Здравейте колеги,
Знам, че има доста подобни теми, но случаят при мен е малко по-специфичен.
Става въпрос за НЕрегулярно изтичане на антифриз. На няколко седмици се налага да доливам като антифризът намалява до 1-2 пръста под мин нивото. Няма, обаче, зависимост - понякога намалява по-бързо, а понякога си карам 1 месец без да има нужда от доливане.
Не изглежда да има теч отнякъде и въпреки това е крайно ненормално това.
Възможно ли проблемът да идва от стар антифриз - някъде на около 20-25 хил километра е.
ГОЛФ 3, 97г. - Теч на антифриз
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Теч на антифриз_ГОЛФ 3, 97г.
Възможности много.
Може да го изхвърля през капачката, може да сълзи от някоя снадка (от таралежа, гарнитурата на помпата, или да го смесва с маслото и да го гори, това вече е кофти). Може да пробваш с нова капачка, на която да държи клапана в нея.
Може да го изхвърля през капачката, може да сълзи от някоя снадка (от таралежа, гарнитурата на помпата, или да го смесва с маслото и да го гори, това вече е кофти). Може да пробваш с нова капачка, на която да държи клапана в нея.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч на антифриз_ГОЛФ 3, 97г.
И аз мислех за капачката, но държи много добре. Едвам се отвърта.
Ще прегледам пак всички маркучета, но не изглежда да тече от тях - сухи са.
Ще прегледам пак всички маркучета, но не изглежда да тече от тях - сухи са.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Теч на антифриз_ГОЛФ 3, 97г.
Погледни под пластмасовия "тройник", който е на главата за евентуални следи от теч (червени следи ако си с червен антифриз или сини, ако си с G11).
Погледни после и отдолу, около предпазната пластмаса на ремъците - пистовия и трапецовидния - дали няма следи от теч - ако има - най-вероятно водна помпа за смяна.
Ако се наложи да сменяш тройник към главата - задължително оригинален, ще спестиш главоболия.
Ако се наложи да сменяш водна помпа - аз предпочитам цяла помпа, с корпуса и да е по-хубава.
Погледни после и отдолу, около предпазната пластмаса на ремъците - пистовия и трапецовидния - дали няма следи от теч - ако има - най-вероятно водна помпа за смяна.
Ако се наложи да сменяш тройник към главата - задължително оригинален, ще спестиш главоболия.
Ако се наложи да сменяш водна помпа - аз предпочитам цяла помпа, с корпуса и да е по-хубава.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3, 97г. - Теч на антифриз
Колеги,
Бих искал да подновя тази тема, защото проблемът още не е решен. Смених капачката с друга (за съжаление не оригинална), но антифризът продължава да намалява - всеки месец си отива по едно шише концентрат, което в крайна сметка не е малък разход.
Няколко пъти ходя на майстор за проблема - днес отново ми каза, че е от капачката и че изпуска от нея. Факт е, че никъде няма видим теч.
Сега смятам да купя оригинална капачка - мисля, че е около 30 лева.
Дали, обаче, е възможно наистина проблемът да е само там?
Бих искал да подновя тази тема, защото проблемът още не е решен. Смених капачката с друга (за съжаление не оригинална), но антифризът продължава да намалява - всеки месец си отива по едно шише концентрат, което в крайна сметка не е малък разход.
Няколко пъти ходя на майстор за проблема - днес отново ми каза, че е от капачката и че изпуска от нея. Факт е, че никъде няма видим теч.
Сега смятам да купя оригинална капачка - мисля, че е около 30 лева.
Дали, обаче, е възможно наистина проблемът да е само там?
- pavlingm
- Мнения: 145
- Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3, 97г. - Теч на антифриз
Виж маркучите, дали са под налягане след по-дълго каране, все едно са напомпани. Може да си за смяна на гарнитура. Особено ако няма видими течове.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ГОЛФ 3, 97г. - Теч на антифриз
Не, тествахме го днес, изглежда ок, не са напомпани и реагират на натиск.
В този ред на мисли, може ли някой да ме насочи какво трябва да гледам на капачката за антифриз (защото явно ще се взима нова), за да съм сигурен, че е оригинална и че ще върши работа.
Защото, както казах, преди няколко месеца купих такава за 10 лева - уж италианска, всичко и изглежда ок, но очевидно пак пропуска отнякъде.
В този ред на мисли, може ли някой да ме насочи какво трябва да гледам на капачката за антифриз (защото явно ще се взима нова), за да съм сигурен, че е оригинална и че ще върши работа.
Защото, както казах, преди няколко месеца купих такава за 10 лева - уж италианска, всичко и изглежда ок, но очевидно пак пропуска отнякъде.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 06 мар 2014 11:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ГОЛФ 3, 97г. - Теч на антифриз
Аз имах подобен проблем,моя голф е 1.4 моноинжекция намаляваше ми антифриза но не се виждаха течове но след известно време започнаха да се появяват локвички и реших да сменявам водна помпа,но това не беше решение на проблема ми.Зад водната помпа има една пластмасова тръба,явно беше спукана,намерих теча като подложих един бял лист хартия под нея и я оставих за час времетака,резултатът беше на лице.
Ще се радвам ако съм помогнал. Извинявам се ако гякаде съм допуснал правописна грешка посто бързам
Ще се радвам ако съм помогнал. Извинявам се ако гякаде съм допуснал правописна грешка посто бързам
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 9:35
- Автомобил: golf 3 GL
- Двигател: aam 1.8
- Местоположение: г делчев
Re: ГОЛФ 3, 97г. - Теч на антифриз
стар коментар: на моя двигател, 1,8 ми, извадих тънкото маркучле от разширителния съд и го прегънах, а в щуцера на казанчето вкарах с компресорче налягане от около 1,6 атмосфери, тогава капачката /ако е здрава/ започва да изпуска налягането, без да спирам компресорчето, огледах всички връзки по охладителната система! открих доста течове и капки, които с леко пристягане на скобите проблема се реши! ако проблема е външен, ще се покаже! огледай внимателно ВСИЧКИ връзки! ако не откриеш течове, става сериозно! направи го, преди да купуваш и сменяш каквото и да е било! може да си спестиш излишни харчове!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 58 госта