Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на първа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър

Мнениеот achodemo » Пет 04 апр 2014 20:40


Е от Какво може да е..... Как от Какво, нормално е каквато и добра компресия да има, два тона кола по голям наклон как да я удържи едно бутало, малко по малко изпуска налягане де от сегмент къде от клапан. То ако беше така хората нямаше да слагат ръчна, Паркинг спирачка... А?




Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър

Мнениеот Presli82 » Съб 05 апр 2014 0:39




Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър

Мнениеот nasttii » Съб 05 апр 2014 21:49


Някой може ли да обясни как да премеря компресията ?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат b5 1.9 тди afn - на наклон започва да върви на пър

Мнениеот fox_vt » Съб 05 апр 2014 22:25


Завиваш манометъра нз на място на свеща или на дюзата,махаш другите свещи(дюзи)откачаш плюсовия кабел от клапана на гнп и започваш да въртиш на стартер.Ако манометъра е за мерене на компресия то той ще покаже най голямата стойност и ще остане стрелката на нея.Ако е обикновен манометър един върти на стартер другия гледа показанията.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта