Моля колегите с впечатления от обслужването на двата вида двигатели да споделят
каква е разликата при смяна на консумативи,масла,филтри,ремъци и др.от гледна точка
на удобства при работата.



Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
Re: Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
Нема разлика . Едно към едно е ! Може би при надлъжния да се сваля по-лесно скоростната кутия ,а ако е и V-образан то напречния е по-лесен за обслужване !
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
При ВАГ надлъжните (Пасат Б5-5.5, Ауди А4 Б5 и останалите) би трябвало да е много лесно обслужването, понеже цялата предница се сваля и двигателя е открит, но пък това сваляне и сглобяване отново е допълнителна работа, така че много зависи.
Re: Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
Е точно де ... свалянето на предницата е проблема
Иначе най-ме кефи на Ауди 100 2.0 двигателя ! Там радиаторчето на парното е под предния прозорец и се маха за 5 минути 


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
Авторът да си конкретизира темата, щото най-лесно се ремонтира и обслужва колата от аватара ми. След повечето Опел-и...
За ВАГ - надлъжните са по-трудни.
За ВАГ - надлъжните са по-трудни.
Re: Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
минс61: имам предвид Пасата. Погрешно бях пуснал темата там и сега след преместването
не е ясно за кой модел се отнася въпроса.
не е ясно за кой модел се отнася въпроса.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Обслужване на надлъжен или напречен мотор + и -
В друг раздел си бил пуснал, сега пък Пасата, е кой Пасат??? Аман вече
От скоро имам Б5.5 ТДИ....е, не е тва страшилище за което бях чел, пада си предницата и си действаш. Вярно, че ако го правиш на полеви условия по-добре напречно ТДИ в Б4
От скоро имам Б5.5 ТДИ....е, не е тва страшилище за което бях чел, пада си предницата и си действаш. Вярно, че ако го правиш на полеви условия по-добре напречно ТДИ в Б4
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта