Бихте ли ми казали как да намеря точно къде е щифта на контактния ключ и с кой номер бургия да разпробия корпуса за да го натисна и да извадя ключалката . На предишния ми Голф 2 бях загубил ключовете и майсторите-ключари го направиха това за да свалят клчючалката и да направят нови.
Проблема ми е като при много колеги. На студено колата пали, като загрее не. Карах си така, докато един ден отказа да запали и на студено, тогава започнах с почукването по стартера. Имаше ефект известно време, докато един ден на студено и с почукване и с удари не искаше да запали. Викнах някакъв маистор и той ми каза, че стартера е за смяна. Сложих друг стартер втора употреба. Майсторите в сервиза обаче ми казаха , че стария ми стартер е наред. С новият стратер се возих нормално един ден и проблемите се повториха. Колата започна обаче и на студено да не иска да завърти. Викнах друг майстор и той даде с кабел контакт директно от акумулатора на стартера и той завъртя. Та този майстор ми каза , че проблема най-вероятно е в контактния ключ. Та започнах да паля вече така-с кабел, директно ток на стартера давам. Странното е обаче следното-като запаля веднъж с кабела и загася веднага(двигателя не е работил повече от 5-10 секунди) паля без проблем като си завъртя контактния ключ, като покарам известно време и загрее доста пак не мога да запаля от контактния ключ, а пак подавам директно ток от акумулатора на стартера и той си завърта и паля.
Та проблема е , че колата е Голф 2 , 1,6 бензин, 84 година, АВТОМАТИК!!! и нали се сещате, че с бутане не мога да я запаля. Вече ми писна от тия упражнения с кабели и майстори, та ако може дайте съвет какво може да е, и ако контактния ключ е нагорял, може ли да се почисти или трябва да се слага нова ключалка. Благодаря предварително за мненията!
Контактен ключ-как да се размонтира ключалката?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта