Здравейте!
Отскоро съм собственик на Октавия комби 2000 г. 2.0/115 к.с.- бензин/метан. Само при рязко потегляне и при големи дупки изгасва за момент СД-то, премигват фаровете и осветлението на таблото, двигателя не загасва. Това го правеше от първия ден преди монтажа на метана. Проверил съм всички маси по ел. инсталацията - всичко си е оригинално и никакви съмнения.Прегледал съм маншоните на вратите, последователно изключване на врати, централно, аларма, алтернатор. При работещ двигател на място мърдам сноповете кабели навсякъде и нищо. Смених клеморед, няма изгорели бушони. На кл. 15 /контакт/ при рязкото потегляне се губи плюса - имам чувството,че окъсява за секунда бушон F7/110А/ над акумулатора. Имах съмнения в патронника - при вкаран ключ дали има 12V на кл. 86s - захранване на СД - наред е. На метан започна да гърми при продължително каране - над 2 ч. само при потегляне. Погледнах бобина - напукана /дали тя не окъсява при потегляне/, временно я намазах със полиуретанов силикон - предстои смяна. Не знам къде да гледам вече.
Октавия комби 2000 г. 2.0/115 к.сПроблеми с ел. инсталацията
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Октавия комби 2000 г. 2.0/115 к.сПроблеми с ел. инсталац
Премигването не е от бобината. Смени бобината - от нея е загасването на двигателя, прекъсване.
Има точки маса и в купето под кечето в краката.
Има точки маса и в купето под кечето в краката.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 28 юли 2007 8:13
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Октавия комби 2000 г. 2.0/115 к.сПроблеми с ел. инсталац
Проблема се оказа стартер, колкото и странно да изглежда.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Октавия комби 2000 г. 2.0/115 к.сПроблеми с ел. инсталац
От втулки ,крив ротор,ротор окъсенкато падне напрежението на акумулатора - вс.електроника се бъгва като върти хапва много ток и акумулатора кляка- оттам и ефектите.Когато спадне напрежението на акумулатора - много проблеми -електрониката се бъгва .
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта