Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
А какво е тогава? Обтегача е сменен както казах
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
Маслената помпа .Няма достатъчно налягане и (или) дебит , затова хлопа веригата.
- siko2
- Мнения: 164
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
prateli написа:А какво е тогава? Обтегача е сменен както казах
Обтегача с нов ли е сменен? Или с някой 2-ра употреба?
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
Чисто нов с 12 месеца гаранция. Бе сменен от kasapina, който е клубен майстор за Пловдив и региона. Но проблема остана, въпреки че тогава той бе сигурен че е от обтегача, а налягането на маслото било ок
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
Необходими са ти микрометър и луфтомер. Сваляш картера и мериш луфтовете в лагерите и маслената помпа.
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
Интервенцията бе направена. Вече имам невероятно тих мотор. Яд ме е само за смяната на хидравличния обтегач с чисто нов за маса пари а в крайна сметка проблема не е бил от обтегач. Яд ме е най-вече, че колата бе закарана при най-добрия майстор и именно той каза че е проблема е в обтегача.
Проблема беше в запушена цедка, както и аз очаквах. Промих двигателя 2 пъти с промивно масло, 1 път го промих с ацетон и на 4тият път сложих нов филтър и ново масло.
Цедката на маслената помпа се намира на 1см от дъното на картера и може с пръст да се докосне през пробката.
П.С След като източих първото масло, и после промих с промивно, излезна същата черна и гадна гняс, така че препоръчвам на всеки промиване на двигателя!
Проблема беше в запушена цедка, както и аз очаквах. Промих двигателя 2 пъти с промивно масло, 1 път го промих с ацетон и на 4тият път сложих нов филтър и ново масло.
Цедката на маслената помпа се намира на 1см от дъното на картера и може с пръст да се докосне през пробката.
П.С След като източих първото масло, и после промих с промивно, излезна същата черна и гадна гняс, така че препоръчвам на всеки промиване на двигателя!
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
Колега, радвам се, че си оправил проблема! И не съжалявай, че си сменил оптегача поне ще знаеш, че си го сменял и в бъдеще ще си спокоен от към негова страна! Не се сърди на майстора, той няма как да знае на 100% къде е проблема, защото всички работят на слух и на практика! Ако не е имал допир до такъв проблем, няма как да знае на 100%! Радвам се, че си споделил проблема в темата, а не си се покрил 

- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
След като сипеш промивното масло, колко време работи двигателя, с ацетона каква е процедурата?
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Б5 ADR 1.8 20V 125кс запушена цедка на маслената помпа
Промивното ми бе туба от 4литра, на опътването пишеше да се сипе до минимума на щеката(около 2 литра). Затова го направих 2 пъти по 2 литра.
Първото промиване го направих 10мин, второто 5мин. И двете излезнаха черни като катран.
Ацетона използвах 500мл и го изсипах през отвора на щеката. Не съм палил двигателя, просто оставих ацетона за 30мин и после го източих.
За промиването използвах първия маслен филтър, който така или иначе беше само на 2хил км, но пак беше черен като катран.
Първото промиване го направих 10мин, второто 5мин. И двете излезнаха черни като катран.
Ацетона използвах 500мл и го изсипах през отвора на щеката. Не съм палил двигателя, просто оставих ацетона за 30мин и после го източих.
За промиването използвах първия маслен филтър, който така или иначе беше само на 2хил км, но пак беше черен като катран.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 51 госта