Polo 6N 95' - Спирачна сила
Polo 6N 95' - Спирачна сила
Можете ли да ми кажете на какво може да се дължи слабата спирачна сила на полото. Сменени са предни дискове с накладки (239мм вентилирани), задните челюсти, карано е вече около 500-800км с новите неща, демек са се разработили, уж. Въпреки това, колата не кове... 6N2 1.4 AUD е с абсолютно същата спирачна конфигурация и като пипнеш педала и си чупиш носа в таблото... Спирачната течност не е сменяна отдавна, ама пък чак толкова огромна разлика в спирането от една течност? Възможно ли е да имам проблем със спирачната помпа? Дайте някакви насоки, сервиз, в който могат да се прегледат тези неща, да се тестват?
Последна промяна от hooligans на Пон 07 юли 2014 20:14, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието
Причина: Оправих заглавието
- vezo
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 14:46
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1043cm3 AEV 1996
- Местоположение: София
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
При мене задните барабани имаха ръбче и апарата не можеше да прескочи един два зъба за отваряне.
Иначе като цяло спирачките на Полото никога не са ковали.....
Иначе като цяло спирачките на Полото никога не са ковали.....
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
Винаги са имали ако са обслужвани както трябва от 2005г. карал съм две 6N две съм сменил и не съм имал проблем сега и на 9N3 пак нямам.За тези километри не могат да прилепнат хубаво накладките и дисковете и барабаните след смяната обезвъздуши ли спирачките и имаш ли ABS след около 1000 км градско може би прилепнат поне предните а за барабаните още повече ,а какви са дисковете и накладките като марка и щом е стара течността смени я по принцип се сменя на всеки две години .Със спирачките не прави компромис.Виж и клапана които излиза от сервото и влиза в всмукателните колектори ако опуска вакуум смени пласмасовия маркуч ако е спукан и прегледаи малките маркучета отиващи до клана намиращ се до бобината а другия е хванат към бяло пласмасова тръбичка отиваща към клапата за въртене на вътрешния въздух в купето ако е с клима то върви под корта където ти е филтъра на купето на колата иначе ще помпиш като на москвич и никога няма да имаш спирачки ако има някъде неизправност от изброените а за спирачна помпа засега не мисля да е тя но като последен вариант ако изброеното е изправно.
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
Смени си всички маркучета.С времето се разпадат от вътре и се стеснява диаметъра.Какви дискове и наклатки като марка сложи?
Профилактирай водачите на предните да се движат свободно огледаи и буталцата.За задните натегни ръчната да лови на 3 зъб.
Профилактирай водачите на предните да се движат свободно огледаи и буталцата.За задните натегни ръчната да лови на 3 зъб.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
Като начало отиди в пункт за прегледи и мини на валовете, за да видиш какво е усилието на преден и заден мост и тогава търси причината.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
1. Смени си маслото на спирачната система.
2. Накладките ти ако са Феродо SL или от сорта Low cost боклуци, не очаквай каквото и да е спиране. Купуваш Textar, EBC, Zimmermann , това са марки и купуваш от вносителя. Ориентир са EBC от HEED auto - с цени за полото около 160-180 лева за предни накладки, всичко друго е вицове....
3. Ако искаш добри спирачки си смени маркучетата и си сложи с метална оплетка отвън, много по-малко се разширяват, педала стои твърд, няма потъване и имаш спирачки
4.На барабана има допуск на износване-написан е на барабана, ръб има ли -> сменяш! За накладките вече казах!
5. Подмени и почисти уплътненията на предните апарати, ако водачите хлопат, смеми и тях. Използвай противозаклинваща смазка (медна грес - CU 600 - CU 800 )
6. При монтажа на накладките, те се мажат с медна грес (повърхността на накладката която контактува с диска се маже с медна грес. По принцип само в началото на накладката се слага и при първото спиране цялата се е обмазала.) Спомага за по-бързо напасване и по малко свирене при спиране!. Повтарям- МЕДНА грес.
Успех!
2. Накладките ти ако са Феродо SL или от сорта Low cost боклуци, не очаквай каквото и да е спиране. Купуваш Textar, EBC, Zimmermann , това са марки и купуваш от вносителя. Ориентир са EBC от HEED auto - с цени за полото около 160-180 лева за предни накладки, всичко друго е вицове....
3. Ако искаш добри спирачки си смени маркучетата и си сложи с метална оплетка отвън, много по-малко се разширяват, педала стои твърд, няма потъване и имаш спирачки

4.На барабана има допуск на износване-написан е на барабана, ръб има ли -> сменяш! За накладките вече казах!
5. Подмени и почисти уплътненията на предните апарати, ако водачите хлопат, смеми и тях. Използвай противозаклинваща смазка (медна грес - CU 600 - CU 800 )
6. При монтажа на накладките, те се мажат с медна грес (повърхността на накладката която контактува с диска се маже с медна грес. По принцип само в началото на накладката се слага и при първото спиране цялата се е обмазала.) Спомага за по-бързо напасване и по малко свирене при спиране!. Повтарям- МЕДНА грес.
Успех!
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
freestyler911 написа:...
6. При монтажа на накладките, те се мажат с медна грес (повърхността на накладката която контактува с диска се маже с медна грес. По принцип само в началото на накладката се слага и при първото спиране цялата се е обмазала.) Спомага за по-бързо напасване и по малко свирене при спиране!. Повтарям- МЕДНА грес....
По-голяма глупост от много време не бях чел. Медна грес се слага на гърба на накладките, а не на контактната повърхност, освен ако целта ти не е да нямаш спирачки!
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
Божее кви са тея цени за накладки бе хора то оригиналните не струват толкова. Предложението за пункта за ГТП е добра идея. Така ще видиш на кое колело е проблема . Варианта с изпускането на вакуум отпада-ако изпуска си личи по твърдаста на педала. Аз лично съм лекувал такива спирачки с смяна на течноста, но като съм препипам всичко друго а имам и уред за мерене та си помогнах. Ако няма фрапантна разлика в спирането на стенда залагам на течност. И пак повтарям, ако сичко друго е наред.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
скоро минах преглед с полото. на валяците изкара на 2те предни гуми 2.21 и 2.21. отзад 1.18 и 1.19
ама така и незнам тези стойности какво значат ама на др кола(дайхатсу куоре 8 2007) там отпреде са около 1.90. за пръв път от 12 години откакто имам книжка минавам преглед със какви ли не коли и преди 3 4 години на едно пежо новичко видях такива еднакви стойности.. накладките незнам какви са- сменяни са във ФВ преди да купя колата.

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
freestyler911 написа:При монтажа на накладките, те се мажат с медна грес (повърхността на накладката която контактува с диска се маже с медна грес. По принцип само в началото на накладката се слага и при първото спиране цялата се е обмазала.) Спомага за по-бързо напасване и по малко свирене при спиране!. Повтарям- МЕДНА грес.
Ще извиняваш колега ама...никаква грес не се слага там ! Повтарям - никаква ! Вече по мет.части-да , слага се медна.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
voltage написа:freestyler911 написа:...
6. При монтажа на накладките, те се мажат с медна грес (повърхността на накладката която контактува с диска се маже с медна грес. По принцип само в началото на накладката се слага и при първото спиране цялата се е обмазала.) Спомага за по-бързо напасване и по малко свирене при спиране!. Повтарям- МЕДНА грес....
По-голяма глупост от много време не бях чел. Медна грес се слага на гърба на накладките, а не на контактната повърхност, освен ако целта ти не е да нямаш спирачки!

Ти някога сменял ли си накладки на кола? А случайно да си чел на някоя марка накладки инструкциите за монтажа?
Re: Спирачна сила Polo 6N 95'
Ако мненията ти са били от типа "намажете си спирачките с грес" спокойно можеш да продължиш да НЕ пишеш. 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта