Предполагам,кръглата капачка на резервоара го спира.Мисля че е като на голф 4 със пластмасова основа,някои слагат метални планки от долу за по-здраво.Иначе по-принцип уж трябва да е извън колата.По едно време не искаха да зареждат по газстанциите коли със пълначки вътре в купето и без паспорти,сега не знам как е.
Иначе става идеално на черната част под бронята и не се вижда много.
Фобос 1 или Фобос 4
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ами тясно е, не е предвидено място за дюзата, както при новите модели.
Предполагам, че със онези чашки дето се навиват ще стане, но съм противник, защото каквито са мондари на газаджиите, вечно ще ми е очукана боята около капачката на резервоара.
Не ми пречи леката миризма която ще е около 2мин.
-Мога ли да я монтирам в багажника, от вътрешната страна на капака.
Предполагам, че със онези чашки дето се навиват ще стане, но съм противник, защото каквито са мондари на газаджиите, вечно ще ми е очукана боята около капачката на резервоара.
Не ми пречи леката миризма която ще е около 2мин.
-Мога ли да я монтирам в багажника, от вътрешната страна на капака.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ами можеш,ама да не се заядат на някои преглед или газстанция 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Монтирай си я на капачката...нит ще си първия,нит последният дет ще кара така...за 20лв дет се вика ще окипазиш колата.Играчка е ,но за мен си заслужава.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Съгласно разпоредбите,трябва да е отвън.
Цитат от наредбата за промяна на ппс.
10.2. Когато резервоарът за LPG е монтиран в отделението за пътници или в затворено отделение за багаж, пълначното устройство се разполага извън превозното средство.
Ето линк
http://www.rta.government.bg/images/Image/n_uredba/n3-ikiopps.pdf
Може да си прочетеш подробно кое как трябва да се направи.
Цитат от наредбата за промяна на ппс.
10.2. Когато резервоарът за LPG е монтиран в отделението за пътници или в затворено отделение за багаж, пълначното устройство се разполага извън превозното средство.
Ето линк
http://www.rta.government.bg/images/Image/n_uredba/n3-ikiopps.pdf
Може да си прочетеш подробно кое как трябва да се направи.
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Ton4o_84 написа:Благодаря отново на всички дали мнение!.
Но сега да започна с първия въпрос за газовия инжекцион.
-Вярно ли е, че пълначката е задължително да са монтира от външната страна на купето, и че нямам право да я сложа от вътрешната страна на багажника.
И на мен така ми казаха, това било едно от последните изисквания. Но ми казаха и че можело някакъв компромис - да се монтира мобилно зарядно на гредата на багайника. Хем не се вижда хем не е в купето :)
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Не са последните, а са от поне 5-6 години. Поне! Зарядното трябва да е извън автомобила, за да се избегне попадането на газ в купето. Не е само миризмата, а фактът, че пропан-бутанът е по-тежък от въздуха и е възможно да се натрупа в ниските части на автомобила (например на дъното на багажното отделение).
Съвсем друг е въпросът в каква държава живеем, какъв е контролът, който се упражнява и манталитетът на шофьорите, защото съм виждал пред мен да зареждат кола в багажника, а колицата беше на едни пожарникарчета (!!!) и представители на държавата (!!!)...
Та като цяло не си правете експерименти, защото един път става такъв тип проблем...
Има много варианти да се сложи зареждачката отвън.
Съвсем друг е въпросът в каква държава живеем, какъв е контролът, който се упражнява и манталитетът на шофьорите, защото съм виждал пред мен да зареждат кола в багажника, а колицата беше на едни пожарникарчета (!!!) и представители на държавата (!!!)...

Та като цяло не си правете експерименти, защото един път става такъв тип проблем...

Има много варианти да се сложи зареждачката отвън.
- Ton4o_84
- Мнения: 91
- Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
- Автомобил: Шкода Октавия 97
- Двигател: AEE
- Местоположение: Пловдив
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Да започна с първия въпрос:
-Четох много, но никъде не срещнах да се обсъжда след като обърне от бензин на газ, до колко автомобилния компютър участва в работния процес на колата и не записва ли някаква грешка след като премине на газ.
-Четох много, но никъде не срещнах да се обсъжда след като обърне от бензин на газ, до колко автомобилния компютър участва в работния процес на колата и не записва ли някаква грешка след като премине на газ.
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Разбира се, че участвува. Кой дава предварението на запалването според теб? 
За грешката - ако автомобилът е настроен добре на газ, компирът няма да запише грешка.

За грешката - ако автомобилът е настроен добре на газ, компирът няма да запише грешка.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Фобос 4 е бюджетна система, използваните компоненти са евтини и са два пъти по-малко от тези на Фобос 1, платката е два пъти по-малка, и е на базата на евтините полски системи. Фобос 1 е на база BRC, разликата е в качеството на компютъра е ОГРОМНА, не се лъжете че евтиното и скъпото са еднакви, това е НЕВЪЗМОЖНО !!! 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Интересно, дали темите в двата форума са ТОЛКОВА еднакви, че се налага колегата да копира постовете си от едната в другата ...
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159218&p=2254638
Ние ли сме малоумни, че просто ни повтаря едно и също ... Или ... ?
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=159218&p=2254638
Ние ли сме малоумни, че просто ни повтаря едно и също ... Или ... ?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Фобос 1 или Фобос 4
През 2013-та сам си купих компоненти за газова уредба, които сам избрах - сред тях газов компютър Фобос 1 - и после сам си инсталирах уредбата на колата. Понеже в комплекта поръчах и кабел - и настройките правих сам. Цялата работа по монтажа отне близо 3 седмици, включително и други работи по колата (промивка на охладителната система и смяна на антифриза). Настройките - с течение на времето ги уточних.
Може ли някой, инсталирал и настройвал уредба с Фобос 4 СОБСТВЕНОРЪЧНО да сподели мнение? Ама като мен - да си я кара като "основен автомобил" всеки ден...
Защото без практически опит е твърде теоретична цялата работа, а при професионалистите стой въпроса за "задните мисли" от търговска гледна точка...
Може ли някой, инсталирал и настройвал уредба с Фобос 4 СОБСТВЕНОРЪЧНО да сподели мнение? Ама като мен - да си я кара като "основен автомобил" всеки ден...
Защото без практически опит е твърде теоретична цялата работа, а при професионалистите стой въпроса за "задните мисли" от търговска гледна точка...
Последна промяна от mrpetrov на Съб 05 апр 2014 19:34, променено общо 1 път.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Адаш всеки луд с номера си :D Да си мислят,че карат БРЦ-ета хората. Една коля няма значение много много с какъв компютър е.Основните фактори при избора са С ОБД или БЕЗ ОБД корекции.Всичко друго е в сферата на догатките.Ако е атмосферен мотор взимаш почти квото и да е,ако е турбо мотор нещо по премиум.Не съм голям майстор ,но поддържам няколко газифицирани коли (въпреки че не съм сервиз,но хората идват при мен) и съм слагал с авер не 1-2 газови уредбни,пак защото хората са патили от газаджии в СтЗ и мога да споделя,че всичко е яко в сферата на догатките.Досега все съм ги правил със СТАГ-ове и с компютри KING и никакви проблеми.Просто избягавайте да купувате тъпи редуктори и рейки,защото от тях ви зависи разхода повече ,отколкото компютъра.Щом сте решили Фобос влизаш сайта им,купуваш си компютър според колата ти(без обд примерно((даже не съм запознат дали предлагат с ОБД)) и наливаш пари в ИНЖЕКТОРИ,а не рейка и някакъв изпарител да му мяса както казват хората.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Дай пример за добра комбинация - изпарител + инжектори - мощност която успяват да захранят без експресионизми.
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Фобос 1 или Фобос 4
Къде пише че немога да дам две еднакви мнения, в два различни сайта с абсолютно еднакви теми, нужно ли е на правя редакция на текста за да е спокоен еди-кой си ??? 
Много е смешно и жалко колега mupko, ако наистина смяташ че всички компютри за ГИ са еднакви, и още повече са най-маловажни в една инжекционна газова система постигане на добър разход.

Много е смешно и жалко колега mupko, ако наистина смяташ че всички компютри за ГИ са еднакви, и още повече са най-маловажни в една инжекционна газова система постигане на добър разход.

Последна промяна от eurogas на Нед 06 апр 2014 19:28, променено общо 1 път.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта