


Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на първа
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на първа
Когато оставя колата на байр на първа скорост и колата започва да си върви леко по леко.Пробвах на 4 скорост с ръчна да потегля и колата гасне,значи не е съединител тъй като не боксува,остава май компресията да е зле.Колата си има мощност и не харчи масло.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Странен проблем с b5 afn
Опъвай ръчната и ще стои мирна. 
И мойта на голям наклон оставена на първа превърта малко, има хора които и на равно да паркират дърпат патерицата, така че.. не се тревожи нормално е.

И мойта на голям наклон оставена на първа превърта малко, има хора които и на равно да паркират дърпат патерицата, така че.. не се тревожи нормално е.
- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Странен проблем с b5 afn
Задължително ръчната и поради друга причина, заради маховика . При паркиране дръпваш ръчната и след като видиш ,че не мърда колата- отпускаш съединителя , Така той не е под напрежение и му се удължава живота.
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Странен проблем с b5 afn
Маховика не ми е проблем тъй като съм с едномасов.Преди време го нямаше този проблем от скоро е.Ще карам така докато не стане по зле.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Странен проблем с b5 afn
samo_pechka написа:Задължително ръчната и поради друга причина, заради маховика . При паркиране дръпваш ръчната и след като видиш ,че не мърда колата- отпускаш съединителя , Така той не е под напрежение и му се удължава живота.
Ей това пък НИКОГА не ми е минавало през ума , а е много вярно , пружините в маховика понасят цялата тежест на колата ! Браво "samo_pechka" , много ценна вметка !

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
или другия варичнт е не на предавка 1,а на задна предавка.Задната предавка е по-къса и затова по-държи.
Аз на моя Пасат Б4 1,9ТДИ 110кс имам подобни наблюдения,преди пасата карах Г2 1,6ТД и пак същата работа.Ладата на баща ми преди години с натоварено ремарке съм спирал на баир и пак не тръгваше.
Каква ли е причината наистина наще коли да не държат на баир?
Аз на моя Пасат Б4 1,9ТДИ 110кс имам подобни наблюдения,преди пасата карах Г2 1,6ТД и пак същата работа.Ладата на баща ми преди години с натоварено ремарке съм спирал на баир и пак не тръгваше.
Каква ли е причината наистина наще коли да не държат на баир?

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
nasttii написа:Когато оставя колата на байр на първа скорост и колата започва да си върви леко по леко.Пробвах на 4 скорост с ръчна да потегля и колата гасне,значи не е съединител тъй като не боксува,остава май компресията да е зле.Колата си има мощност и не харчи масло.
а на колко хиляди км. е ангренажния ти ремък?
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
Ангренажа и ролките са сменени преди 20 000км.Вчера пробвах на един наклон като я оставих на 1-ва и отворих капака ,гледам че когато започне да си върви леко по леко се въртят и ролките което значи ,че самия двигател изпуска.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
Това значи че има слаба комприсия. Не зависи от скоростите. Приди време имах опел който правеше така. След основен ремонт на мотора беше бетон. Не мърдаше и да побутнеш даже. Ако искаш си премери компресията. Но след като нямаш проблеми и не хапва маслото защо се притесняваш. Дърпай си ръчната и си свиркай. Може още 200 000 да изкараш така.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Странен проблем с b5 afn
samo_pechka написа:Задължително ръчната и поради друга причина, заради маховика . При паркиране дръпваш ръчната и след като видиш ,че не мърда колата- отпускаш съединителя , Така той не е под напрежение и му се удължава живота.
Това вярно ли?

Аз правя точно обратното - отпускам съединителя, чакам колата да застане на ръбче и тогава дърпам ръчната..

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Странен проблем с b5 afn
StrEagle написа:samo_pechka написа:Задължително ръчната и поради друга причина, заради маховика . При паркиране дръпваш ръчната и след като видиш ,че не мърда колата- отпускаш съединителя , Така той не е под напрежение и му се удължава живота.
Това вярно ли?![]()
Аз правя точно обратното - отпускам съединителя, чакам колата да застане на ръбче и тогава дърпам ръчната..
Има логика да е вярно. До колко му вреди наистина не знам.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
И все пак мини през някой сервиз да ти видят ангренажа може да са ти сложили някой ментажен или да се е износил ,ако беше компресията зимата щеше да имаш голяма драма с паленето сутрин!!!!
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
Колега, би ли обяснил какво точно прави ангренажа, че ми стана интересно
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
то ако е ангренажа и преплъзва нали ще стане всичко на салата като я напъна и прескочи някой зъб.Ще видя от някъде да взема един манометър до 40бара и да измеря компресията как е.Може и от някой клапън ако не затваря добре да изпуска ама си пали добре иначе.
- JaDaWiN
- Мнения: 921
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
- Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
- Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
- Местоположение: София
Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър
Аз лятото уча приятелката ми да кара. И нали й казвам според наклона на коя скорост да остави колата. Викам си, дай да й покажа нагледно - намерих един голям баир, включвам на първа и колата тръгва лека полека назад.
Викам си дай да пробвам обратното - на задна - колата тръгва напред. И се изложих.
Двигателя е AHU, колата върви, не гори масло, не харчи много. От какво може да е?


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта