Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Гледал съм клипове на коли с въздушно окачване как полуоските са им на шлици и се разпъват и сгъват според нуждата.Но тази кола беше шоу кар
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 11:06
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AKL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Да се похваля и аз с една повдигната тройка. За жалост миналата година се разделих с лебеда (собственост е на друг).
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559747-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559750-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559755-big.jpg?r=0
Голфа е повдиган с втулки над амортесьорите, така не се променя техния ход (хода на пружините де). Отпред 5 отзад 7 см., както се вижда гумите са ниско профилни (е 15 - ки ама)и резултата е задоволителен. Относно каретата,външни хвърлих след няма 1000 км. така повдигнат, но когато сложих нови си се напаснаха и нямаше проблеми.
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559747-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559750-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/3158/032559755-big.jpg?r=0
Голфа е повдиган с втулки над амортесьорите, така не се променя техния ход (хода на пружините де). Отпред 5 отзад 7 см., както се вижда гумите са ниско профилни (е 15 - ки ама)и резултата е задоволителен. Относно каретата,външни хвърлих след няма 1000 км. така повдигнат, но когато сложих нови си се напаснаха и нямаше проблеми.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Volkov написа:alpine написа:Една наша разработка за кънтри
Много добра идея, заварките предполагат голяма точност!
И двата детайла са струговани вкарани и товага са заварени ;)
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
alpine написа:Volkov написа:alpine написа:Една наша разработка за кънтри
Много добра идея, заварките предполагат голяма точност!
И двата детайла са струговани вкарани и товага са заварени ;)
Мога да кажа само - хвала! Перфектна работа!
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
гумите са 215/65
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Това последното лично за мен е леко безмислено, тъй като картера си остава на същата височина спрямо земята, височината идва от гумите!
За мен вариант с втулки на амортите или планки под тях е по-удачен!
За мен вариант с втулки на амортите или планки под тях е по-удачен!
- Стоян Стоянов
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 23 юни 2011 11:12
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Разград
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Volkov написа:Това последното лично за мен е леко безмислено, тъй като картера си остава на същата височина спрямо земята, височината идва от гумите!
За мен вариант с втулки на амортите или планки под тях е по-удачен!
Според мен ако предната греда не се смъкне както в случая е направено и се сложат подложки на задните лапи на двигателя, то той ще си остане на високо, но идва въпроса, че ъгъла на каретата ще стане голям и не знам дали няма да започне да ги троши. И аз съм си го мислил това но е без мислено ако не удължиш по някакъв начин амортисьорите, както е направил колегата, но не знам до колко ще удържат така.
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Колеги споделете как може да се вдигне голф 4.
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
3,5 см, получи се доста добре, това е 5 кола която повдигам
След:
След:
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Здравейте маняци! Искам да ви поразбудя малко! Има ли ви, няма ли ви? Трябва ми малко помощ за VW G3, бензин , без синхро , само с предно е. Искам да го повдигна да стане като на колегата червения голф3 комби , защото ще се минава по черни пътища , планински терени и трябва да е проходим.
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Предните амортисьори - както колегата от Видин - с рязане на чашките и заварка на по-високо...
Задните амортисьори - зависи какъв модел са, че гледам са два вида.
Ако си като моите - добавена е още една втулка под амортисьора и заварка с допълнителни две ленти от страни.
Ако си от другия вид - евентуално с добавка на долната част за тампона, отрязана от други непотребни амортисьори...
Евентуално, отзад, може да решиш да смениш целия мост (моя е от Пасат Г60) и ще имаш и дискови спирачки...
За още височина - може да минеш на по-широки гуми и съответни джанти за тях и евентуално дистанционни втулки.
При мен отзад максимума е 205/60/15 на джанта 7J с ET35. Около 630 мм диаметър. Предните при мен като максимум са 225/50/15 и диаметър 606 мм някъде...
Според джантата - мери се колко разстояние остава между нея и амортисьора и калника и се преценява/смята какъв размер гума да се слага...
Или по друг начин казано - в зависимост от разстоянието между амортисьора и веждата на калника - се търси джанта, втулки и гума...
Задните амортисьори - зависи какъв модел са, че гледам са два вида.
Ако си като моите - добавена е още една втулка под амортисьора и заварка с допълнителни две ленти от страни.
Ако си от другия вид - евентуално с добавка на долната част за тампона, отрязана от други непотребни амортисьори...
Евентуално, отзад, може да решиш да смениш целия мост (моя е от Пасат Г60) и ще имаш и дискови спирачки...
За още височина - може да минеш на по-широки гуми и съответни джанти за тях и евентуално дистанционни втулки.
При мен отзад максимума е 205/60/15 на джанта 7J с ET35. Около 630 мм диаметър. Предните при мен като максимум са 225/50/15 и диаметър 606 мм някъде...
Според джантата - мери се колко разстояние остава между нея и амортисьора и калника и се преценява/смята какъв размер гума да се слага...
Или по друг начин казано - в зависимост от разстоянието между амортисьора и веждата на калника - се търси джанта, втулки и гума...
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Попаднах на едно много добро изпълнение, поне на външен вид.
Само, че е Голф 2ка. Разгледах го и сравних с Г3 и с вашите мнения, та горе-долу ми стана ясно за задницата, но за предните амортисьори не мога да се ориентирам, дали е точно със заварка и втулки. Имам предвид на този Г2 от снимките , сякаш не са такива манипулации, като описаните от вас.
Вижте снимките :
Повдигнат Голф2 -
Предно окачване Г2 -
Задно окачване Г2 -
Доколкото виждам на задното окачване са поставени правоъгълни планчици, които дават самото удължаване. Но не мога да се ориентирам отпред какво точно има на въпросния Г2. Някой успява ли да разгадае как е станало?
Ще добавя пак , че това е само пример за добро повдигане на Г2 , но аз искам да повдигам Г3 и не съм сигурен , дали нямаха разлика Г2 и Г3 в окачването. Предполагам, че нямат.
В следващото съобщение ще пусна снимки от въпросния Г3 , на който смятам да повдигна окачването.
ПП: За пръв път ще повдигам окачване на автомобил и мисля, че мога да го сторя сам, но е много важно да събера достатъчно информация, за която ще съм безкрайно благодарен на всеки взел участие. Темата е много хубава и полезна! Живи и здрави!
Само, че е Голф 2ка. Разгледах го и сравних с Г3 и с вашите мнения, та горе-долу ми стана ясно за задницата, но за предните амортисьори не мога да се ориентирам, дали е точно със заварка и втулки. Имам предвид на този Г2 от снимките , сякаш не са такива манипулации, като описаните от вас.
Вижте снимките :
Повдигнат Голф2 -
Предно окачване Г2 -
Задно окачване Г2 -
Доколкото виждам на задното окачване са поставени правоъгълни планчици, които дават самото удължаване. Но не мога да се ориентирам отпред какво точно има на въпросния Г2. Някой успява ли да разгадае как е станало?
Ще добавя пак , че това е само пример за добро повдигане на Г2 , но аз искам да повдигам Г3 и не съм сигурен , дали нямаха разлика Г2 и Г3 в окачването. Предполагам, че нямат.
В следващото съобщение ще пусна снимки от въпросния Г3 , на който смятам да повдигна окачването.
ПП: За пръв път ще повдигам окачване на автомобил и мисля, че мога да го сторя сам, но е много важно да събера достатъчно информация, за която ще съм безкрайно благодарен на всеки взел участие. Темата е много хубава и полезна! Живи и здрави!
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Има някаква сопа ли, тръба ли , т.е. направено е някакво удължение отгоре над талерката на пружината. Принципно не е така. Правя си догадки как е изпълнено . примерно от друг бракуван преден ам се реже стеблото ( с определена дължина ), прави му се вътрешна резба на струг откъм отрязаната част , навива се с осигурител на стеблото което е на амртисьора ( малко зор и е леко опасно, понеже няма как да се държи "контра" на стеблото дето е на амортисьора, освен да се ползва някаква "версия" на тръбен ключ и с него да се държи стеблото ) и се стяга на опората в бомбето горе на калника. На място веднага бих схванал как е магията, в момента просто гадая нали...
Re: Повдигнати ВФ-снимки и инфо...............
Може би такива "удължения" за предния аморт , където се завинтва в каросерията?
- Прикачени файлове
-
- 11d08c2890fc.jpg (141.36 KиБ) Видяна 8647 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта