Ще пропусна голяма част от перипетите си, НО ще искам ваша помощ при следните неща:
1. Ел. схема за управлението на климатика - ще бъда благодарен на някой колега ако даде цяла схема със обяснение към нея понеже съм много далеч от разчитането им.
Във връзка с първият въпрос съм във следната ситуация:
1.1. Имам оригинални бутони АС и RЕС
1.2. Монтирал съм в кутията на изпарителя на климата термостат/терморегулатор, който да спира компресора.
1.3. Пресостат 4-и пинов, които към момента нямат верига между тях предполагам до момента на напълването на системата когато ще се появи верига между два от четирите. Кои за какво ще се ползва също не знам???
1.4.Набавил съм релета и цялостна кабелна окомплектовка за ел.
2. Нямам си и идея как да вържа 1-ва степен да работи при включване на АС-то и 2-ра степен на вентилатора
за работа при съответното високо налягание - кой ги управлява и как???2.1. Тук пък идва друг проблем, на който се натъкнах днес - Не ми тръгва втората скорост на вентилатора за охлаждане при даване на късо от буксата на термодатчика???
При замерване със мултицет - няма проблеми. На какво се дължи и как да го отстраня? Предполагам, че е изгорял резистора във ел. мотора вътре /запознах се с по-голям част от темите от колеги/, но мултицета казва друго. Или аз не правя пробите както трябва или не знам. Цветовата гама от буксата на термодатчика и на буксата на ел. мотора се различава, а пък Релета оригинално за вентилатора НЯМА??? Що така и от къде минава - ако някой има схема???
3. Отворен съм за допълнителни идеи и предложения така и така съм попилял цялата кола и разбира се начина им за реализация.
Благодаря на всички колеги включили се предварително, че яко съм я сгафил и съм за
, че и колата много ми трябва понеже работя със нея, а от там знаете какво зависи
.
. Според теб колега всички Голф 3 1.8 през всичките години (7 години се произвежда този модел) ли са с една и съща ел. инсталация без никакви подобрения? Отговора е не и схемите са 5 различни вида според годините и според двигателите. Ако искаш да ти бъде отговорено правилно и отговора да ти е от полза, напиши нужната информация - година, че дори и месец на производство (не на регистрация, а не производство по декодиране на рамата) на донора на инсталацията и точно с какъв двигател е въпросния "г3 - 1.8" .