Ето малко личен опит:
АВТОМОБИЛ 1: Италиански Пасат 1.9 тди 2001 г 130 к.с. с климатик. Купен декември 2011 от Дупница, от що-годе познат търговец. На километража пишеше нещо от сорта на 160'000 км. Салонът като цяло беше доста запазен. Колата изглеждаше добре.
За 7 месеца и 20000 км от януари 2012 до юли 2012 бяха сменени:
- Пълно обслужване + още една смяна на масло
- Топлообменника се прееба и цялата водна инсталация се напълни с масло - всичко стана вътре пълно с нещо като грес вместо антифриз. Следваха дълги и мъчителни промивки, сваляне на радиатора и т.н. Както и нов топлообменник по поръчка и с чакане.
- Нов съединител комплект. Маховикът беше здрав за щастие.
- 2-3 носача се разтропаха и бяха подменени
- Сондата в резервоара, която покaзва нивото на горивото отчиташе грешно - уж има гориво, а то няма - разглобихме я и я почистихме - оправи се
- Рамото на чистачката на вратата на багажника се счупи - сменихме я с такава от голф 5 от една морга - стана супер
- Механизъм за навиване на щората на багажника се повреди. Разглобяване + лепене на едни пластмасови частички вътре.
- Воланът беше боядисан с някаква черна боя, за да не личи, че е износен. и при по-продължително шофиране през лятото в жегата оставяше черни следи по ръцете.
Като цяло дребни проблеми. Освен съединителя и топлообменника нямаше нещо кой знае колко скъпо, но пък все пак са си ремонти.
Началото на август я откраднаха тази кола и до края на август обикаляхме автокъщи къде ли не. Търсехме пасат комби 1.9 тди, 130 к.с., 6 скорости с климатроник. Вече знаех точно какво да гледам и имах ваг ком. Знаех как изглежда казанче за антифриз, в което има или е имало масло. Още по обява можех да кажа горе-долу читава ли е колата или не. Подчертавам, че не съм търсил евтина, а хубава кола. Имаше и такива по 6000 лв. Имаше и гробници по 10000 лв уж 2004 г. а по рама 2001-ва... След доста огледи нито една нямаше без забележки и да не е съсипана от каране на по 400000+ км.
Затова и отидохме с брат ми в Германия и на 30 август купихме колата:
АВТОМОБИЛ 2: Пасат 1.9 тди 2002 г 130 к.с., 6 скорости с климатроник и ESP. Ръждата от Германия поне може да се огледа и да се види в какво състояние е автомобила. Да се види сервизна история и реални километри. Не че няма там и такива без сервизна история, но в мобиле.де има отметка за сервизна история. За почти 5 месеца колата от 150'000 вече е на 165'000 км.
По него какво правихме:
- Пълно обслужване + още веднъж смяна на масло
- Смяна на един лагер главина, който си беше оригиналния. Доста трудно се развиха болтовете по окачването - не бяха пипвани от години явно и солта в Германия си казва думата.
Като цяло в сравнение с предишния италиански пасат, този е доста по-читав, а оня уж беше на същите километри. Онзи го купихме за 8400 и с ремонтите в следващите месеци отиде на 9200+ лв (без обслужването). Този от Германия излезе 10000 лв регистриран в КАТ, но е по-нова година, в много по-добро състояние и с доста повече екстри.
Това е от мен по въпроса Гермнания или Горубляне. А можех да си купя и от Горубляне за 6000 лв всъщност и да ремонтирам, докато пак ми излезе 9000+. Сигурно щях да спестя 500-1000 лв в крайна сметка, но как да тръгна с такава кола на път, като не зная къде ще ме остави?
Кола от Германия или Горубляне?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Германия или Горубляне ?
anonym0us написа:А относно темата, не бих избрал кола нити от Италия, нито от Горубляне, нито от Германия! Ако имах възможност направо от магазина!
Защото от Германия са Гнилотии а в Италия са мърляви от към двигатели!
Има и изключения, но човек докато не се опари няма как да знае!
Всичко е до късмет, аз като нямам карам Германка пред разпад!
За това избирайте в Магазина излиза по-евтино от една и по-скъпо от друга страна но и в двата случая караш нова и сигурна кола!
Стига бе. Голям бисер е това. Кое му е по-евтиното на новата кола. Ти да не би да имаш 40 бона, и после по 800-1000 лв да даваш на обслужване. съмнявам се. за новите коли, във фирмата постоянно купуват нови, Пежо, и с последните няколко беше голям майтап. Едната я чакаха няколко седмици да и докарат скоростна кутия, незнам точно къв беше случая, след 1-2 месеце скъса жилото на капака на двигателя, чакаха да докарат от франция, после стоя няколко дена в Пежо, докато разберат как да отворят капака. Друг случай, пак вземат чисто нова кола и след 5-6 км съединителя изтропа, айде обратно за смяна на съединител. Защо се случват тези неща не знам, може би тази тема ще ти да де някой отговори viewtopic.php?f=59&t=205868
Оня ден ходих до София с една 206-ца, бензин, е няма такъв дарак. на 39000 км беше, на магистралата 140 и е предела, и докато ги набере си минава време, леко нагорнище и веднага увяхва, освен това от Ст. загора до софия издъни половин резервоар, по мои груби сметки това е 9-10/100, извънградско!! Освен това е гола кат пушка, има едно централно на кръст, мислех че има поне АБС, ама на една пешеходна пътека

И още един случай. Карат пак една кола в пежо, за обслужване, и ония викат, а, че тя тая кола преди я караше еди кой си .. Нали нова уж .
Тъй че колега не си мисли че в магазина е решението. Просто в БГ ситуацията е такава ..
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Германия или Горубляне ?
Ко речи, бабиното? Хайде да не е съвсем от "който и да е"!nosex написа:... И да, шарана му е в пъти по-добре от който и да е кошник Б3-Б4 - сигурен съм
Хехе, Генов, поспри се!genov1 написа:...Беше дошъл един американец, и му дали 807-ца, ма те нали са свикнали на автоматици, и той жулил по магистралата на първа, и и беше блокирал двигателя. ...

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Германия или Горубляне ?
Кола от Германия или Горубляне никога.
Само от потребител на автофорум - с гарантирани произход, пробег и сервизна история.
Само от потребител на автофорум - с гарантирани произход, пробег и сервизна история.

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Германия или Горубляне ?
То убуу от колеги, ма те отде са си ги купили
от Луната 


- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Германия или Горубляне ?
Адски полезна тема. 

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Германия или Горубляне ?
myrshavija написа:..
Какво, имаш съмнения че историята не е вярна ли? Явно не си имал отблизо досег с тези хора. Ако ти кажа че един друг техен сънародник беше надънил резервоара на дизелова (пак 807-ца май) с бензин до горе, сигурно пак няма да поверваш ..
Наистина от човек е най-добре. Ей сега един комшия си продаде ладата (лада лада ама за определени неща е перфектна), 30 години я е карал само той, и яко я е поддържал. На мен лично ми каза че повече от 90 не е вдигал, и то само при изпреварване. И му вярвам, човека е на 80 години, той за тва и я продаде, последните години каза че е правил по 200-300 км на година. Тъй че изпадат от време на време гледани коли, някой закъсал за пари, друг решева че вече кола не му трябва, ама трябва много да се дебне. Сега един колега си продава Корса Б, много поддържана и здрава кола, без грам гнилоч !! ма голяма теснотия вътре ..
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Германия или Горубляне ?
Точно така. Ако успееш да изфабрикуваш история как този същият, който е свикнал с автоматик и затова е карал с 50 на магистралата на 1-ва, защото не е знаел, че трябва да сменя предавките и то докато съсипе мотора ... та как тоя същия индивид е успял да тръгне, тогава мооооже и да се прокраднат някакви наченки на доверие. Може би ...genov1 написа:Какво, имаш съмнения че историята не е вярна ли? ...

- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Германия или Горубляне ?
Ми както се кара автоматик, въртиш ключа и тръгваш. Ти не си ли тръгвал на стартер, без съединител. Де да знам, не съм бил в колата, ма предполагам че така е станало. Щом е успял все някакси да я подкара. Някакво друго обяснение как може да се блокира двигателя на кола на 5-6000 км?
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Германия или Горубляне ?
myrshavija написа:Точно така. Ако успееш да изфабрикуваш история как този същият, който е свикнал с автоматик и затова е карал с 50 на магистралата на 1-ва, защото не е знаел, че трябва да сменя предавките и то докато съсипе мотора ... та как тоя същия индивид е успял да тръгне, тогава мооооже и да се прокраднат някакви наченки на доверие. Може би ... :mrgreen:genov1 написа:Какво, имаш съмнения че историята не е вярна ли? ...
http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 55808.html
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Германия или Горубляне ?
genov1 написа:http://inews.bg/%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%B ... 55808.html
Тая случка първо е изфабрикувана от журналисти и второ е доста стара, върти се из нета от години.

http://www.snopes.com/photos/automobiles/citroen.asp
Re: Германия или Горубляне ?
Значи ако имате пари за 5 живота напред или гъзарията е приоритет №1 вземате си чисто нова кола и си свиркайте!
За останалите, 2-5 годишна кола е къде-къде по-добър избор!
1 - в момента в който изкарате чисто новата си кола от авто къщата губите между 10 и 20 % от парите си
2 - Като всяко производство и в автомобилното има дефектни части с които първият собственик ще си е блъскал главата с гаранционното обслужване.
3 - Новите коли принципно се "разработват" първите 10-20хил. км. като се карат по-кротко, колко от вас ще издържат на изкушението "газ до ламарината" ? Новите коли на запад се купуват главно от улегнали "люде" не-рейсъри!
От многото ми познати които си купиха чисто нови коли, може би към 30% имат по някой и друго оплакване, като най-фрапиращите са:
Шевролет - след няколко месеца се самозапали
Тойота - прибират се хората от автокъщата с чисто новата си кола и... ТРИ от коланите не се откопчават, а четвъртият не се закопчава????
Така че навсякъде има "нетърпеливи петъци" и "тежки понеделници"
Новите коли не са това което бяха
За останалите, 2-5 годишна кола е къде-къде по-добър избор!
1 - в момента в който изкарате чисто новата си кола от авто къщата губите между 10 и 20 % от парите си
2 - Като всяко производство и в автомобилното има дефектни части с които първият собственик ще си е блъскал главата с гаранционното обслужване.
3 - Новите коли принципно се "разработват" първите 10-20хил. км. като се карат по-кротко, колко от вас ще издържат на изкушението "газ до ламарината" ? Новите коли на запад се купуват главно от улегнали "люде" не-рейсъри!
От многото ми познати които си купиха чисто нови коли, може би към 30% имат по някой и друго оплакване, като най-фрапиращите са:
Шевролет - след няколко месеца се самозапали
Тойота - прибират се хората от автокъщата с чисто новата си кола и... ТРИ от коланите не се откопчават, а четвъртият не се закопчава????
Така че навсякъде има "нетърпеливи петъци" и "тежки понеделници"
Новите коли не са това което бяха

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 11 мар 2008 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Стефи Ауто - Поредния измамник на Горубляне
Ами то всички джамбази са така. Перфектна, реални километри, няма прогорено протрито или изхабено, всичко сменено - качваш се и караш...
Всичките са такива и всички връщат километрите. Въпросът е да намерим по-запазена кола с възможно по-малко проблеми. То като се вземе е ясно, че ще се прави, но да бъде по-възможност по-малко.
Виждам, че е голяма къща. Има около 150 обяви на коли
Всичките са такива и всички връщат километрите. Въпросът е да намерим по-запазена кола с възможно по-малко проблеми. То като се вземе е ясно, че ще се прави, но да бъде по-възможност по-малко.
Виждам, че е голяма къща. Има около 150 обяви на коли
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Стефи Ауто - Поредния измамник на Горубляне
flipicha написа:Колеги някой с отзиви за автокъща Е АУТО в София - до хотел Хилтън.
Един колега е питал по-назад за нея, но няма отговор. Виждам, че е доста голяма и има много коли.
Аз ходих преди време и нещата ми се сториха доста зле, като цяло голям пудряк от подбрани коли обаче, много бяха челирани и за невъоръжено око... Иначе не купих от там защото цените бяха надути а колите си личеше че са по-уморени... Но по онова време правеше впечатление че не са като на горубляне- масовка. Лошото е че трябва да си още по-внимателен ако зимаш от там...
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: Стефи Ауто - Поредния измамник на Горубляне
flipicha написа:Колеги някой с отзиви за автокъща Е АУТО в София - до хотел Хилтън.
Един колега е питал по-назад за нея, но няма отговор. Виждам, че е доста голяма и има много коли.
Гледах там една кола преди няколко години. Наистина отношението беше много по-добро от това на Горубляне и хората бяха по-нормални. За другите им коли не знам, че бързах, но тази, която гледах (Опел Астра) беше мноооого уморена, а цената висока и се отказах. Но все пак това беше преди години, сега може да е различно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта