието
