Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Нед 13 апр 2014 19:32


rufkata написа:Под " не гори" какво да разбираме, от смяна до смяна 6 000- 10 000 в зависимост от маслото , колко доливаш?

Колата я имам от 2 седмици за 1000 километра щом не е мръднало на щеката значи не гори, аз горене разбирам на 1000 киломера да спадне с 500 грама или литър ....




Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот rufkata » Нед 13 апр 2014 19:40


Колата я имам от 2 седмици за 1000 километра щом не е мръднало на щеката значи не гори, аз горене разбирам на 1000 киломера да спадне с 500 грама или литър ....


:th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Вто 15 апр 2014 20:25


Колеги някой може ли да постне снимка на коя страна се слага масления филтър, че имам съмнения че не е правилно поставен, в смисъл аз извадих стария сложих новият както беше стария, но не знам дали е правилно така, не съм пробвал дали може да се обърне в смисъл дали сондичката на капачката ще мине през него ако се обърне, защото от едната страна е по плитък отвътре от другата по дълбок ?

Моля ви кажете, ако знаете нещо че да не стане някоя беля с двигателя ?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Съб 19 апр 2014 11:11


Малко раздвижване по темата, днес един приятел я окачи за диагностика и на трети и четвърти цилиндър показва тройно по високи стойности на дюзите и направо ми се доплака :wavecry
Не знам какво да правя и на кого да я карам, че като знам какви са "специалисти" повечето и страх ме хваща да я оставя...
Посъветвайте ме какво да правя ?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот FELIPE » Съб 19 апр 2014 13:05


Какво означава това тройно и четворно,на ВагКом си пише,че в нормите е от -2,8 до +2,8 ,въпреки,че не е много желателно да е близо до тези стойности :biggrin ,иначе примерно 0,6 е три пъти повече от 0,2 ,но изобщо не е повод за притеснение,ако си върви колата нормално,гори нормално и не пипа маслото не се занимавай. :th_up
Смяна на дюзите също не е кой знае какъв проблем,вече ги сменят навсякъде и се намират по 300-400 лв комплекта на старо,но ти със сигурност не си за такава процедура.

Последна промяна от FELIPE на Пон 21 апр 2014 17:35, променено общо 2 пъти.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот novatora » Съб 19 апр 2014 13:07


Имаш ли вибрации колега? Вибрира ли волана?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Съб 19 апр 2014 18:52


Ами на първи и втори цилиндър показва 0,16 , а на трети и четвърти 0,40, направи ми впечетление че първия път ми правиха диагностика с VCDS а сега със Delphi и че стойностите на дюзите трябва да са в mg/str а сега беше нещо друго и му нямам вяра на този майстор :D
Понеже преди две седмици я окачиха на Ваг ком и казаха че дюзите са перфектни и да не пипаме колата
Волана няма никакво тресене колата е часовник заковава 924 оборота и не мърда и показва 0,6l/h
Другата седмица мисля да я закарам във VW да видим какво ше ми кажат и там...


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот okti_1 » Съб 19 апр 2014 19:05


Там ще ти кажат че колата е за основен ремонт и трябва да се направи веднага :mhihi
Така че ако ме питаш мен карай си колата както си е ,а на нея и няма нищо.Колата ти както е описваш ти си е добре :th_up :th_up :th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Съб 19 апр 2014 20:00


okti_1 написа:Там ще ти кажат че колата е за основен ремонт и трябва да се направи веднага :mhihi
Така че ако ме питаш мен карай си колата както си е ,а на нея и няма нищо.Колата ти както е описваш ти си е добре :th_up :th_up :th_up

Еми като изключим сутришното пушене, нищо и няма и леко претриса мотора първите една две минутки иначе днес като я запалих след около 4-5 минути спря пушенето, отзад като застана зад нея си мерише на неизгоряла нафта, иначе мотора работи като часовник :Mr Green Fun
Има ли някаква потенциална опастност за горивната камера, бутала , сегменти, клапани, ако има пикаеща дюза ? :gruebel


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот novatora » Нед 20 апр 2014 8:41


Вибрации нямаш защото са пипани оборотите. По каталог са от 830 до 860. Смъкни ги и ще видиш земетресинието.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Нед 20 апр 2014 20:10


Силно се съмнявам да е така както ми говориш....
Дори и да продам колата и да взема друга няма гаранция че другата няма да е същата, засега мисля да карам колата така след като мотора роботи гладко и равномерно и ще посъбера пари за дюзи, те след като са тръгнали нямат оправяне...

Днес закарах колата за смяна на ангренажен ремък и ремъка беше почти нов, но ролките бяха сдали багажа и водната помпа беше затегнала, едвам се въртеше а на зад изобщо не помръдна, поръчал съм нова водна помпа някаква италианска и утре до обед ще е тук и се надявам до вечерта да сглобим колата ....


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот IvailoOo » Пон 21 апр 2014 15:21


novatora написа:Вибрации нямаш защото са пипани оборотите. По каталог са от 830 до 860. Смъкни ги и ще видиш земетресинието.


Сега защо караш човека да прави глупости?!


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот FELIPE » Пон 21 апр 2014 17:31


:smile Мда, оборотите на празен ход на моята кола,а и на всички TDI PD с напречен двигател са около 900,а тези с надлъжен около 800...няма смисъл да събираш пари за дюзи,сегашните ти са си супер :th_up


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.9 ТДИ ARL пуши синьо

Мнениеот valiosport » Пон 21 апр 2014 22:02


Колеги днес сменихме ремъците на колата нова водна помпа, нови ролки само пистовия ремък си е стария, запалих колата и каточели пушенето е по малко и го нямаше претрисането на мотора при първоначално стартиране, явно е претрисала заради блокиралата водна помпа, изчаках колата да загрее в гаража за да вдигне температура и да отвори големия кръг и долях антифриз, тръгнах да си ходя и след около 200 метра и стъпих на педала на първа и излезе маркуча на турбото ,който е до дясната гума от тази металната тръба, връщам колата в гаража закачихме маркуча и си отидох, и пред нас бръмчах с часове пред блока и ми прави впечетление, че на определени интервали се чува едно изпускане на налягане на празен ход, друг път не ми е правило впечетление, това нормално ли е или има проблем с вакуми и маркучи ??
Другото което ме притеснява е този маркуч който излезе до дясната гума отдолу от металната тръба от там смуче или изкарва въздух от турбото и има ли вероятност да са влезли боклуци ?? :rolleyes



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта