Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
qskatavw
Мнения: 212
Регистриран на: Пон 30 сеп 2013 19:07
Автомобил: Audi
Двигател: AVF

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот qskatavw » Пет 04 апр 2014 19:48


На моето поло при 1400-1800 оборота температурата падаше(колкото и ненормално дае това)по това съдех че мотара не се мъче сследователно е най икономичен .




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот grishitu » Пон 07 апр 2014 10:36


Подкрепям stefan4o, а qskatavw това също е вярно ако караш по равен път и следиш температурата с пал топ иначе няма как да го хванеш. Движили ти се стрелката ще ти трябва термостат, тогава разхода е х2.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот andon_ » Вто 08 апр 2014 22:02


stefan4o написа:Няма такъв автомобил, дето на по-висока скорост да гори по-малко, отколкото при по-ниска. Говорим за каране на еднаква предавка, разбира се.

Колега, има такъв автомобил! Не е от VAG, но пак е немски :) Става въпрос за BMW E39 с M50B20 мотора. Доказано, тая кола гори по-малко с 130-140, отколкото с 100-120 км/ч. И преди да ме нападнеш, ще ти дам обосновка. На 5-та скорост при 110 км/ч, мотора не се е "развил" все още, а при 130-140, че и нагоре, вече е над 4000 об/мин. и си е развил нютонметрите, затова е и по-икономичен!


Потребителски аватар
kriskoo_95
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 24 дек 2010 15:24
Автомобил: Volkswagen Polo 6N1
Двигател: 1.9D
Местоположение: Чепеларе

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот kriskoo_95 » Вто 08 апр 2014 22:27


Не се ли тормози много двигателя все пак това са си 4000об/мин. ? :D

Последна промяна от gr_kanev на Чет 10 апр 2014 8:40, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот hip-hopotam » Вто 08 апр 2014 23:36


Аз съм забелязвал при много други автомобили,че при скорост от 110-120 км/ч са по икономични отколкото със 90 км/ч


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот venll-vr » Сря 09 апр 2014 2:04


Може, но по нанадолнище...
Вижте си моментния разход и тогава пишете...


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот myrshavija » Сря 09 апр 2014 7:57


andon_ написа:
stefan4o написа:Няма такъв автомобил, дето на по-висока скорост да гори по-малко, отколкото при по-ниска. Говорим за каране на еднаква предавка, разбира се.

Колега, има такъв автомобил! Не е от VAG, но пак е немски :) Става въпрос за BMW E39 с M50B20 мотора. Доказано, тая кола гори по-малко с 130-140, отколкото с 100-120 км/ч. И преди да ме нападнеш, ще ти дам обосновка. На 5-та скорост при 110 км/ч, мотора не се е "развил" все още, а при 130-140, че и нагоре, вече е над 4000 об/мин. и си е развил нютонметрите, затова е и по-икономичен!
С най-голямо удоволствие ще видя "доказателствата"! И, докато гледам, ще си посипвам главата с пепел. А дотогава ще твърдя, че точно за Е39 това е невъзможно.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот lion_heart002 » Сря 09 апр 2014 8:52


Абе,какви ги говорите? Уж е автомобилен форум това? Би трябвало малко поне да мислим като пишем??? Как е възможно при по-високи обороти и при по-високо въздушно съпротивление да е по-икономична една кола отколкото при по-ниски обороти и по-ниско въздушно съпротивление? Обяснете ми! Най-икономичен е всеки един автомобил на най-високата предавка,с най-ниската възможна скорост която можеш да поддържаш,без да тормозиш мотора-в зависимост от колата от 1100-1400 оборота. Многократно изпробвано и доказано на много коли от много хора. Направо ме изумявате... Оная пък глупост с въртящият момент е уникална просто,мотора имал най-високия въртящ момент тогава и затова бил по-икономичен,баси излагацията. За гореспоменатия а и почти всеки автомобил като погледнеш кривата на въртящия момент и ти става ясно къде и какво и как и кога. Може да има въртящ момент 150 нм при 3200 оборота,но това не означава ,че при 1400 оборота въртящия момент го няма,напротив! При тези обороти ще имаш не по-малко от 85 нютона да речем,ако приемем,че максималния ти е 150,тези нютони и малката мощност обаче при тези обороти,са ти напълно достатъчни мотора да работи без да се натоварва,да си бута купето по равното на най-високата предавка с 60-70км/час и да ти дава възможно най-ниския разход. Дали ти трябва максималния въртящ момент като караш постоянно? Ми по тая логика дай на всеки светофар да тръгваме от 4500 оборота,понеже там е най-мощна колата и най-добре ще тръгва,пък и при тръгването няма да падаш кой-знае колко под оборотите където ти е най-голям въртящия момент. А дали няма да е най-икономично така а???

Последна промяна от lion_heart002 на Сря 09 апр 2014 9:03, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот myrshavija » Сря 09 апр 2014 8:53


Ся ше видиш, като ни плеснат у челОто с доказателствата ... :mhihi


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот Alek » Сря 09 апр 2014 13:24


andon_ написа:
stefan4o написа:Няма такъв автомобил, дето на по-висока скорост да гори по-малко, отколкото при по-ниска. Говорим за каране на еднаква предавка, разбира се.

Колега, има такъв автомобил! Не е от VAG, но пак е немски :) Става въпрос за BMW E39 с M50B20 мотора. Доказано, тая кола гори по-малко с 130-140, отколкото с 100-120 км/ч. И преди да ме нападнеш, ще ти дам обосновка. На 5-та скорост при 110 км/ч, мотора не се е "развил" все още, а при 130-140, че и нагоре, вече е над 4000 об/мин. и си е развил нютонметрите, затова е и по-икономичен!


То по твоята логика Хонда 1.6 VTEC 160к.с. ще е най-икономичен при около 7000 оборота, защото там му е макс. въртящ момент. Значи най-евтино ще му бъде, ако кара с 220км/ч.....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19337
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот stefan4o » Сря 09 апр 2014 20:03


Alek ме изпревари, щях да давам пример точно с японски автомобил. Тук някои от спорещите не са наясно изобщо със съпротивления, скорости, разходи, натоварване на мотора и т.н.


Потребителски аватар
andon_
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
Автомобил: VW Vento 1H2
Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
Местоположение: Асеновград

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот andon_ » Сря 09 апр 2014 20:07


Абе японски, пичове, дайте да говорим за автомобили, не за рикши!!!
Ако приемем, че съпротивлението на автомобила е константа, то променливите остават скорост и разход. Пак ще кажа, че при 130-140 км/ч въпросната кола е по-икономична, отколкото ако се кара с 90-110 км/ч , това според нейния борд, а след това засечено с пълно-пълно! Просто този мотор под 4000 об/мин е спънат кон, но развие ли се, от 4000 до 6500 е доста по-пъргава и по-икономична!

Последна промяна от andon_ на Сря 09 апр 2014 20:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19337
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот stefan4o » Сря 09 апр 2014 20:10


Не виждам защо при едната кола да важи, а при другата не. Можеш ли да се обосновеш, понеже "рикши" не смятам за сериозна обосновка на подобно невярно твърдение от твоя страна. Ако ще си пишем лакърдии и ловно-рибарски истории отсега да си знаем :th_up


Потребителски аватар
pavlingm
Мнения: 145
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 16:02
Автомобил: VW Golf
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот pavlingm » Сря 09 апр 2014 20:47


andon_ написа:...Ако приемем, че съпротивлението на автомобила е константа...

Това е напълно невярно. Удвояването на скоростта - от 80 на 160км води до 8-кратно увеличаване на спиращата сила на въздушното съпротивление за едно и също разстояние, т.е. коефицента, с който се увеличава скоростта на 3-та степен.
В случая 120-160км/ч - 2,4 пъти. Ако колата е по-аеродинамична, съответно и влиянието на въздушното съпротивление е по-малко.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wind_resistance#Power


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 6н1 1.9Д 64кс най-икономично каране

Мнениеот myrshavija » Сря 09 апр 2014 20:52


andon_ написа:Ако приемем, че съпротивлението на автомобила е константа, ...
А какво става, ако НЕ приемем, че е константа?
http://www.cwscc.com/vb_forum/showthread.php?p=841889102



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта