Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
Добър ден колеги. Имам следният проблем: колата ми губи антифриз от някъде и то не малко за 2 седмици съм долял половин литър. Колата е карана със спукан блок близо 15 години, но аз купих лепило и го залепих, не тече от там проверено е. След като го залепих ми се спука радиаторчето за парното, та мисля че е от налягането, как да кажа свикнала е да се кара без налягане и като я "запуших" започва да си избива. Моля някой ако имал същия проблем или има някви предположения да сподели. Поздрави!
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
Нaй мaлкия проблем тук ще е гaрнитурa нa глaвa....Нaй вероятно и глaвaтa ще е кривa..
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
От това също се опасявам това значи шлайфане напасване и нова гарнитура ако не греша?
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
Почна се с безмислените диагнози. Колега огледаи си колата на подемник. Ако няма течове, отиде да ти направят теста на антифриза за изгорели газове и тогава ще разбереш. Стига сте сваляли глави за нищо. В глава може да се съмняваш ако пуши бял дим, не работи добре, надива маркучите, няма парно и не може да се самообезвъздуши.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
Колега не разбирам особено много от тези неща, затова правя прибързани заключения.. Иначе колата работи прекрасно на бензин и на газ, не пуши бял дим, има парно за обезвъздушаването не съм сигурен.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
Теч на антифриз ако е,подлагаш под мотора картони или вестници и гледаш за петна.Теч може да има и в купето,през радиаторчето,опипай добре около него.
При спукване някъде по маркучите да кажем е възможно при загряване да хвърля водата от разширитела.
Втория вариант-да го прекарва през цилиндрите.Проверяваш свещите за "умита",ауспуха също.Може да сълзи от гарнитурата но може да е избила и през изпаритела и да влиза в цилиндрите с горивото.Тогава е възможно и да надува,газ анализатор в казанчето или оглеждаш за мехурчета във водата.При загряване също ще хвърля от разширитела/ако е от гарнитурата/,огледай го добре дали не е мокър след каране.Същия ефект се наблюдава и при развален клапан на капачката на разширитела,тогава пак го хвърля през отворите поради невъзможност да държи налягане.Теста на изпаритела пък е елементарен,изолираш му водата и караш на бензин.
Шупла в големия радиатор също е срещано явление,огледай добре за петна.
И последния вариант е към маслото,но това щеше да си го разбрал вече предполагам.
При спукване някъде по маркучите да кажем е възможно при загряване да хвърля водата от разширитела.
Втория вариант-да го прекарва през цилиндрите.Проверяваш свещите за "умита",ауспуха също.Може да сълзи от гарнитурата но може да е избила и през изпаритела и да влиза в цилиндрите с горивото.Тогава е възможно и да надува,газ анализатор в казанчето или оглеждаш за мехурчета във водата.При загряване също ще хвърля от разширитела/ако е от гарнитурата/,огледай го добре дали не е мокър след каране.Същия ефект се наблюдава и при развален клапан на капачката на разширитела,тогава пак го хвърля през отворите поради невъзможност да държи налягане.Теста на изпаритела пък е елементарен,изолираш му водата и караш на бензин.
Шупла в големия радиатор също е срещано явление,огледай добре за петна.
И последния вариант е към маслото,но това щеше да си го разбрал вече предполагам.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
Ако слушах форумните спецове относно коравите маркчи преди 200хиляди да съм свалил глава ....Ми корави ще са като работи системата под налягане какви да са меки? Колко корави ?... това пък е голяма забава особено като се дава количествена харектеристика без мярка и теглилка на пипане и усет през интернет...
Преди много години ми се беше запушил маркуча за обезвъздушаване -тънкия с малката дупка в пластмасовия фланец (с дадчиците)незнайно защо от това губеше антифриз по около 300-400 гр за 50км градско ....без да има видим теч някъде.... Дунев ми каза да сменям пластмасовите фланци от там течало....Юнитрейд директно ми предложиха да свалят главата -нямало как да разберът имало ли газове в антифриза....а то едно пършиво болуче и ремонт за 1 лв. (смяна на о пръстен на датчик)...
Преди много години ми се беше запушил маркуча за обезвъздушаване -тънкия с малката дупка в пластмасовия фланец (с дадчиците)незнайно защо от това губеше антифриз по около 300-400 гр за 50км градско ....без да има видим теч някъде.... Дунев ми каза да сменям пластмасовите фланци от там течало....Юнитрейд директно ми предложиха да свалят главата -нямало как да разберът имало ли газове в антифриза....а то едно пършиво болуче и ремонт за 1 лв. (смяна на о пръстен на датчик)...
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пассат Б3 1990г. 1.8 моно теч на атифриз.
В момента съм без радиаторчето на парното защото както казах се спука и от там изтече доста. И направих директна връзка със един маркуч и две скоби да не минава от там докато го , сменя около казанчето не е мокро и в антифриза няма балончета но за маркучите действително са доста твърди, притеснява ме само това че днес ми предстои път София-Пазарджик, да не ми направи някой номер по магистралата предвидил съм си 6 литра с вода за доливане. Само да ме закара до там после няма да се кара докато не се отстрани проблема.. :x
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: evgeniev72, fur1ous, Mir_Pavlov и 49 госта