Колекторна тематика.
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
гледай тук:
http://www.supersprint.it/homeuk.htm
http://www.supersprint.it/homeuk.htm
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Symptom написа:8) хммм какво би станало ако системата е 4-2 ...2 гъвкави връзки и пуснати 2 тръби ,успоредно до предпоследното гарне,...естествено и то модифицирано ,...
дори 2 те успоредни тръби могат да са с по-малак диаметър , например 40 или 45 , място има , вапроса е с газовете ко става![]()
Единственото което ще постигнеш, е загуба на мощност

- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
а според теб колега кое наи много ще се усети като система 4-2-1 или 4-1 и горе долу каква тръба трябва да ходи до края защото някои казват 63мм други казват 55мм трети 73мм и ми е малко странно а не че нямам идея от тия неща но се колебая и ако има някои виждане нека го сподели ще бъда много благодарен 

vw_edition написа:момчета на доста познати с 16V голфове с 4-2-1 казват че има голяма разлика особено във вискоте обороти а същото ли е и при 8V защото ще си слагам такава генерация а не съм решил каква да е , като се има предвид че вибрациите и шума няма значение , колата се прави за драг .
аз съм с такъв 8в ако решиш ела да ги замериме да видим има ли разлика и ако решиш мога да ти намеря като моя но не правен в бг
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
vw_edition написа:добре тогава наи добре ще доида да са си 4-2-1 така ли да го разбирам ? но уточнете тръбата ако някои има направена с какъв диаметър ?
ако питаш мен направо се обърни към колегата r_tuning
направил е доста такива колектори той най добре ще ти каже а дори ако искаш направо да ти ги направи
мойте са негово дело и съм супер доволен

Последна промяна от nando 16v на Пон 08 яну 2007 14:27, променено общо 1 път.
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта