VW PASSAT 1,9TDI AFN 110 - ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dani_astrata
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: STARA ZAGORA

VW PASSAT 1,9TDI AFN 110 - ускорение

Мнениеот dani_astrata » Пон 28 апр 2014 11:23


Здравейте колеги имам проблем който не ми е ясен ,моля да ми помогнете.От скоро съм със ПАСАТ B5 1,9 TDI 110-AFN,имам чувството че не ускорява нормално или, ако ускорява то на по високи обороти и двигателя става по шумен,та не мога да разбера дали е нормално,просто се чува едно свистене от турбината и то леко,а педала на газта трябва да настъпя по сериозно за да се усети силата.Не знам дали е нормално за (комби)а иначе на място обортомера си го пълни,не пуши,и не е омаслено нищо.Скоро бях на сервиз заради течове на помпата и там ги питах за това и ми отговориха че всичко е добре, смисъл за турбото не знам дали са проверили или само на оглед така но аз не съм присъствал там.Но ме гризе това дали е нормално а да отида пак на сервиз май само ни взимат парите-или те отпращат ако не разбират.Та на въпроса,има ли вероятност турбото да не действа-не работи и да е като чист дизел,и само да е закачено така и да не работи пълноценно.Ако някой може да ми помогне или е имал такъв проблем или са му ясни нещата нека ми пише.ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ! :gruebel




Dakata435
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 27 юни 2013 18:44
Автомобил: VW Golf III 2.0 8V
Двигател: AGG
Местоположение: Sofia

Re: УСКОРЕНИЕ ТУРБО НА VW PASSAT 1,9TDI AFN 110

Мнениеот Dakata435 » Пон 28 апр 2014 12:31


Отиди в Супер Дизел на околовръсното до Царско Село там със сигурност ще ти помогнат . Аз съм много доволен от пичовете взеха ми 40лв. като ми направиха диагностика оправиха колата и за всеки случай излязохме в движение да я видим дали всичко е нормалко (турбо,дебитомер,помпа и тн.) :th_up


Потребителски аватар
dani_astrata
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 26 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: STARA ZAGORA

Re: УСКОРЕНИЕ ТУРБО НА VW PASSAT 1,9TDI AFN 110

Мнениеот dani_astrata » Пон 28 апр 2014 13:29


колега аз съм от СТАРА ЗАГОРА


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: VW PASSAT 1,9TDI AFN 110 - ускорение

Мнениеот novatora » Пон 28 апр 2014 15:50


Колега ако турбината изключи или влезе в авариен режим с много мъка и 60 км час неможе да вдигнеш. Явно имаш проблеми с вакумите, турбопътища, актуатора или клапан н75. Нямаш нужното налягане по систимата. Друг вариянт е зацапана геометриа. Колата забива ли на яка ръчка? Запушен катализатор също може да прави проблими, горивен филтър че и помпата в резервоара.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: VW PASSAT 1,9TDI AFN 110 - ускорение

Мнениеот hvp800 » Пон 28 апр 2014 16:50


Като за начало направи една диагностика на колата и тя сама ще ти каже какво я мъчи, иначе няма никаква възможност турбото само да е закачено на колата :mhihi Ако не си убеден във възможностите на диагностика тогава го накарай да ти копира логовете ( ако не можеш сам де ) качи тук и мисля че има достатъчно хора който могат да ти помогнат


LVanev
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 29 апр 2014 18:30
Автомобил:
Двигател:

Re: VW PASSAT 1,9TDI AFN 110 - ускорение

Мнениеот LVanev » Вто 29 апр 2014 19:12


Преди около 6 месеца колега и аз имах същият проблем. Ходих при доста майстори но като цяло един не ми даде адекватна оценка защо колата ми влиза в авариен режим, предположенията бяха ,че турбината е износена и куп други простотии. Реших да се захвана сам с проблема, изчистих си колекторите понеже бяха доста задръстени резултат временен, смених си всичките вакууми резултат пак временен, запуших си и ЕГР-а нищо,махнах катализатора, проверих N75 клапана за налягането при него проблеми нямаше(понеже като я закачах на VAG ми излизаше някаква грешка за прекомерно голямо налягане или нещо подобно).
Накрая просто реших да сваля турбината и да видя какво се случва.Та разглобих я, а вътре всичко беше в сажди, а самите лопатки които са закрепени за пръстена бяха спекли и не се движеха свободно.
След като беше вече разглобена, я накиснах в един препарат Mafrazol( или нещо подобно беше името) на фирмата MA-FRA и всичко вътре светна, след което я сглобих наново.
Покарах около 3 седмици като държанието на колата коренно се промени, но след това започнаха отново същите проблеми с забиването. Беше ми просто писнало вече да се занимавам с колата и реших ,че за момента ще я карам така понеже не ми се занимаваше да минавам отново по процедурата с разглобяването и прочие. Докато не разбрах за една добавка която се слага в нафтата на CASTROL-Dieselzusatz TDA Systemreiniger (добавката е някъде около 20 лева и е разграфена за 250 литра което си е нищо) и започнах да си добавям на всяко едно зареждане от бензиностанцията, от тогава вече близо 12 хиляди километра нямам абсолютно никакви проблеми с колата всичко си е нормално и върви доста доволно.
Та провери си всичко дали ти е наред по колата и ако всичко си работи както трябва, просто си изчисти турбината и започни да слагаш от добавката при всяко едно зареждане .
Поне при мен имаше ефект и сам много доволен но така и не ми стана ясно дали всичко се дължи като цяло на горивото което се предлага по нашите бензиностанции.
Пожелавам ти успех и се надявам поне малко да сам ти помогнал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта