Колекторна тематика.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 08 яну 2007 0:23


според мен всеки мотор се "отпушва" с правилна генерация




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 0:26


ами съгласен съм но каква да е според вас ?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 08 яну 2007 0:30




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 0:42


да мерси колега има добри идеики тука :)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 08 яну 2007 0:54


Symptom написа:8) хммм какво би станало ако системата е 4-2 ...2 гъвкави връзки и пуснати 2 тръби ,успоредно до предпоследното гарне,...естествено и то модифицирано ,...

дори 2 те успоредни тръби могат да са с по-малак диаметър , например 40 или 45 , място има , вапроса е с газовете ко става 8) :?:

Единственото което ще постигнеш, е загуба на мощност :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 12:11


а според теб колега кое наи много ще се усети като система 4-2-1 или 4-1 и горе долу каква тръба трябва да ходи до края защото някои казват 63мм други казват 55мм трети 73мм и ми е малко странно а не че нямам идея от тия неща но се колебая и ако има някои виждане нека го сподели ще бъда много благодарен :)


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пон 08 яну 2007 12:12


vw_edition написа:момчета на доста познати с 16V голфове с 4-2-1 казват че има голяма разлика особено във вискоте обороти а същото ли е и при 8V защото ще си слагам такава генерация а не съм решил каква да е , като се има предвид че вибрациите и шума няма значение , колата се прави за драг .

аз съм с такъв 8в ако решиш ела да ги замериме да видим има ли разлика и ако решиш мога да ти намеря като моя но не правен в бг


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 12:19


ами съгласен съм батка защото се чудя какво да ми сложа на моя а казват че има голяма разлика , ако искаш пусни ми телефонче на лс и ще ти звънна да се видиме някъде и да видиме за какво става въпрос :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 08 яну 2007 13:09


За 8в без допълнителни намеси по мотора, повече от ф55 няма смисъл да ти е голяма тръбата назад, а относно колектора слагай 4-1 и забравяш.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 13:44


ами батка колата е с вал и има големи колектори всмукателни и сега искам да направя и изпускателите защото ми казаха а и аз така знам че без изпускатели няма голяма разлика като има вал , така ефекта бил по голям . за това питам но и аз мисля че 4-1 е по добре но се чудя за размера на тръбата .


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 08 яну 2007 14:01


1bar написа:4 в 1 имат предимства само в наи- високите обороти, и големи загуби в средните, което е причина да се използват само за драг. Така гласи правилото.

ей тва сега беше най точното обяснение :да:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 14:11


добре тогава наи добре ще доида да са си 4-2-1 така ли да го разбирам ? но уточнете тръбата ако някои има направена с какъв диаметър ?


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 08 яну 2007 14:26


vw_edition написа:добре тогава наи добре ще доида да са си 4-2-1 така ли да го разбирам ? но уточнете тръбата ако някои има направена с какъв диаметър ?

ако питаш мен направо се обърни към колегата r_tuning
направил е доста такива колектори той най добре ще ти каже а дори ако искаш направо да ти ги направи
мойте са негово дело и съм супер доволен :wink:

Последна промяна от nando 16v на Пон 08 яну 2007 14:27, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 08 яну 2007 14:27


много мерси пич :)


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 08 яну 2007 14:35


musura, със Supersprint и баба знае ;) 1200 кинта искат :(



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта