При студен старт отзад пуши доста и тресе (не гасне и не е нужно да се подава газ). Когато поработи 15тина сек. спира. При последващ старт няма такова изпушване, но от време на време има леко замисляно дали да запали или не, когато е топла. Върти 3-4 пъти и тогава пали. Ако върна ключа веднага и завъртя отново си пали от четвърт. В началото си мислех, че има изгоряла свещ, защото започна да го прави, когато се позастуди, но проблема продължава и сега, когато е топло, така че не мисля, че е от тях (не съм ги гледал, тия дни ще ги видя). Четох доста из форума и до колкото разбрах е по-вероятно проблема да е в дюзите (пикаеща) или в гнп-то (центровката е наред). Има лек луфт на вал-а на гнп-то така че е доста вероятно да е от нея (в няколко теми четох, че може да е от това, као има луфт). Освен това ангренажния ремък върви леко накриво и търка от външната страна. Та ... къде във Варна мога да отида да ми прегледат дюзи, гнп и съответно да ми ги отремонтират, ако проблема е в тях. Ifidik не знам дали се занимава със старите дизели или само с tdi-та. Насочил съм се към сервиза на зеленчукова борса, но не мога да открия мнения за тях.
А и евентуален ремонт на гнп дали си заслужава изобщо? Ако около 200-300лв .. ок, но ако са повече .. не знам.
Иначе колата си върви добре. Само това й е проблема и не знам дали трябва да ме притеснява.



Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
За съжаление тук в този форум останаха само IT специалисти.Вече всички забравиха старите нафтови печки като нашите.Аз имах подобни симптоми като твоите.За прекъсването се оказа подгревна свещ,а за това,че върти а не пали виновника беше клемореда.Когато подам на контакт идваше ток към електроклапана на ГНП,но когато започвах
да въртя на стартер тока се губеше.Оправих го с нов климоред.
да въртя на стартер тока се губеше.Оправих го с нов климоред.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Това за клемореда и аз щях да го кажа, а за тресенето, имаш ли някакво жило за обогатител което да дръпнеш.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
grishitu написа:имаш ли някакво жило за обогатител което да дръпнеш.
При палене обогатителя го дърпам винаги. Чак когато загрее го връщам, защото иначе тресенето е още повече. Все едно не му достигат обороти, но центровката си е добре.
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Имал съм страшно много пъти подобен проблем с голфа (92' 1.9 тд ааз) и не винаги беше едно и също. Ако можеш да провериш какъв цвят е пушека като я запалиш няма да е зле. Пропушването при мен обикновено беше бяло и се оказа че е от свещи когато колата се замисляше дали да запали. Един от другите случаи беше с лесно запалване на студен мотор, отново бял пушек и след това трудно палене на топъл мотор. Във втория случай беше от уплатненията на помпата, докато колата е студена нямаше проблеми уплатненията си стоят както трябва, когато поработи се нагряват и почва да изпуска нафта навън и въздух навътре. Като за начало си провери свещите и огледай дали помпата ти не сълзи нафта. То като отвориш капака трябва да те удари мириса, но най-вероятно е от свещите. Така или иначе те нагряват докато двигателя не стигне определена температура, дори и на 1 свещ пак ще можеш да запалиш, но двигателя няма успешно да изгаря нафтата=бял пушек.
- Re5Pec7
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Чет 06 дек 2007 13:37
- Автомобил: Passat B5 V6
- Двигател: AQD
- Местоположение: Варна
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Пуши бяло, a помпата не сълзи. Дано да е от свещите, а не проблеми с помпата или дюзите. В събота ще разглобявам да ги гледам... ама като знам 2 от тях къде са навряни .. :D.
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Щом не прекъсва, дълбоко ме съмнява че ще е от дюзи ;)
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
На предкамерния дизел 1 свещ като изгори и паленето става тегаво, особено студена 

- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Не знам аз със AAZ съм палил без проблеми на една свещ с месеци, почна да е тегаво като останах без свещи
*но все пак палеше!

*но все пак палеше!
- ZEDYCUS
- Мнения: 357
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Имах абсолютно същия случай преди 3 месеца, изпушваше бял дим при старт и тресеше 20 та секунди. Оказаха се две изгорели свещи. На 1,9тд ААЗ мотор. 

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 27 юни 2013 18:44
- Автомобил: VW Golf III 2.0 8V
- Двигател: AGG
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 1.6D JP '86 - пуши при студен старт.
Колега ако имаш път към София пиши ми малко по-рано ще я оправим колата . Не се връзвай на глупостите за пикаещи дюзи това е някакъв ебати мита във всички форуми !!!!!! Искам да те питам и откъде си толкова сигурен че центровката ти е ОК , дали си запознат че при тази кола да си на белези на всякъде нищо не значи !!! Има едно нещо което се нарича фина центровка която се прави с индикатор който се слага на помпата и с негова помощ се гледа на колко градуса е зацепена колата !!! За излизащия ремък си провери ролката и ако всичко е ОК тогава са износени втулките на оста на ГНТ-то и за това ти изхвърля ремъка , но това не е ремонт за всеки който може да държи ключ . Моя съвет е провери подгревните свещи и ако всичко е ОК пиши ще измислим някой вариант да помогнем с нещо
. Ако помпата е свалена от колата в София излиза около 200 до 280лв. с втулките , семеринг , всички гарнитури и реглаж на стенд !!! 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта