Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Сря 09 апр 2014 18:44


Така, колата е карана 2-3 дни от баща ми като е вървял със 100-120 и не е имал ядове с температурата на таблото. Антифризът след каране или не мърдал, или се покачвал с около 1 пръст по негови думи. Днес се прибрах от София, погледнах колата и антифризът беше както го оставих. Тъкмо да се зарадвам, но при положение, че колата не бе палена над 24 часа реших да отвия капачката на съда и хоп... надигна се антифризът до горе та чак рече да прелива... Стори ми се, че съдът се напълни от малкото маркуче в горния край на казанчето. Затворих съда както се беше напълнил и лека полека за минута-две антифризът дойде пак на средата на казанчето както трябва да е!? Да разбирам, че липсващият 1% сигурност, че е гарнитура, вече е налице? Освен, че се шлайфа главата и се сменят гарнитурата, болтовете и разни там гумички какво друго специфично има? Какво и как й се тества на главата? :bishop




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот samo_pechka » Сря 09 апр 2014 19:23


Смъкне ли се тиква , да не кажа задължително , но се прави пълна профилактика по нея -водачи, припасване клапани , гумички, ако тр и смяна хидр.компенсатори ( повдигачи) , семеринг/и и т.н. Така и така е смъкната , се проверяват дюзи ( на стенд) и свещи подгревни , това разбира се не е задължително , но си е препоръчително :th_up другите неща са ясни- болтове и др. , както и примерно наближава време за смяна на ремъци , водна помпа , използва се момента да се сменят и тях . Преценяваш си , време , пари и действаш.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Сря 09 апр 2014 19:31


А освен шлайф каква точно проверка се прави на главата?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Съб 12 апр 2014 18:01


:screwy Впрочем, може ли да се получава така от позапушено маркуче за обратния антифриз към казанчето?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Нед 13 апр 2014 10:05


Днес разкачих маркучето за обратния антифриз към разширителното казанче и го продухах в двете посоки с уста, но не ми направи впечатление да е било запушено. Явно ще затварям очи и ще сваля главата... :banghead


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Пон 28 апр 2014 14:21


Такаа... Днес главата бе свалена на земята и резултатът беше изпускане на компресия от 2 цилиндъра към водни магистрали и доста от водните магистрали бяха запушени тотално с нещо като каша. Майсторът каза, че това се получава от окисляване на алуминия от антифриза. Оказа се, че моторът не е бил отварян никога за нищо. :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот samo_pechka » Пон 28 апр 2014 14:42


Затова се кара с Г12 :wink Сега ? Друга тиква ?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Пон 28 апр 2014 15:11


С вземането на колата веднага го смених въпреки, че изглеждаше добре антифризът. Майсторът ми каза, че главата отива на шлайф и малко да се навари от водната магистрала. Става въпрос за съвсем леко наварване.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Вто 29 апр 2014 6:27


Момчета, а това наваряване дали е смислено? Може ли да му се вярва или са пълни глупости?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9068
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот samo_pechka » Вто 29 апр 2014 6:35


Аз лично бих се огледал за друга , но здрава тиква . Това наваряване не е за всеки , но не съм наясно при какви условия , температура , подготовка някаква и т.н., се прави .


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Вто 29 апр 2014 9:24


До колкото видях и ми каза майсторът, проблемното е точно отгоре където ляга гарнитурата на главата, между цилиндър и водна магистрала. Поизтъняло е спрямо другите, но не е сцепено или напълно изядено. Само за това там иде реч. Други мнения?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот hvp800 » Вто 29 апр 2014 10:23


Глава за този мотор е около 150-200 лв и понеже е свалена така или иначе ще имаш възможност хубаво да я огледаш, така че ти си прецени сам , Аз лично гледам на подобни изпълнения с много недоверие и за мен е по-добър варианта да смениш главата със друга, Но това естествено си е мое мнение и не ангажирам никого с него


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот IRRITATING » Вто 29 апр 2014 10:30


Ако купиш друга нищо не ти гарантира че не е по зле от твоята Ако човека който ще я "наварява"е в час няма да имаш проблеми


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот streetracer1 » Вто 29 апр 2014 11:19


И аз мисля така, но се чудя, защото не е спукано, а като поизядено само. Или няма значение?


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Голф 4 ASV губи антифриз при сериозно каране

Мнениеот IRRITATING » Вто 29 апр 2014 11:27


Питай ги дали не може да се "свали" повече от главата и да се сложи по дебела гарнитура



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта