Polo 1.4 1997 AEX Проблем с оборотите -отстраняване
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 11:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Limasol / Cyprus
Polo 1.4 1997 AEX Проблем с оборотите -отстраняване
Имам POLO от три и половина години .Искам да опиша какъв му беше проблема.На място не можеше да поддържа обороти ,спра ли почва да ги мени от 950 до 750 като реша да тръгна и ако не подам газ до 1500-2000 оборота изгасва .Ходих по сервизи при майстори сменяха клапи датчици и какво ли не .Това беше през първата година ,после се отказах и се научих да го форсирам преди да тръгна.Миналата седмица ходих в един сервиз да му сменят маслото и попитах майстора може ли да да оправи този проблем ,ама забравих да кажа че от месец оборотите вече варираха от 750 до 500 .Майсторчето младо момче почна да ми обяснява смяна на свещи ,дистрибуторна капачка почистване на клапата само че не е сигурен дали ще се оправят оборотите.За тези години съм сменил 6 пъти свещите две бензинови помпи две водни 3 клапи кабели бобината 1 път ,и то все по препоръки на майстори ,но проблема никой не можа да отстрани.На другият ден ходих за нещо до хом центъра и се загледах в тези добавки дето се сипват в бензина за почистване на горивната система .Избрах си една 3/1 почиства горивната система дюзите от нагар .Като излезнах веднага я изсипах в резервоара .По път за къщи около 6 километра нямаше никакво подобрение .Пред къщи почнах да я форсирам 5000-6000 оборота ,свалих въздушния филтър имах един флакон от един спрей за почистване на нагар на карбуратори и дюзи .Преди, много пъти съм чистил клапата със спрей и парцал както описва един колега във форума но ефект никакъв.Сега при работещ двигател почнах да пръскам със спрея Полото почна да киха да се дави да кашля няколко пъти изгасва .Аз го паля и пръскам със спрея ,на два пъти клапата се отваря сама и излизаше облак черен дим около 1,5м.Реших по-добре да се строши тази кола и да се свършат моите мъки .Най накрая спреят свърши изгасих я и запалих .Сега държеше обороти 1250-1300 об.и пак си играеха нагоре надолу.Е по-добре високи обороти отколкото да гасне при всяко тръгване.На другият ден беше Великден реших да измия колата и си викам чакай да адаптирам компа. Откачих кабелите на акумулаторът и откачените клеми закачих една към друга.Когато измих и почистих колата свързах акумулаторът запалих и я оставих да работи 5 минути на място без да включвам и пипам нищо .ЧОДО СЕ СЛУЧИ на Великден .Оборотите 800 и не мърдат нито на долу нито на горе. Държи ги ,и когато включвам парното едва забележимо трепват.Още не мога да повярвам но вчера и днес навъртях към 450 километра и като спра държи 800 оборота.Колеги аз така оправих оборотите на мойта таратайка .Пробвайте ако искате .Ще отговоря на всеки ако има въпроси.
Re: POLO 1.4 1997 AEX Проблем с оборотите -отстраняване
Не разбрах от какво се оправи - от добавката или от спрея? Питам, защото и аз имам същия проблем.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: POLO 1.4 1997 AEX Проблем с оборотите -отстраняване
Явно от прочистването със спрея на запален двигател, последвано от форсиране, след това на адаптиране и те така до колкото разбрах. BTW и аз на моето поло така го чистех, на запалед двигател и докато пръскам форсирах клапата.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта