montresor написа:Колега zfa мисля,че само със съпротивление няма да стане, виж как е на снимката която съм качил.
Може да заповядаш и да погледнеш на моят В4 как е махнат десния (исках си жабката

) точно със съпротивление. Реално контролера (централата,както се нарича) няма какво друго да следи като параметър, освен съпротивлението на igniter-a. Стига съпротивлението да е коректно, ще ти отчете, че нямаш проблеми и лампата няма да светне. Ако влезеш в живите данни на контролера, ще ти покаже точното съпротивление на всеки от igniter-ите в реално време. За да го напиша, значи съм го пробвал и съм убеден, че ще стане на Голф 4. А защо изглежда сложно това, което си пратил - ами за да струва едни пари и за да може повечето хора да си мислят, че е някаква върхова технология, която струва повече от 10ст. Айде, ако е с букса директно за инсталацията, нека да е 2лв. Снимката нямам как да видя, защото не мога да я отворя.
По повод отварянето на беговете - казах каква е препоръката на производителя - дали ще се отвори или не след 10-тата година (че дори и като чисто нов) е въпрос на шанс и никой не гарантира, че това ще се случи. Те 18 годишните са по-надеждни от повечето нови, защото са правени качествено, ама препоръката си е препоръка - онзи ден гледах на Ауди А6 Ц4 (това е 96-та година) на колонката на вратите голям стикер, че бег-а трябва да се смени на 10-тата година от производството на колата и че ако това не се направи, производителя не може да гарантира безопасността на водача и пасажера и сработването на системата при инцидент.
Колегата по-добре да си вземе едно лентово кабелче и да си реши проблема и по-добре да не му се налага да разбира дали бега ще се отвори или няма :)
Иначе ето, всеки производител знае какво е слагал и може да определи горе-долу до кога системата ще сработи без проблем и кога вече е опасна (както се вижда, тенденцията е, че по-новите имат по-малък живот дори при Волво, дето е уж символа за сигурност, до преди да станат собственост на Форд

) :
Volvo Service Bulletin 88-0001 April 2003 написа: The owner's manual and SRS sticker in many cars indicates a need for a dealer check of the air bag, sensor, and diagnostic portions of the SRS system after ten years and to potentially replace the air bags. The bag replacement interval was extended to 15 years. According to the owners manual the airbag must be replaced after 10 years. Tests have shown that the service life can be extended to 15 years. Further tests have indicated that the service life of driver's airbags, manufactured between 1987 and 1992 which are 15 years old can be increased to 20 years. For driver's and passenger airbags manufactured between 1993 and 1996, the service life can be extended to 15 years.
